2024-05-18, 15:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Är Premier League logiska?
Det skiljer 2 år på dom. Maj 00 & 02.
Bara när det gäller VAR

Ahh! Tänkte bara 22 och 23. Vad är gränsen för att vara ung då?
Citera
2024-05-18, 15:45
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Bara när det gäller VAR

Ahh! Tänkte bara 22 och 23. Vad är gränsen för att vara ung då?
Du menar ologiska logiska?

23 eller yngre när serien startar.
https://www.premierleague.com/news/3997092
Citera
2024-05-18, 15:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du menar ologiska logiska?

23 eller yngre när serien startar.
https://www.premierleague.com/news/3997092
Det är väl logiskt?

Och då är det konstigt att Foden inte blir båda.. Hur kan man vara bäst av alla men inte bäst av dom unga?
Citera
2024-05-18, 15:53
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Har något svagt minne utav det där, men inte att jag hånade? Bara undrade

Då är det bara att gratulera dig för ett grymt tippande och en titel
Jag kommer hålla på West Ham imorgon och skiter i om det blir City eller Arsenal då.

Håna kanske är att ta i, men har för mig att du svarade med en skrattande smiley till mitt tips haha.

Exakt så! Ni i West Ham är fan rakryggade och har mycket bättre mentalitet än Spurs som firar med Poznan dans när deras lag torskar CL plats.
Citera
2024-05-18, 15:57
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Lite såna här inlägg som gör tråden roligare, finns tillräckligt med fakta ändå.
Om det slår in har du en historia att referera till kommande åren..

Sen när kan West Ham tippa? De gav Moyes ett kontrakt att skriva under när han vill men nu har de dragit tillbaka det 😱 och troligen gör sin sista match imorgon. Han har säkert redan börjat korka upp 😉

Han vill la avsluta säsongen med ett bra resultat, så han kan avskedsfesta med grabbarna i god stämning efteråt
Citera
2024-05-18, 16:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Håna kanske är att ta i, men har för mig att du svarade med en skrattande smiley till mitt tips haha.

Exakt så! Ni i West Ham är fan rakryggade och har mycket bättre mentalitet än Spurs som firar med Poznan dans när deras lag torskar CL plats.
Njae, tror det var för att du sa att du inte trodde Arsenal skulle vinna men hade dom på 89 och vinnaren på 89 isf? Skit samma egentligen, snyggt tippat oavsett hur det slutar!

Skillnad på lag som vinner titlar och Spurs som enbart kan glädjas åt att rivalerna inte vinner
Citera
2024-05-18, 16:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Han vill la avsluta säsongen med ett bra resultat, så han kan avskedsfesta med grabbarna i god stämning efteråt
Läser jag en hyllning till Moyes i förtid? 🤨
Nu låter du bli och peppar upp WH 🤗
Ps de är inga festförstörare..

Tror inte Moyes bryr sig nu när dom drog tillbaka kontraktet. Från livstidskontrakt till ”sparken”

Han är Free!!
Citera
2024-05-18, 16:15
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Njae, tror det var för att du sa att du inte trodde Arsenal skulle vinna men hade dom på 89 och vinnaren på 89 isf? Skit samma egentligen, snyggt tippat oavsett hur det slutar!

Skillnad på lag som vinner titlar och Spurs som enbart kan glädjas åt att rivalerna inte vinner

Tror du skrev det där innan jag skrev det om vinnaren och målskillnad på 89, men jag kan ha fel och spelar ingen roll egentligen.

Grejen är ju också att jag faktiskt trodde att Arsenal skulle vinna, och det jag skrev med målskillnaden efteråt bara var ett misslyckat försök till skämt. Nått i stil med ”jag sa aldrig att de skulle vinna” ” för att kunna garderas med målskillnaden. Aja skitsamma, jag snurrade till det i onödan helt enkelt haha.
Citera
2024-05-18, 16:20
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Läser jag en hyllning till Moyes i förtid? 🤨
Nu låter du bli och peppar upp WH 🤗
Ps de är inga festförstörare..

Tror inte Moyes bryr sig nu när dom drog tillbaka kontraktet. Från livstidskontrakt till ”sparken”

Han är Free!!

Både Arteta och Rice har ju spelat för Moyes tidigare, så mitt enda hopp är la att hans band till dem motiverar honom att ta poäng.

Men nu greppar jag verkligen efter halmstrån här och ska sluta innan jag skämmer ut mig alldeles för mycket…
Citera
2024-05-18, 16:22
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Skulle det inte vara så typiskt Arsenal att lyckas torska om dom får höra att City ligger under?

Absolut inte arsenal har redan vunnit ligan:

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Och som jag har skrivit flera ggr tidigare, så säkrade Arsenal mer eller mindre titeln i söndagens match mot Man United på Old Trafford. Vänta och se

Annars så är det härligt att få läsa ett inlägg från en användare som icke hatar Arsenal
Citera
2024-05-18, 16:26
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Både Arteta och Rice har ju spelat för Moyes tidigare, så mitt enda hopp är la att hans band till dem motiverar honom att ta poäng.

Men nu greppar jag verkligen efter halmstrån här och ska sluta innan jag skämmer ut mig alldeles för mycket…
Du ska hålla hoppet uppe tills det är över!
Vi alla får äta upp vad vi skriver nångång, man får bjuda på det 🥳

City måste undvika ge bort defensiva fasta, sen är de sega i benen fast de har varit i samma situation innan så de vet vad som krävs.
Sen kan man undra varför några Arsenal fans är stensäkra på hemmavinst mot Everton? Gäller inte dig, man måste vinna själv för ha chansen.
För Arsenal gäller det göra mål på uppställda bussen.
Citera
2024-05-18, 16:30
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Tror du skrev det där innan jag skrev det om vinnaren och målskillnad på 89, men jag kan ha fel och spelar ingen roll egentligen.

Grejen är ju också att jag faktiskt trodde att Arsenal skulle vinna, och det jag skrev med målskillnaden efteråt bara var ett misslyckat försök till skämt. Nått i stil med ”jag sa aldrig att de skulle vinna” ” för att kunna garderas med målskillnaden. Aja skitsamma, jag snurrade till det i onödan helt enkelt haha.
Aja! Snygg tippat hur som!
Du är väl den enda som kan få fullträff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in