Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Jag tycker man borde skilja dessa två helt olika sakfrågor och rent separat när tävlingen hade varit avklarad åtalat honom.
Sedan är det ju helt otroligt otroligt att han blev åtalad för att han blev förbannad efter han sagt till kamerakvinnan ett antal gånger att han inte ville bli filmad. Denna måste man väl kunna ha eller är det pga hon är för SVT som gör att hon är förprioriterad i vem som har rätt.
Sedan känns det ju också lite smått ironiskt att just detta skulle leda till åtal och anses som det mest uppseendeväckande i denna ESC i en långt mer kaosartad stad under hela ESC.
Vilken verklighet lever du i? Enligt HAN SJÄLV sa han till flera ggr att han inte ville filma, han är åtalad för ett brott så ta inte allt han säger som sanningen, vi har bara hört hans version. Men det spelar ingen roll. För det första var han inne på en tv-produktion och bestämmer inte när han blir filmad och inte, för det andra är det helt irrelevant.
Jag hade en fett irriterande granne som flyttade (tack och lov) till Miami efter ett års helvete, så sjukt påflugen, kunde knacka på 6 på morgonen en Söndag, klev in i ens trädgård när man satt och rensade ogräs, ställde sig i rabatten och började mala på om sina pengar och intriger i bekantskapskretsen osv. Om jag hade flugit på honom, med höjda, knutna nävar, tagit hans telefon och kastat i marken och knuffat ut honom från min trädgård så hade jag dömts för misshandel. Jag får inte flyga på kollegor heller bara för att jag blir irriterad. Blir du provocerad av andra så att du blir våldsam och aggressiv är det ett you-problem.