2024-05-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Nu såg jag hennes musikvideo. Jäääävlar vad stört. Hon måste verkligen vara känd i Ängelholm som byns idiot. Och vem är det som filmar detta? Man ju inte vara frisk om man filmer det där och tänker ”Det här kommer bli bra”.

Ja, såg också videon nyss. Wtf var det där?? Blev livrädd. Wow vilken outfit. Hon kör live på TikTok just nu när jag skriver detta och hon har på sig samma kjol och tröja som i musikvideon
2024-05-16, 04:39
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Nu såg jag hennes musikvideo. Jäääävlar vad stört. Hon måste verkligen vara känd i Ängelholm som byns idiot. Och vem är det som filmar detta? Man ju inte vara frisk om man filmer det där och tänker ”Det här kommer bli bra”.

Hon lyckas fan alltid överträffa sig själv när det kommer till att göra riks mongo saker.
Självklart är hon Ängelholms egna lilla byfåne, dock är hon en sån man går över till andra sidan gatan om man är ute och möter muppen.

Och jag vet inte om ”kameramannen” är kapabel att bära ansvar för sina handlingar utan ansvaret ligger hos dumbi även här 😂👍ajabaja bumban det är inte okej att lura folk på dagcenter att ställa upp på dina muppigheter!

P.s snygg frisyr, behåll den för evigt. D.s 💋
2024-05-16, 08:24
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Videon hon lagt ut på Instagram ikväll är gräslig, tänk alla som var ute och såg detta, fyfan vilken mardröm..
och dom jävla barnkläderna, tiaran och tant klackskorna (min mormor hade liknande när hon var ung &#128514 och tjocka strumpbyxor 🤯
Blev klarvaken efter den videon! Och det INNAN jag tog mitt lagliga "knark" (Elvanse)

När jag var mindre hade jag något spel med kort man skulle slå tärning och para ihop hatt/ansikte/överkropp/underkropp/fötter, kunde inte släppa tankarna på det spelet under videon.

Hade hon haft vita/rosa strumpbyxor så KANSKE hon hade sett ut som en 6 åring på väg till kalas. (med fel ansiktsbild, tänk spelet här ovan)

Jag har gått i högklackat EN gång i mitt liv, det var när jag tog studenten (Inte lika gammal som din mormor dock men X antal år sen) då hade jag exakt såna pumps (klackskorna), tog av mig dom direkt efter "utspringet" och satte på mig mina gympadojor (totalt förbjudet på den tiden att ha till kjol/klänning!)
Varje gång jag ser tillbaka till min student är de vita Pumpsen det första jag tänker på
Blev ett riktigt "flashback" moment när jag såg videon.
2024-05-16, 11:24
Medlem
Citat:

Jag är helt stum, men på riktigt hur ser hon ut🤢🤢🤢
2024-05-16, 12:28
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nemas problemas, ursäkten godtas! Ska lägga det på minnet och behandla dig därefter i tråden framöver. 👍

Låter som en bra idé.
2024-05-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Jag är helt stum, men på riktigt hur ser hon ut🤢🤢🤢

Är snart 40, men ser ut som en stel 55-åring.
2024-05-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Är snart 40, men ser ut som en stel 55-åring.

🤣🤣🤣värre än så , å dessa pumps jag kan inte sluta skratta.
2024-05-16, 17:14
Medlem
Shit vad hon håller på, instagram-lives (flera timmar), youtube-lives (flera timmar), youtube-videos (flera timmar), tiktok-lives (många timmar), göra musik, spela in musikvideos, åka skytteltrafik till Helsingborg, går en hel del i snabbt tempo mm. Och hon anses inte kunna ha en enklare aktivitet ett fåtal timmar i veckan? Sjukersättningen kommer att ryka!
2024-05-16, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Shit vad hon håller på, instagram-lives (flera timmar), youtube-lives (flera timmar), youtube-videos (flera timmar), tiktok-lives (många timmar), göra musik, spela in musikvideos, åka skytteltrafik till Helsingborg, går en hel del i snabbt tempo mm. Och hon anses inte kunna ha en enklare aktivitet ett fåtal timmar i veckan? Sjukersättningen kommer att ryka!
Vilket arbete ser du henne kunna utföra såpass att nån är beredd att betala för det?
2024-05-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vilket arbete ser du henne kunna utföra såpass att nån är beredd att betala för det?

Samhall?
2024-05-16, 18:28
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Man önskar den ryker!! Dock vet vi ju att fk älskar henne..så hon verkar kunna göra som hon vill utsn konsekvenser tyvärr
2024-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det finns massor utav "arbeten" som är arbetsförmedlingsfinansierade, alltså gratis för arbetsgivaren. Tex stå i disken 4 timmar i veckan, gå på promenad med pensionärer, finns tex caféer anpassade just för såna här individer, anpassade workshops, massor utbildningar för att komma tillbaka till livet o hantera situationen hur den ser ut just nu. Så det finns massor man kan göra för att förbättra sin situation som också skulle kunna passa Bumbi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in