2024-05-18, 10:51
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Det tvivlar jag på att vendors skulle använda samma ställe mer än enstaka gånger eller som mest en handfull gånger

Du kan inte ha varit i kontakt med många langare. Det är ungefär lika rimligt som att deras "stealth" på knarkbreven skulle användas mer än en gång.
Citera
2024-05-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Du kan inte ha varit i kontakt med många langare. Det är ungefär lika rimligt som att deras "stealth" på knarkbreven skulle användas mer än en gång.

Lol har du ens testat deapdrop?
Citera
2024-05-18, 20:04
Medlem
Kaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej1234
Fungerar för mig!

Ah jo tack som fan för att du upplyste mig om att det fungerar för dig, hjälper mig enormt.
Citera
2024-05-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaos
Ah jo tack som fan för att du upplyste mig om att det fungerar för dig, hjälper mig enormt.

Jag använder den andra längst ner, annars vet jag inte vad som är fel, prova att använda programmet FlowCrypt!
Citera
2024-05-21, 01:19
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:

Från erfarenhet så återanvänds stealth rätt flitigt, även bland dom högst aktade och bästa i branschen.
Citera
2024-05-21, 08:14
Medlem
Någon som kommer in på fs? Försökt sedan i natt men får fel meddelande när jag kopierat den nya adressen in till Fs. Hoppas det bara är tillfälligt som det brukar, men hade verkligen behövt komma in
Citera
2024-05-21, 09:41
Medlem
Kan någon bekräfta att det går att komma in på fs? Jag får fel meddelande att man är unable to connect till akrtuell sida, ska kolla network conwction och kolla så tor browser is permitted to acress the web.
Vad menas?
Försökt hela tiden sen i natt men fortfarande kommer jag ej in.
Någon som vet nåt?
Citera
2024-05-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetejjanej
Kan någon bekräfta att det går att komma in på fs? Jag får fel meddelande att man är unable to connect till akrtuell sida, ska kolla network conwction och kolla så tor browser is permitted to acress the web.
Vad menas?
Försökt hela tiden sen i natt men fortfarande kommer jag ej in.
Någon som vet nåt?

Inten som kan kolla och bekräfta ?
Citera
2024-05-21, 10:35
Medlem
jag kan inte heller logga in sen inatt, första gånger innan ja sluta komma in stod det att dom har underhåll men nu efter skrivit flugsvamp.wtf och skricer de igen o klickar circkel kommer samma jävla us52 nånting som man ska skriva in i länken och de funkar ALDRIG jag är extremt orolig för som på fs kan ju skriva nått meddelande iaf, anntingen äre bara underhåll o jag överreagerar eller så drar fs en exitscam eller så är snuten inblandad..
Citera
2024-05-21, 11:13
Medlem
Citat:
Haha... typ varenda vendor använder i stort sett samma typ av stealth och gör det återkommande men varför skulle dom ändra den när det t.om finns idjuuuter till köpare som ger 5/5 även när beställningar inte dyker upp?!
Senast redigerad av P-ter 2024-05-21 kl. 11:22.
Citera
2024-05-21, 11:23
Medlem
Nu uppdaterade dem sista tecknen och jag kommer in.

Vissa här måste verkligen chilla ibland.

Och för helvete ni som inte kan läsa mellan raderna "isgeten" missade ett "INTE" i texten:

Det är ungefär lika rimligt som att deras "stealth" på knarkbreven INTE skulle användas mer än en gång.
Citera
2024-05-22, 01:31
Jag är ny på det här med darknet. Behövs det verkligen en VPN när man ska handla eller räcker det med bara tor? Är tor 100% säkert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in