2024-05-09, 09:52
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Nu när der börjar bli lite varmare så kommer jag ta fram sommarfavoriterna, Xerjoff Mefisto kommer få jobba en hel del
Bra val! Själv kör jag Mefisto Gentiloumo.
Citera
2024-05-09, 15:01
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Bra val! Själv kör jag Mefisto Gentiloumo.
Top Notch
Citera
2024-05-12, 11:18
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleriet
Någon som har tips på bra nätbutik till bra priser om man vill köpa Xerjoff, amouage och lite roligare dofter etc?
https://www.escentica.se/produkt/torino21/

Blev faktiskt själv sugen på klicka hem den.
Citera
2024-05-12, 19:02
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
https://www.escentica.se/produkt/torino21/

Blev faktiskt själv sugen på klicka hem den.
Jag också. Den är riktigt bra.
Citera
2024-05-12, 19:15
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Jag också. Den är riktigt bra.
Har inte luktat på den, men sett många reels på IG hur bra den är. Speciellt i varmt väder.
Citera
2024-05-12, 20:06
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Har inte luktat på den, men sett många reels på IG hur bra den är. Speciellt i varmt väder.
Hade ett sample för ett tag sedan och jag gillade den. Har dock prioriterat annat men förr eller senare skaffar jag den. Valde mellan den och Nio och jag tog den senare.
Citera
2024-05-14, 18:27
Medlem
Citat:
Någom som handlat något på Deelox? Väldigt blandade recensioner och priser som är så billiga så man blir lite misstänksam.

Tja! Lite sent svar men men.

Mitt senaste köp var från Deelox när le male elixir och le parfum var slutsålt på Kicks. Parfymen jag fick hem var helt äkta och det tog fyra dagar för dem att anlända så inga klagomål än så länge
Citera
2024-05-14, 18:39
Medlem
Tjena! Nu när sommaren är här är jag på sökandet efter en söt sommardoft. Har fått parfymintresset nyligen och har en del för vintern bland annat le male elixir och swy intensely, min främsta parfym för sommaren just nu är le beau le parfum (gillar de flesta JPG) men vill hitta en till för att variera på det lite, ni förstår nog min smak utifrån det jag gillar för vintern. Någon som har tips?
Citera
2024-05-14, 19:17
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwnBrsh
Tja! Lite sent svar men men.

Mitt senaste köp var från Deelox när le male elixir och le parfum var slutsålt på Kicks. Parfymen jag fick hem var helt äkta och det tog fyra dagar för dem att anlända så inga klagomål än så länge
Tack för svar!
Citera
2024-05-14, 19:20
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Tjena! Nu när sommaren är här är jag på sökandet efter en söt sommardoft. Har fått parfymintresset nyligen och har en del för vintern bland annat le male elixir och swy intensely, min främsta parfym för sommaren just nu är le beau le parfum (gillar de flesta JPG) men vill hitta en till för att variera på det lite, ni förstår nog min smak utifrån det jag gillar för vintern. Någon som har tips?
Kolla in Valentino Born in Roma Green Stravaganza. Tror den kan passa dig. Om pengar inte är något problem så rekommenderar jag Xerjoff Renaissance.
Citera
2024-05-14, 22:07
Medlem
Citat:
Kolla in Valentino Born in Roma Green Stravaganza. Tror den kan passa dig. Om pengar inte är något problem så rekommenderar jag Xerjoff Renaissance.

Tack! Ska se kika på båda två, har du koll på Born in Roma Yellow Dream? Har försökt få tag på SWY freeze men den finns enbart kvar på amerikanska sidor efter att ha blivit discontinued, såg att någon jämförde den med just Yellow Dream.
Citera
2024-05-15, 18:37
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Tack! Ska se kika på båda två, har du koll på Born in Roma Yellow Dream? Har försökt få tag på SWY freeze men den finns enbart kvar på amerikanska sidor efter att ha blivit discontinued, såg att någon jämförde den med just Yellow Dream.
Provade på en Ålandsbåt för något år sedan men kommer inte ihåg vad den luktade. SWY Freeze har jag haft. Den var riktigt bra. Synd att dom tog bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in