2024-05-05, 01:05
Medlem
123qazs avatar
Ej naturlig. Framstlld genom att ta en av de lagliga cannabinoiderna och p kemisk vg omvandla den till THC-A. S halvsyntetisk, producera thca naturligt r det bara Cannabisplantan som kan

Smoketower beter sig som arbetslsa luffare som vanligt, stter priset p 220 kr/g...

Verkligen en skitbutik, skickar alltid fel produkter och svarar aldrig p mail.
Citera
2024-05-06, 18:25
Avstngd
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123qaz
Ej naturlig. Framstlld genom att ta en av de lagliga cannabinoiderna och p kemisk vg omvandla den till THC-A. S halvsyntetisk, producera thca naturligt r det bara Cannabisplantan som kan

Smoketower beter sig som arbetslsa luffare som vanligt, stter priset p 220 kr/g...

Verkligen en skitbutik, skickar alltid fel produkter och svarar aldrig p mail.
Undrar om de knner till https://www.livsmedelsverket.se/fore...annabis-sativa och akut referensdos
Citera
2024-05-06, 21:58
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Undrar om de knner till https://www.livsmedelsverket.se/fore...annabis-sativa och akut referensdos

Vad spelar det fr roll? De sljer ju "samlarobjekt", "potpurri" och "souvenirer". Ingenting avsett fr mnniskor att anvnda.
Citera
2024-05-09, 15:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nu har ST thc-a hasch och buds. Dyrt som fan men.
Dyrt som fan, men riktigt bra kvalitet, bttre n alla andra altnoids jag provat och enligt mig r det samma sak som "originalet". Jag kommer bli ledsen nr detta frsvinner frn marknaden.
Citera
2024-05-10, 19:14
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Dyrt som fan, men riktigt bra kvalitet, bttre n alla andra altnoids jag provat och enligt mig r det samma sak som "originalet". Jag kommer bli ledsen nr detta frsvinner frn marknaden.

Ja, jag r beredd att hlla med.

Dyrt, men bra. Hittills den som knns absolut mest kta.
Jag mackade ungefr en halv cigg, kanske mindre och max 0.15g Super Pollen frn ST.
Stenad.

Jag har blivit mer stenad av vanlig Marrocan nr jag rkt samma mngd s det r inget Amsterdam kvalitet, men helt okej. Hoppas dom kan importera lite strre mngder s dom kan slja lite billigare bara.

Ska rka en fetare senare men plikten kallar. Drav testet.

/SalvadorD
Citera
2024-05-11, 02:06
Medlem
OdCaBos avatar
Kul med rapporter. Hittade en sida (hempli) som har thc-a vapes p ingng och har en knsla av att LD jobbar p ngra produkter ocks.

Jag kan inte motivera att lgga 500 spnn p tv gram rka men. Hur smakade super pollenet?
Senast redigerad av OdCaBo 2024-05-11 kl. 02:08.
Citera
2024-05-11, 08:05
Avstngd
Rastapunxs avatar
Fr en dlig knsla av detta.
THC-A r ingen ny noid som behver klassificering.
Detta kommer frstra fr mnga d det tidigare inte rknats in. Vilket det nu skert kommer brja gras.
Vi riskerar att f ett totalt frbud mot cannabis i Sverige och detta hjlper iaf lite till att vi fr det.
Vem fan betalar 500 fr 2 gram som r olagligt att anvnda?
Citera
2024-05-11, 10:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Kul med rapporter. Hittade en sida (hempli) som har thc-a vapes p ingng och har en knsla av att LD jobbar p ngra produkter ocks.

Jag kan inte motivera att lgga 500 spnn p tv gram rka men. Hur smakade super pollenet?
Det smakar vldigt rent, vet inte hur mer man ska frklara det. Luktar rent, smakar rent, brinner jmnt, det r prima. Visst, det r dyrt, men det r ocks bekvmt, lagligt och man blir skert mer stukad p 0,2 gram av detta jmfrt med 0,2 gram av diverse standard som man kper ibland. (Frutom alla p FB som givetvis alltid bara fr det absolut bsta i hela vrlden frn sin kran som aldrig blser och alltid r i tid osv)
Citera
2024-05-11, 10:53
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Fr en dlig knsla av detta.
THC-A r ingen ny noid som behver klassificering.
Detta kommer frstra fr mnga d det tidigare inte rknats in. Vilket det nu skert kommer brja gras.
Vi riskerar att f ett totalt frbud mot cannabis i Sverige och detta hjlper iaf lite till att vi fr det.
Vem fan betalar 500 fr 2 gram som r olagligt att anvnda?

Ser det som helt oundvikligt och liksom vad r skillnaden rent juridiskt hr och p andra produkter med 0.3% thc? Liksom var drar man grnsen. Och EU vill ju att det ska vara lagligt.

THC-a har stllt saker p sin spets i USA och lr gra det hr ocks men som sagt, det r ju oundvikligt. Problemet r vr narkotikapolitik. Visst hade det varit kul om allt det hr hade kunnat flyga under radarn lite och varit en hemlig bland oss stoners men det r ju krt sen lnge.

Frbudsfrslaget som kom var vl tydliga med att det ocks bara gllde svenska aktrer och att utlndska naturligtvis skulle f fortstta slja ven hr?

Det blir ju ocks olagligt fr alla som kper och inte frvarar det i typ kylen. En mnad i rumstemperatur och thc-a:et har blivit thc. Rkar man hlla p och pressa lite p det ocks snabbas denna process p.

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det smakar vldigt rent, vet inte hur mer man ska frklara det. Luktar rent, smakar rent, brinner jmnt, det r prima. Visst, det r dyrt, men det r ocks bekvmt, lagligt och man blir skert mer stukad p 0,2 gram av detta jmfrt med 0,2 gram av diverse standard som man kper ibland. (Frutom alla p FB som givetvis alltid bara fr det absolut bsta i hela vrlden frn sin kran som aldrig blser och alltid r i tid osv)

Fan. Lr prova lite nd. Nyfiken p allt.
Citera
2024-05-11, 14:30
Medlem
SalvadorDs avatar
Det fungerar okej. Men mer n s r det inte enligt mig.
Jag rkte som sagt frst 0.15g i en halv joint tillsammans med en halv cigg. Senare under kvllen rkte jag 0.3g med en halv cigg. Skillnaden mellan 0.15g och 0.3g var marginell.

Om man nu r mogen nog att dricka alkohol s r tipset att rka 0.3g efter tre l vilket jag har gjort idag, och vips s kndes det som att det var festival.

Men ja, det luktar, smakar och knns som Ganja. Vldigt soft och sknt rus. Somrigt, fnissigt, godissugen, hungrig, allan ballan (tillsammans med tre l).

Utan tre l = somrig, fnissigt, godis sugen, hungrig, allan ballan, minus 20%? Rimligt, eller hur?
Tror att priset spelar in i varfr jag bedmer med n ndvndigt.

Det funkar. Man blir glad. Det smakar gott. Det knns kta.

/SalvadorD
Citera
2024-05-13, 00:40
Medlem
Exakt de ni kper frn ST finns p weedshop.dk fr lite mindre peng, bra och snabb frakt ver sjn med
Citera
2024-05-13, 23:59
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
WILL THC-A MAKE ME FAIL A DRUG TEST?
Taking Elyxr THC-A products can cause you to fail a drug test, since your body will be metabolizing THC rather than THC-A. THC converts into THC-COOH in the liver, and this metabolite is what is responsible for a positive drug test result. Please dont take our THC-A products if you are going to be drug-tested in the near future.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in