Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Vad sägs om att du istället för att tjafsa om att en tråd låstes för nästan ett år sedan, och dessutom antyda att jag skulle ha något med låsandet av tråden att göra, helt enkelt hade postat dina påstådda bevis i någon annan tråd?
Du kunde ju startat en ny tråd eller helt enkelt använt någon av alla de andra trådar där det diskuteras vacciner och autism - t.ex denna tråd där du varit mycket aktiv:
(FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
Självklart så vore ju en upplåsning av tråden det bästa alternativet. Givet att man i annat fall måste dra alla fakta som så här långt finns presenterade där ännu en gång.
Vad gäller använda tråden,
Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.), så är det mindre lyckat eftersom att ämnet (autism) lätt drunknar och grumlas av diskussioner om alla andra sjukdomar och funktionsnedsättningar.
Men visst, jag startar i så fall gärna ännu en tråd i ämnet, men då vill jag gärna se garantier för att det är tillåtet att diskutera de studier som genomförs på respektive barnvaccin både innan och efter godkännande och inlemmande i respektive lands barnvaccinprogram.
Att som moderator Gason motivera låsningen med:
En chans senare och fortfarande ingen koppling till autism.
Tråd låst.
...är naturligtvis helt obegripligt givet att det är i sådana studier som autism orsakat av barnvaccin i så fall kan upptäckas.
Så, moderatorer/admins, får jag en sådan garanti och får jag starta en ny tråd i ämnet?
Eller vill ni inte att det diskuteras separat i en egen tråd i forumet?