Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Det finns nivåer. Men visst förstår jag att det måste sticka något enormt i ögonen på HIFDIF att vi får nya faciliteter och därmed en strukturell fördel.
Det är inte som att de kommer undan när de blir ordentligt subventionerade. Jag tycker inte det är något fel att få till så bra förutsättningar man kan.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Bra idé! Men vårda gärna ditt språk. "Rumpsamlagade" passar bättre till alla blyga violer som häckar i detta forum.
Såg att AC fick spela igår! Fan vad kul! Hoppas han hittar tillbaka till en bra nivå.
Och man får gratulera till krossen igår och guldet senare i år. Att ni krossar AIK på detta vis mellan två tunga matcher är nästan ett större statement än att få pisk på hemmaplan mot Almköping.
"Rumpsamlagade".
Ja, oerhört kul att både ha AC och Tinnerholm tillbaka. Bägge kändes fulla av den där naiva ungdomliga energin som att de kunde springa i all oändlighet, vilket var kul att se. Förhoppningsvis håller de sig hela och kommer tillbaka i någorlunda gott slag.
Tack, ja, det ser onekligen bra ut. Men 24 omgångar kvar att spela. Det är inte över förrän det är matematiskt omöjligt för andra föreningar att komma ikapp. Vi kommer också hamna i en svacka förr eller senare. Sedan är det lite överdrivet egentligen hur bra laget är. De främsta utmanarna (AIK, Häcken, Elfsborg) bygger om/nytt medan Djurgården verkar köra på mellanår i år igen.
Vågar nästan slå vad om att vårt första poängtapp kommer mot Elfsborg på söndag.
Ni bygger om så att ni åker på plumpar är inte förvånande, ni ska egentligen vara med nästa säsong. Kommer ta en stund innan ni hittar tillbaka till en stabil grund. Men ni har satsat ordentligt så pressen är samtidigt stor på Paco. Hade jag varit elak hade jag tipsat om att möjligheten till att få in en erfaren tränare som återvänder från ett stort turistland är relativt stort, passa på och slå till.