Du får diskutera det. Du kan börja i den här tråden.
Jag vill inte förväxlas med andra trådstartare.
Jag vill bara veta om FB medvetet bidrar till censur mot ämnet. Trollfabriker på internet är ett nytt fenomen i Sverige och vi behöver få kännedom om hur det fungerar.
Jag vill bara veta om FB medvetet bidrar till censur mot ämnet. Trollfabriker på internet är ett nytt fenomen i Sverige och vi behöver få kännedom om hur det fungerar.
Eftersom det här är din tråd så kommer du inte att göra det heller.
Finns flera trådar på Flashback att diskutera fenomenet i så nej, ämnet censureras inte.
Vi pratar om FB:s inställning till frågan. Ja det finns trådar? Men det är precis här vi behöver ha en diskussion och inte någon annanstans.
Hur har FB aktivt bidragit till censur mot alternativa riktningar?
Du ställer en fråga som om det är en sanning. Jag anser inte Flashback har bidragit alls att censurera alternativa riktningar. Vad för riktningar skulle det vara?
Du ställer en fråga som om det är en sanning. Jag anser inte Flashback har bidragit alls att censurera alternativa riktningar. Vad för riktningar skulle det vara?
Nej, jag vill veta om vi gjort något för att inte sövas in i mängden.
Jag vill se en god fortsättning på FB.
Senast redigerad av JoF538 2024-05-19 kl. 20:59.