2024-05-19, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoF538
Ja, jag vill ha en fräsch rubrik.
Mycket begärt?
Det är något helt annat än att du inte skulle få diskutera ämnet.

Men svaret på den frågan är ja, det är för mycket begärt. Att du vill ha en ny rubrik är inte ett tillräckligt skäl för att starta en ny tråd när det redan finns en bra tråd.
2024-05-19, 21:02
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Nej, jag vill veta om vi gjort något för att inte sövas in i mängden.

Jag vill se en god fortsättning på FB.

Du svarar inte på vilka riktningar som skulle censureras? Du är otroligt svävande och verkar inte vilja tala ur skägget. Jag förstår inte vad det är du försöker säga.
2024-05-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackObama
Det är helt uppenbart att Flashback flyttade tillbaka till Sverige för att Socialdemokraterna tagit kontrollen över forumet. De tror att det inte ska märkas, men det märks mycket tydligt på all censur här på fb. Det har ju blivit en del av sossarnas trollfabriker nu

De trådar jag har besökt visar motsatsen. Det är tvärtom SD som pratar om muslimer och sandnegrer.
2024-05-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Du svarar inte på vilka riktningar som skulle censureras? Du är otroligt svävande och verkar inte vilja tala ur skägget. Jag förstår inte vad det är du försöker säga.
Vi måste ju tillåta en diskussion om det först.
2024-05-19, 21:07
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:
De trådar jag har besökt visar motsatsen. Det är tvärtom SD som pratar om muslimer och sandnegrer.

Hå hå, nu kommer vi alltså till pudelns kärna: folk på flashback har "fel" åsikter, vilket innebär att de måste vara avlönade av SD. Därför vill du ha en liten egen tråd där folk som inte är avlönade av SD kan sitta och ryggdunka varandra över hur SD-styrt FB är.

Spoiler alert: samma "SD-troll" kommer skriva samma saker i din tråd som de skriver i övriga trådar. Flashback är inte ett forum som lockar till sig vänsterhjon i någon större utsträckning

Du borde kanske testa familjeliv.se istället.
2024-05-19, 21:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Vi måste ju tillåta en diskussion om det först.

En diskussion om vad?
2024-05-19, 21:10
Medlem
DinKurdias avatar
Citat:
Du ställer en fråga som om det är en sanning. Jag anser inte Flashback har bidragit alls att censurera alternativa riktningar. Vad för riktningar skulle det vara?
Du har för 4 dagar sedan satt hänglås på en liknande tråd där man specifikt är ute efter moderatorers input i frågan.
2024-05-19, 21:12
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinKurdia
Du har för 4 dagar sedan satt hänglås på en liknande tråd där man specifikt är ute efter moderatorers input i frågan.

Det är inte det som diskuteras här. Eller vad för input menar du vill ha? Ställ en riktig fråga.
2024-05-19, 21:13
Medlem
Citat:
En diskussion om vad?
Om hur det kan komma sig att den uppenbara "trollfabriken förnekas"? Och censurerad?
2024-05-19, 21:14
Medlem
DinKurdias avatar
Citat:
Det är inte det som diskuteras här. Eller vad för input menar du vill ha? Ställ en riktig fråga.
Det är exakt det som diskuteras, sluta spela dum.
2024-05-19, 21:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Om hur det kan komma sig att den uppenbara "trollfabriken förnekas"? Och censurerad?

Citat:
Ursprungligen postat av DinKurdia
Det är exakt det som diskuteras, sluta spela dum.

Jag ställer frågor för att förstå vad denna trådstart handlar om. Men ingen vill svara eller ställa frågor som jag kanske kan besvara. Då kan jag inte göra så mycket mer här.
2024-05-19, 21:19
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Om SD förnekar sin trollfabrik så ser jag inte hur det rör Flashback som är ett diskussionsforum. Alla användare får argumentera och uttrycka sig så länge de är inom ämnet och regelverket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in