2024-05-20, 23:15
Medlem
Citera
2024-05-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123

Yes de jag förstått med. Jag tycker ju Valentin är sexigare
Citera
2024-05-20, 23:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Den vettigaste är ju Valentin. Sen om han passar med sonja är ju en annan sak. Sen blir det helt klart en tävling. Det där med att hitta sin själsfrände på det här viset är kanske inte rätt forum. Hur många förhållanden har hållit av alla dessa säsonger? Ett?

Faktum är att Valentin aldrig hade raggat på någon som Sonja i verkligheten, han är med bara för TV-tid. Men alla i tråden som är helt kära i honom vägrar se denna uppenbara sanning.
Citera
2024-05-20, 23:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Det ska låta på henne, som hon går så mycket på insidan, men det märks ju att hon skickar ut alla som inte ser bra ut.
Citera
2024-05-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Yes de jag förstått med. Jag tycker ju Valentin är sexigare

Verkligen. Har en känsla hon väljer W men hoppas han hittar kärleken för verkar vara så himla fin.
Citera
2024-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Faktum är att Valentin aldrig hade raggat på någon som Sonja i verkligheten, han är med bara för TV-tid. Men alla i tråden som är helt kära i honom vägrar se denna uppenbara sanning.

Vilken anledning skulle han vilja ha tv tid?
Citera
2024-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det ska låta på henne, som hon går så mycket på insidan, men det märks ju att hon skickar ut alla som inte ser bra ut.

Många har ju sett ut som skräp så är ju inte så himla konstigt.
Citera
2024-05-20, 23:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vilken anledning skulle han vilja ha tv tid?

Han lider av 2000-talets främsta sjukdom, nämligen: Uppmärksamhetskåthet och på nätet kallar han sig själv för "Digital kreatör" och jagar reklamsamarbeten. Sammanfattningsvis vill han bli ytterligare en F-kändis.
Citera
2024-05-21, 00:00
Medlem
Man fattar allrid att de som inte ser bra ut åker ut. Hon behöll han som stammade ett lite tag iaf …
Citera
2024-05-21, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Han lider av 2000-talets främsta sjukdom, nämligen: Uppmärksamhetskåthet och på nätet kallar han sig själv för "Digital kreatör" och jagar reklamsamarbeten. Sammanfattningsvis vill han bli ytterligare en F-kändis.

Men åh.
Det brukar väl stå deras titlar vid synk och jag fick för mig han var systemutvecklare eller något.
Så han jobbar inte med ett "vanligt" jobb då?
Citera
2024-05-21, 00:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Men åh.
Det brukar väl stå deras titlar vid synk och jag fick för mig han var systemutvecklare eller något.
Så han jobbar inte med ett "vanligt" jobb då?

Systemutvecklare är ett vanligt jobb, men "Digital kreatör" är ett annat ord för influenser. Han har lagt upp videor där han talar om machokultur och är riktigt pinsam i videorna, fått storhetsvansinne.
Citera
2024-05-21, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Tycker inte Joar är top 4 snyggast. Finns några killar som åkt ut som är snyggare än honom enligt mig. Men det är väl vilket utseende man dras till. Sonja kanske gillar den surfar locken. För mig är det en skräll att han kommit såhär långt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in