Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Ni gillar att leta fel på Ponne. IKT hade kunnat missa öppet mål och Ponne varit 40 meter därifrån och du hade ändå letat hur det kunnat vara hans fel.
Jo, du kommer ofta med påståenden i affekt som du sedan inte riktigt vet hur du ska försvara.
Nä nu ljuger du. Jag har inte varit särskilt kritisk till Jansson det senaste. Jag t o m hyllade honom för hans insats i cupfinalen. Men att han skall vara allsvenskans dyraste mittback är skevt, så bra är han inte. Men det är helt stört att du försöker sopa hans positionsspel vid 1-2 under bordet. Varför?
hahaha Ja. Jag är nog den förste att krydda orden litegrann när jag blir förbannad. Det gäller naturligtvis både på Flashback och i verkliga livet. Har aldrig hänt någon annan någon gång någonstans.
Men jag håller fast vid att spelare måste vara jämnare om dom skall hyllas som "för bra för allsvenskan" eller "bäst i allsvenskan". Vaerför i hela helvetet tror du jag var vansinnig på Rygaard hela 2023? Han gjorde ändå fler poäng än Nanasi (om jag inte missminner mig?) men jag tyckte absolut inte han var en av allsvenskans bästa spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Samizdat
Jag blandade också ihop det lite, Makolli är kvar på plan vid 1-2 men Rieks går bort sig helt och rent generellt blev det nog lite osäkerheter i vem som skulle göra vad. Men håller med om att det är svagt agerat vid 1-2. Hade tagit oavgjort på Bravida på förhand men otroligt bittert så här i efterhand när vi ändå leder nästan hela matchen (även om ni borde gjort mål i första, dubbelräddningen från Dahlin och sedan Jansson/Dahlin är sjuk).
Klart som fan det är surt att tappa 2-0 i 75:e. Men prova att tappa 3-0 i typ 85:e....