2024-05-21, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Tycker inte Joar är top 4 snyggast. Finns några killar som åkt ut som är snyggare än honom enligt mig. Men det är väl vilket utseende man dras till. Sonja kanske gillar den surfar locken. För mig är det en skräll att han kommit såhär långt
Nej, Joar ser inte så bra ut i min värld. Men alla kan tycka annorlunda, säkert trevlig person. Men jag vet inte han har något osäkert över sig. Jag tycker han norrbaggen ser ganska trevlig ut och han kan ju massera. Vilket är ett plus.
Citera
2024-05-21, 03:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Sonja är speciell. När killarna är seriösa vill hon att de ska vara roliga och när de är roliga så vill hon att de ska visa seriositet och ett ”djup”.
Har också reagerat på det. Hon vill alltid att killen ska vara tvärt emot hur han är. Märkligt.
Citera
2024-05-21, 04:14
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Tycker inte Joar är top 4 snyggast. Finns några killar som åkt ut som är snyggare än honom enligt mig. Men det är väl vilket utseende man dras till. Sonja kanske gillar den surfar locken. För mig är det en skräll att han kommit såhär långt

Nej, just Joar är inte snygg, men de två snyggaste; William och Valentin, lär bli kvar till sist. På nästan alla singeldejter känns det som hon valt de snyggaste.
Citera
2024-05-21, 07:40
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Faktum är att Valentin aldrig hade raggat på någon som Sonja i verkligheten, han är med bara för TV-tid. Men alla i tråden som är helt kära i honom vägrar se denna uppenbara sanning.

Ja du har förmodligen rätt.
Men jag tycker ändå att Valentin är den vettigaste i år. Tv kåt eller ej.

Men som du säger så skulle de nog aldrig dejtat om de mött varandra utanför programmet.
Citera
2024-05-21, 07:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Systemutvecklare är ett vanligt jobb, men "Digital kreatör" är ett annat ord för influenser. Han har lagt upp videor där han talar om machokultur och är riktigt pinsam i videorna, fått storhetsvansinne.

Machokultur på vilket sätt? Länk?
Citera
2024-05-21, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Sonjas skönhet kommer verkligen fram när hon inte målar bort den med smink. Vacker som en dag. Förutom läpparna då, alltså jag begriper inte den grejen, det ser så konstigt ut. Speciellt på Sonja också. Det är som en vacker lantlig fruktträdgård, en porlande damm och små fjärilar som fladdrar omkring men så BANG en stor rosa plastflamingo mitt i alltihop.

Idag säger Sonja på sin IG att hon inte gjort någonting med sina läppar och att dom är helt naturliga!
Citera
2024-05-21, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Har hon några pengar? Hur mycket kan hon chippa in i händelse av äktenskap?
När Aftonbladet släppte alla deltagares löner så hade hon högst, 50k+ före skatt.
Citera
2024-05-21, 11:29
Avslutad
Citat:
Kan man inte bara skriva en fråga till sig själv som man vill svara på och som man vill att Sonja ska höra? 1000iq. Antar att produktionen tittar och godkänner innan vad man ställt för fråga?
Tidigare så har det varit rätt grova frågor. Vissa har till och med skippat att läsa upp vissa frågor. De läser nog igenom men de är rätt så liberala med vad de släpper igenom.
Citera
2024-05-21, 11:31
Medlem
Fuck: Valentin
Marry: William
Kill: Edvin
Citera
2024-05-21, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Idag säger Sonja på sin IG att hon inte gjort någonting med sina läppar och att dom är helt naturliga!
Kolla på hennes sparade story från Öland. Hennes överläpp speciellt ser helt annorlunda ut.
Citera
2024-05-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
När Aftonbladet släppte alla deltagares löner så hade hon högst, 50k+ före skatt.

Va jobbar hon med
Citera
2024-05-21, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Va jobbar hon med
Säljchef
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto