Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Jag kommenterar ett påstående som säger att vaccin eventuellt kan orsaka autism, med att det istället ÄR så att barnvacciner orsakar autism, ja.
Nja, det är frågan, givet TR: Vaccinen gör barn till bögar / själslösa d.v.s. onda via kemisk våldtäkt.
"bögar" är inte = "autister".
Och därmed erkänner du att du svarade OT i tråden, enligt dina egna kriterier vad tråden handlar om, då autism inte skulle tas upp i den specifika tråden. Vilket ytterligare, förutom att det bryter mot 0.06 regeln, ditt svar där du skriver om den stängda tråden som är helt klart OT i den tråden.
Du drar en tråd, enligt dina kriterier, OT och sedan skriker som en stucken gris när ditt OT/Kommentar om moderatoråtgärd raderas. Du vet att det finns inga krav att svara i en tråd, särkilt att svara OT är starkt rekommenderat att avstå och när man ser sådana inlägg rapportera dem!
Citat:
Nej, jag svarar att den tråd som jag startade i syfte att visa stödet för det låstes och att jag mer än gärna fortsätter med det om den låses upp igen.
Så ditt sårade ego förblindade dig i en egen skapad tourettes att svara med ett inlägg som bryter mot två regler.
Nästa citat från dig får en att undra om du trollar, är helt blåst eller bevisar din tes och du sett ut som en nåldyna i din barndom.
Citat:
Jisses. Poängen med att INGET av alla de barnvaccin som i dag ingår i västvärldens olika barnvaccinprogram har testats mot äkta placebogrupp innan godkännande är ju att det inte går att upptäcka/dokumentera huruvida dessa orsakar några som helst skador, sjukdomar eller dödsfall INKLUSIVE autism innan de godkänns.
Ett barn fattar det.
Inte Kjellkritisk?
Du läser inte det som var tydligt i mitt inlägg hur du kunnat föra diskussionen i OnT istället för OT i den stängda tråden och fått att leva vidare, men istället då du valde att bara diskutera vaccin och placebo.
Men nej din vana trogen ska du helt OT börja diskutera den stängda trådens ämne i denna tråden, som ska handla om en radering. Det visar att ditt ego är så stort att den överskuggar all rim och reson men har ingen intellektuell täckning.
Ja barn förstår det.
onopono har dock inte nått den mognaden.