Köpte från weedshop.dk
Det var ganska medioker hampa, sprejjat med ett THCa pulver.
Är exakt som det riktiga. Vilket inte är så konstigt då THCa är exakt vad som är i vanligt weed. Så på den fronten kan jag inte klaga. Möjligtvis lite torrt känsla att vapea det.
Dammade så klart på ett sätt som äkta buds inte gör.
Kan bara klaga på priset

Missade växelkursen och pungade ut närmare 160kr/g
Det var det inte värt. Köpta 18% Snow kush. Men potensen är ju sämmre än billigt hasch vilket jag hade en bit av också och blandade i för lite extra tryck :P
Det kom dock fram på 3 dagar med bring utan problem i tullen. De skickar från danmark.
Kan dock tänka mig att tullen kan kolla lite extra på detta, så beställ på egen risk. Tror inte det är riskfritt, men stealthen blir ju 10/10 då det skickas som ett vanligt företagspaket.
Vill dock påpeka att detta är inte samma som spice, då det är en naturligt förekommande cannabinoid och den absolut vanligaste även i"riktigt weed". Så alla som rökt på har redan rökt THCa.
Den andra skiten som THCJD och HHCO mm. hade jag inte fått för mig att testa. Även om de är naturligt förekommande i plantan är de inte i stora mängder och vissa som THCJD verkar bara vara spice med nytt namn.