2024-05-15, 00:18
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullebulle99
Exakt de ni köper från ST finns på weedshop.dk för lite mindre peng, bra och snabb frakt över sjön med

Japp. Det är ju därifrån ST köper. Men då tar man risken att tullen tar det och orka bli av med dom pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
WILL THC-A MAKE ME FAIL A DRUG TEST?
Taking Elyxr THC-A products can cause you to fail a drug test, since your body will be metabolizing THC rather than THC-A. THC converts into THC-COOH in the liver, and this metabolite is what is responsible for a positive drug test result. Please don’t take our THC-A products if you are going to be drug-tested in the near future.

Ja, det är väl självklart? Det är ju hela poängen - det här är praktiskt sett thc.
Citera
2024-05-16, 10:44
Medlem
Testade på det bruna som nyligen inkommit, kändes väl sådär - smakar desto värre.

För pengarna inte särskilt prisvärt
Citera
2024-05-19, 22:24
Medlem
Weedshop.dk har THCA bubble hash nu
Citera
2024-05-20, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullebulle99
Weedshop.dk har THCA bubble hash nu
24% THCA 54% CBD
på den japp, de lite mer än 2:1 CBD till THC ratio. Inget för mig med andra ord.
1:1 Kan funka men oftast vill jag ha 2:1 med thc till cbd.

Deras Charas är nästan 1:1 24% THCA 33% CBD.

Men deras super pollen är 1:1
24% THCA och 9.9% CBD

Sen är det klart att alla dessa innehåller diverse små mängder cnoider. CBG,CBN,CBC etc.

Men om jag skulle välja så skulle jag ta deras super pollen.

Men vi alla är ju ute efter olika.
Citera
2024-05-30, 16:45
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
weedshop.dk blir ju inte så jäkla billigt om Ni tar i beaktande värdet på SEK vs DKK. Är väl ca 150:100 nu.
Citera
2024-05-30, 19:05
Medlem
Vill bara tillägga att det inte finns nåt under kategorin thca på ST längre. ingen info ges om varför men en kan väl gissa både det ena eller det andra.
Citera
2024-05-30, 19:14
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfart
Vill bara tillägga att det inte finns nåt under kategorin thca på ST längre. ingen info ges om varför men en kan väl gissa både det ena eller det andra.
Grymt första inlägg. Välkommen
Vad tror du har hänt?
Citera
2024-05-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Vad tror du har hänt?
Tack för den!
Antingen tog allt tokslut vid löning men lika troligt är väl någon tillsägelse från rättsväsendet.
Eller vet du nåt mer?
Citera
2024-05-30, 21:16
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Tack för den!
Antingen tog allt tokslut vid löning men lika troligt är väl någon tillsägelse från rättsväsendet.
Eller vet du nåt mer?
Nä är lika nyfiken.
Citera
2024-05-31, 11:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Vad tror du har hänt?

Citat:
Tack för den!
Eller vet du nåt mer?
Om det var borta igår så är det i alla fall tillbaka just nu när jag kollar... Slaskeren, Gorilla Glue, Super Pollen, N1 Sativa, alltihop är där.
Citera
2024-05-31, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Om det var borta igår så är det i alla fall tillbaka just nu när jag kollar... Slaskeren, Gorilla Glue, Super Pollen, N1 Sativa, alltihop är där.

Men what? Kollat med två olika browsers men sektionen är helt tom?

"Just nu har vi inga produkter att visa i denna kategori. Återkom gärna vid ett senare tillfälle."

Jädra skumt
Citera
2024-05-31, 14:02
När kommer dessa RC-varianter av THC få lika dåligt rykte som spice?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in