2024-05-18, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon måste ha slarvat med kosten och tandborstning sen hon föddes. Och att, som Anna Book verkar ha gjort, tappat eller dragit ut mellan 9-13 stycken sen tonåren tyder på att hon slarvat rejält.

Är hon uppfödd på Coca-Cola och smågodis?
Man kan ju tro att hon var en del av Vipeholmsexperinentet:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vipeholmsexperimenten
Det kan som sagt ha andra orsaker än dålig kost och tandhygien ifall man behöver nya tänder.
Men Anna är ju bra på att hitta på ursäkter för allt möjligt, hon är precis tvärtemot så ärlig som hon vill påskina, så hon skulle säkert kunna skylla på sjukdom eller olyckshändelse t ex även om det inte är så.
Citera
2024-05-18, 12:06
Medlem
För att vara en estetisk klinik är de himla bra på att trolla fram rynkor hos vår primadonna.
Citera
2024-05-18, 12:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det kan som sagt ha andra orsaker än dålig kost och tandhygien ifall man behöver nya tänder.
Men Anna är ju bra på att hitta på ursäkter för allt möjligt, hon är precis tvärtemot så ärlig som hon vill påskina, så hon skulle säkert kunna skylla på sjukdom eller olyckshändelse t ex även om det inte är så.
Anna valde helrenovering med hästtänder för att hon på grund av tumsugning som barn hade lite sneda framtänder. Sa hon...
Hade det enbart handlat om en felställning hade hon kunnat fixa det med tandställning. Har själv gjort det som vuxen.
Hoppas hon väljer (eller låter andra välja) en mer naturlig färg nu, en som passar för en 50+.

Det kanske var den där skidolyckan som gjorde att det krävdes så stort arbete 2017...
Citera
2024-05-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna valde helrenovering med hästtänder för att hon på grund av tumsugning som barn hade lite sneda framtänder. Sa hon...
Hade det enbart handlat om en felställning hade hon kunnat fixa det med tandställning. Har själv gjort det som vuxen.
Hoppas hon väljer (eller låter andra välja) en mer naturlig färg nu, en som passar för en 50+.

Det kanske var den där skidolyckan som gjorde att det krävdes så stort arbete 2017...
Eller traumat av alla nära dödsfall? Som Noppe t ex …
Citera
2024-05-18, 13:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Eller traumat av alla nära dödsfall? Som Noppe t ex …
Det värsta var nog ändå när revisorn dog.

Gammalt inlägg:
Det måste ha varit riktigt tufft när revisorn dog... 😏

"- Jag gick från början i terapi för att prata om min dödssorg. Min mamma, moster, svärmor, två vänner och revisor gick alla bort inom loppet av tre år."
Citera
2024-05-18, 15:30
Medlem
TPLs avatar
Hur kan Anna höja turkpersonalen till skyarna och kalla dom proffs när dom inte ens kunde ta den där röntgenbilden korrekt. Bildgoogla OPG så ser ni att Annas OPG saknar den kurvatur som syns om det görs rätt. Och nej, det har inget med Annas bett att göra. Bara oskicklighet hos "proffsen" hon låter sig behandlas av.😬
Kanske hon inte nådde upp och kunde vila hakan korrekt eller så sträckte hon på sig så hakorna inte skulle synas. 🤭
Citera
2024-05-18, 15:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Booken har fler liv än vi kunnat ana.
Hon borde ha varit slut som en artist för flera decennier sedan, men kommer alltid tillbaka med nya tandfasader.
Precis. Anna biter sig kvar i rampljuset.
Citera
2024-05-19, 12:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur kan Anna höja turkpersonalen till skyarna och kalla dom proffs när dom inte ens kunde ta den där röntgenbilden korrekt. Bildgoogla OPG så ser ni att Annas OPG saknar den kurvatur som syns om det görs rätt. Och nej, det har inget med Annas bett att göra. Bara oskicklighet hos "proffsen" hon låter sig behandlas av.😬
Kanske hon inte nådde upp och kunde vila hakan korrekt eller så sträckte hon på sig så hakorna inte skulle synas. 🤭
Du kan följa hela tandresan på Instagram. Obs! Notera det ej är reklam eller samarbete utan endast en berättelse.
Citera
2024-05-19, 13:05
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/YqySvyd
Ingen reklam alls 😉😁😁😁
Citera
2024-05-19, 13:55
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ingen reklam alls 😉😁😁😁
Din screenshot #2:
"JAG ÄR LYCKLIG! imorgon får jag mina tillfälliga tänder för sommaren" fick mig att skratta högt och fantisera om ett musikaliskt samarbete mellan Anna Book och Per Gessle. En "duette" Sommartänder hej hej, sommartänder! En given hit
Citera
2024-05-19, 14:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ingen reklam alls 😉😁😁😁
🙈 Så Anna tror att det där är bra kvalitet... 🤭 Hon är redan nu lurad.

Hoppas provisorierna lossnar i sommar - ska hon då gå till en riktig tandläkare i Sverige (eller Spanien) och betala eller flyger hon tillbaka till Istanbul? 🤣🤣🤣
Citera
2024-05-19, 14:55
Medlem
Citat:
Ingen reklam alls 😉😁😁😁
Självklart är det reklam, tror Anna att vi är så dumma så vi inte förstår att hon lägger upp alla dessa bilder för att få rabatt eller gratis för att hon ljugit att hon är en stor stjärna i Sverige. Ingen människa lägger ut sina tandläkarbesök med massa bilder, det är privat när man betalar själv det som det kostar. Dessutom har hon fått bilderna av kliniken för att lägga ut som reklam för dem. Jag har aldrig fått några bilder hos tandläkaren att ta med hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in