2024-05-12, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Mer bevis på hennes obotliga muppighet.

https://youtu.be/VS00udp7M5A?si=GKN6wdYh6PAsX_wU

Hur fan kan utveckling gå bakåt? Vad lider hon av?
Håller med, det har rasat för henne.
När ett socialt sammanhang är obefintligt år efter år så kan det bli så här.
Om Bumbi någon gång skulle få självinsikt + få motivation till att ändra på sig, så skulle det ta många år av hård rehabilitering och disciplin tills hon skulle få ett något sånär "vanligt" liv.
2024-05-12, 14:08
Medlem
Bumbi, nu är det bara en vecka kvar tills du ska betala tillbaks alla lån, det har du lovat. Gör nu detta så inte hela din följarskala som btw minskat med 80% den senaste tiden, får det svart på vitt att du är en bedragare och blir ännu mera ensam. Gör rätt för dig som du säger att du alltid gör, annars blir du nog cancelled FOREVER!
2024-05-12, 14:21
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Bumbi, nu är det bara en vecka kvar tills du ska betala tillbaks alla lån, det har du lovat. Gör nu detta så inte hela din följarskala som btw minskat med 80% den senaste tiden, får det svart på vitt att du är en bedragare och blir ännu mera ensam. Gör rätt för dig som du säger att du alltid gör, annars blir du nog cancelled FOREVER!

Den smackande pillerpundarn har ju redan gett hintar om att hon kommer inte ”få något på kontot” även denna månaden utan bara kontant… då får du väl för helvete åka (GÅ!) och sätta in det direkt på banken ditt smuts! Simple..

Men ja pengar kan dom glömma att få se😂
2024-05-12, 15:32
Medlem
Citat:
Bumbi, nu är det bara en vecka kvar tills du ska betala tillbaks alla lån, det har du lovat.

Haha. Inte en käft kommer få pengar. Även fast hon har lovat att hon kommer betala tillbaka.
2024-05-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Haha. Inte en käft kommer få pengar. Även fast hon har lovat att hon kommer betala tillbaka.
Det är det som är så bra då ALLA kommer att veta vilken bedragare hon är och hon kan aldrig någonsin hävda att det går att lita på henne 😎
Så skönt att bli av med henne för nu hon har grävt sin egen grav, lagt sig i den o fyllt på med jord.
🪦⚰️📴R.I.P (Riksmongo, Intelligensbefriad, Pajas) emeliebumbi
2024-05-12, 20:09
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Det är det som är så bra då ALLA kommer att veta vilken bedragare hon är och hon kan aldrig någonsin hävda att det går att lita på henne 😎
Så skönt att bli av med henne för nu hon har grävt sin egen grav, lagt sig i den o fyllt på med jord.
🪦⚰️📴R.I.P (Riksmongo, Intelligensbefriad, Pajas) emeliebumbi

Samtliga som har lånat dåren pengar är förmodligen sedan länge redan blockade och bortplockade.
Och hon kommer svamla på i vanlig ordning är jag rädd, och bara hoppas på hennes maniska skitsnack fäster på någon ny kandidat.

Dock så håller hon verkligen på att dö ut hur ellerhur men jag hoppas du har rätt så det går snabbare än väntat. 👍💯
Hennes år av efterblivet tuggande börjar äntligen få ett slut känns det som, eller får hon tugga för döva öron i fortsättningen.
2024-05-12, 20:44
Medlem
Citat:
Samtliga som har lånat dåren pengar är förmodligen sedan länge redan blockade och bortplockade.
Och hon kommer svamla på i vanlig ordning är jag rädd, och bara hoppas på hennes maniska skitsnack fäster på någon ny kandidat.

Dock så håller hon verkligen på att dö ut hur ellerhur men jag hoppas du har rätt så det går snabbare än väntat. 👍💯
Hennes år av efterblivet tuggande börjar äntligen få ett slut känns det som, eller får hon tugga för döva öron i fortsättningen.
Bara för henne att be Bent logga in på swish o se över historiken så kan hon betala tillbaka alla 🤣 så det finns absolut ingenting hon kan skylla på.
2024-05-13, 01:25
Medlem
Citat:
Väldigt snuskigt, och det stämmer hon berättade själv hur hon sket i papper i sängen och la det på golvet till hon ”kunde” slänga det. Vidrigt är bara förnamnet, kanske blir lättare att tvångla upp folk om man inte stinker skit?

Kanske det äckligaste jag hört 😫 fyfan, tänk att ens skaka hand med henne efter hon bajsat i sin pappers-hängmatta
2024-05-13, 03:18
Medlem
Nu ska hon ta bort Anjo från youtube genom att betala följare 15.000:- av sina hittepå-pengar att "strika banjos kanal".
https://ibb.co/JqsVwjC
https://ibb.co/Lrq9WV9
2024-05-13, 08:58
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Nu ska hon ta bort Anjo från youtube genom att betala följare 15.000:- av sina hittepå-pengar att "strika banjos kanal".
https://ibb.co/JqsVwjC
https://ibb.co/Lrq9WV9

Har inte muppen försökt att anmäla videos i över 72h nu? Shit hon är fan mer efterbliven än jag insett från början.
Haha 15k? Ska hon tigga det av sina följare då? Hon kan för fan knappt torka sig i arslet..
2024-05-13, 10:03
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Har inte muppen försökt att anmäla videos i över 72h nu? Shit hon är fan mer efterbliven än jag insett från början.
Haha 15k? Ska hon tigga det av sina följare då? Hon kan för fan knappt torka sig i arslet..

Hon har ju nån sidobusiness har hon sagt. Önskar verkligen jag visste vad det var..
Tycker hon har haft orimligt mycket pengar senaste tiden.
2024-05-13, 10:34
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Hon har ju nån sidobusiness har hon sagt. Önskar verkligen jag visste vad det var..
Tycker hon har haft orimligt mycket pengar senaste tiden.

Tror som jag sagt innan att hon tvättar pengar åt någon.
Hon fick ju det erbjudandet av den ”kriminella” snubben hon lånade pengar av förra sommaren.
Skulle inte förvåna mig om aset gör något sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in