Citat:
Ursprungligen postat av
ensam87a
Som frågan är ställd låter det som möta en björn eller man på skogspromenad typ och då tror jag de allra flesta män är mycket fredliga. Blandar man in alkohol, grupptryck osv ökar säkert riskerna även om de fortfarande är låga.
Vi har ingen speciell strategi. Vi bara är rimliga, har aldrig ens pratat om just detta.
De allra flesta kvinnor har haft mer problem och ser mer faror med att möta en främmande man på en isolerad plats än att möta ett vilt djur som en björn.
Att du inte kan sätta dig in kvinnors verklighet har du gjort tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ensam87a
Ja hon har haft ganska stora problem med kvinnor under sin uppväxt. Det är tråkigt men hon klarar sig ändå.
Haha, fått ligga på länge eller?
Enligt dig i alla fall - för just nu för du hennes talan, och vad hon själv anser (om hon ens existerar) får vi inte veta. Utan som den man du är så tar du på dig rätten att definiera vad som är jobbigt för henne.
Du är alltså ett talande exempel på vad kvinnor med lite självaktning vill undvika.
Jag är nästan 60 år gammal, när vi ligger så gör vi det länge - var det du undrade över?
Eller var det om vi ligger med varandra? Och hur ofta?
Det blir lite komiskt dels att du tror att du kan kränka mig genom fåniga frågor om mitt sexliv - dels att du gärna kränker en man på vägen bara du får kränka en kvinna. För du inser väl att vi som har riktiga levande partners är två när vi har sex?
Det kan ju i och för sig bli svårt att greppa det där för folk som har sex med "lena handen" och imaginära partners.
Du är ursäktad för din plumphet - eftersom jag inser att du är korkad, ensam, osäker och oerfaren.