Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123

Finaste personerna 🥺 så sorgligt!
2024-05-12, 22:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Känns väldigt märkligt att man ska komma in i elfte timmen efter både 1,2,3 chanser på Gränslandet. Blir så oerhört orättvist när de flesta tex Alex får både en och två extrachanser, medan en sån som Pontus och Helen rök efter 1. Av de vi har kvar nu har alltså Pål, Alma, Marcus och Sayera redan röstats ut en gång Sayera förlorade tom på gränslandet men hade tur och fick va kvar. Robble och Simone har åkt ut via tävlingar. Simonr kvar enkom för att flera gav upp på gränslandet. Kvar finns då bara Olivia och Maureen. De enda värdiga vinnarna kvar? Då de aldrig varit utspelade?

Samtidigt fick varken Gustav eller Pelle nån extrachans..

Vore mer rättvist att man alltid fick duellerna när.man blir utröstad. Det skulle skrämma dolk att bara rösta ut de starka.

Instämmer. Det skulle alltid vara duell så att den utröstade fick en ärlig chans att fightas för sin plats. Kunde vara lite mer klass på duellerna då också och mer variation.
2024-05-12, 22:07
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Tycker också det är sjukt orättvist faktiskt, men eftersom alla snackar om värdiga och ovärdiga vinnare så har du rätt i att Olivia och Maureen faktiskt är de enda värdiga kvar, de har aldrig åkt ut.

Värdiga? medelmåttor. Vad har de utmärkt sig för? Ingenting vad jag kan komma på, förutom Maureen med sitt arabjoddlande och sina aggressiva utbrott så fort hon filmas i princip och Olivia som befann sig i närheten av en konspiration när en amulettstöld skedde.
Medlem
Lostworlds avatar
Är för övrigt rejält trött på Roobles flinande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Haha bästa avsnittet i år! Så jävla roligt att den bittra och hatiska fjollan och den översnälla hetrofjollan åkte ut. Som grädde på moset hade jag sparat gränslandet och den onda idioten i fårakläder åkte ut 😁
Hoppas Alex eller Marcus åker ut vid nästa tillfälle.
Heja Pål!
Skriver under på varenda bokstav.
2024-05-12, 22:10
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
När och var skedde det? Var det Rooble själv som filmade?

Varför befann han sig i den situationen att polisen skulle ingripa mot honom och att det blev en våldsam situation?

Han har hela tiden gett mig obehagliga vibes, hoppas nån plockar fram vad han är för en figur egentligen.
2024-05-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Känns som att Anders Lundin börjat ledsna på deltagarna i de senaste avsnitten nu på slutet. Jag får den känslan iallafall utifrån sättet han pratar på. Men det är förståeligt med alla som lämnat frivilligt, vuxen mobbning, alla intriger osv. Måste vara jobbigt att vara programledare kan jag tänka mig i dessa situationer. Haha!

Har ni märkt det också?
Produktionen sitter ju i högkvarteret och ser vad som händer i en monitor. Inte ens en mor kan ju tycka om en avkomma som Marcus. En uppkäftig djävla åsna.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 22:14.
2024-05-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Haha bästa avsnittet i år! Så jävla roligt att den bittra och hatiska fjollan och den översnälla hetrofjollan åkte ut. Som grädde på moset hade jag sparat gränslandet och den onda idioten i fårakläder åkte ut 😁
Hoppas Alex eller Marcus åker ut vid nästa tillfälle.
Heja Pål!

Vad får dig och vilja heja på Pål?
Egoncentrisk, osympatisk, dryg, översittare. Ja listan kan göras lång. Han ska ut, punkt.
2024-05-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Är för övrigt rejält trött på Roobles flinande.

Ja och likadant Pål. Usch.
2024-05-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Ska vi gissa att åtminstone en av dem kommer att öppna upp Gränslandet tillsammans med Tove Dalsryd framöver?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-05-12 kl. 22:19.
2024-05-12, 22:17
Medlem
Undra om Simones vattenflaska har vuxit fast i näven på henne... den syns på varenda sekvens man ser henne...
2024-05-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Värdiga? medelmåttor. Vad har de utmärkt sig för? Ingenting vad jag kan komma på, förutom Maureen med sitt arabjoddlande och sina aggressiva utbrott så fort hon filmas i princip och Olivia som befann sig i närheten av en konspiration när en amulettstöld skedde.

Men det är ju det som är grejen! De har ju ALDRIG åkt ut huvudtävlingen Robinson, de har inte varit i Gränslandet eller nåt annat limboland, det är därför de rent logiskt blir mest värdiga vinnare då de klarat att vara kvar i huvudtävlingen utan att misslyckas någongång.
Bara för att du personlighetsmässigt ogillar dem gör dem ju inte mindre värda vinsten för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in