Någon som kommer in på fs? Försökt sedan i natt men får fel meddelande när jag kopierat den nya adressen in till Fs. Hoppas det bara är tillfälligt som det brukar, men hade verkligen behövt komma in
Kan någon bekräfta att det går att komma in på fs? Jag får fel meddelande att man är unable to connect till akrtuell sida, ska kolla network conwction och kolla så tor browser is permitted to acress the web.
Vad menas?
Försökt hela tiden sen i natt men fortfarande kommer jag ej in.
Någon som vet nåt?
Kan någon bekräfta att det går att komma in på fs? Jag får fel meddelande att man är unable to connect till akrtuell sida, ska kolla network conwction och kolla så tor browser is permitted to acress the web.
Vad menas?
Försökt hela tiden sen i natt men fortfarande kommer jag ej in.
Någon som vet nåt?
jag kan inte heller logga in sen inatt, första gånger innan ja sluta komma in stod det att dom har underhåll men nu efter skrivit flugsvamp.wtf och skricer de igen o klickar circkel kommer samma jävla us52 nånting som man ska skriva in i länken och de funkar ALDRIG jag är extremt orolig för som på fs kan ju skriva nått meddelande iaf, anntingen äre bara underhåll o jag överreagerar eller så drar fs en exitscam eller så är snuten inblandad..
Du kan inte ha varit i kontakt med många langare. Det är ungefär lika rimligt som att deras "stealth" på knarkbreven skulle användas mer än en gång.
Haha... typ varenda vendor använder i stort sett samma typ av stealth och gör det återkommande men varför skulle dom ändra den när det t.om finns idjuuuter till köpare som ger 5/5 även när beställningar inte dyker upp?!
Senast redigerad av P-ter 2024-05-21 kl. 11:22.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!