Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ingen har pratat om att ta ifrån män deras rättigheter - så varför landar du på den infantila nivån?
Det är ju dessutom så att det är inte upp till misogyna män om kvinnor har rösträtt eller inte - ni avgör inte det.
Läs igenom det du själv skriver och din vilja att bruka våld mot kvinnor - det i sig borde göra att du begriper varför kvinnor väljer bort dig och andra främmande män.
jag skojar juh bara. jag skulle aldrig bruka våld jag skulle bara göra som kvinnor ändra regelverket och sen skicka polis för att utföra ärenden som i iran. mina händer kommer förbli rena.
det är aldrig våld när polis kommer o slår skiten ur en man när en tjej falskt anklagar honom och han ruttnar i fängelse. det är riktig jämnställdhet.
sen har vi faktisk diskussion i regeringen om könsbaserade lagar om att män är fiender.
vi har könslagar som grov kvinnofrid där om en kvinna slår mig ska jag bara brösta det men hon får extra skydd än om jag slagit en man.
fast studier visar att kvinnor är mer våldsamma och misshandlar män mer i relationer.
hela lagen är bara utformad för att ge stöd åt kvinnor och ignorera utsatta män eller hbt personer.