2024-05-13, 21:33
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Så du flyttade från Europa för att slippa höra om Eurovision?
Vad gör du i denna tråden då till att börja med?

Jag tvingades mot min vilja att höra om Eurovision då hela Malmö fylldes med Palestina sjalar och utländsk press gjorde notis om det.

Jag trodde det var en musik tävling och inte en politisk manifestation. Och nu gjorde jag misstaget att lyssna på Nederländernas bidrag (lovar att inte göra om det).

Men det är skönt att slippa höra melodifestivalens svenska artister hamrandes på radion under hela våren som du måste torterats med hemma… Jag vet att Rix FM har haft som policy till svenska skivbolag att inte presentera någon ny musik under våren då melodifestivalen pågår, de har fullt i spellistorna för ENBART schlager!
Citera
2024-05-13, 21:36
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
De har förmodligen blandat ihop kamerakvinnan med den israeliska stylisten som också filmade vissa deltagare, de blev tydligen ursinniga och skrek "nej nej nej filma inte". Stylisten blev portad för detta.

Det hände väl på fredagen? Att stylisten filmade några stycken bland annat Grekland och dom fick henne utsparkad från arenan..
Citera
2024-05-13, 21:40
Medlem
stankerspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 176-761
Eller så kanske efterfesten inte är ordnad av EBU själva. Nobelfestens efterfest drivs ju av några högskolor och universitet i Stockholm.

Korrekt, efterfesten anordnas inte av EBU. Den arrangeras av fan-organisationen OGAE tillsammans med värdstaden, dvs Malmö.
Citera
2024-05-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Du måste ha missat en del lektioner på SFI-kursen för det du skriver är helt obegripligt.

Joost Klein är rökt och kommer att åtalas.

Åtalas för vad? För han tog sönder hennes kamera, han var inte under några omständigheter aggressiv mot henne utan anledning. Hon gav honom en anledning, därav flippade han ur. Hon skämtade om hans döda föräldrar, som stått honom kärt, om någon borde åtalas så är det den kvinna aka Eden Golden och hela hennes team..
det enda Joost kan få är böter, han kommer inte åtalas och få ett fängelsestraff om du tror det..
Citera
2024-05-13, 22:11
Medlem
vimmelkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
My bad.

Dock låter Klein onekligen judiskt...

Finns inget som säger att Klein alltid måste vara ett judiskt efternamn. Klein är även ett relativt vanligt förekommande tyskt namn.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fritz_Klein

https://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Klein_(camp_warden)
Senast redigerad av vimmelkant 2024-05-13 kl. 22:19.
Citera
2024-05-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Den lille Klein är en känd kvinnomisshandlare.

Det där är förtal.
Handlar det inte om vad som skett i denna situation?
Citera
2024-05-13, 22:30
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u9FpM1wXcZ
Det där är förtal.

Hur vet du om det är förtal? Om det är sant så är det inte förtal i mina ögon, sedan att andra udda typer anser att det är förtal och säga sanningen, det är deras problem och de hade platsat i Putins regim med sådant synsätt.
Citera
2024-05-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Hur vet du om det är förtal? Om det är sant så är det inte förtal i mina ögon, sedan att andra udda typer anser att det är förtal och säga sanningen, det är deras problem och de hade platsat i Putins regim med sådant synsätt.

Vad har du för belägg för ditt påstående?
Citera
2024-05-13, 22:42
Medlem
Citat:
Det där är förtal.

Han slog aldrig henne så sluta blame honom #freejoost #free🇳🇱🇳🇱
Citera
2024-05-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Han slog aldrig henne så sluta blame honom #freejoost #free🇳🇱🇳🇱

Tror du citerade fel användare.
Citera
2024-05-13, 22:49
Medlem
Citat:
Tror du citerade fel användare.

Oj sorry såg det nu! 🫶
Citera
2024-05-13, 22:50
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Nja, han har oerhört stort stöd i hemlandet. NL kommer gå vidare med någon form av rättsprocess och de diskuterar att dra sig ur till nästa år. Man förstörde ju inte bara för honom, landet lär om inte annat ha förlorat intäkter osv iom bojkott. Deras kommentator sa Fuck EBU öppet.

Är du full? Hen gjorde bort sig, case closed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in