2024-05-11, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Efter 12 år som singel så måste det kräver något (någon) utöver det vanliga för att få dig på en dejt?

För varje år som går så blir man bara bekvämare i singellivet, att det ska mycket till för att bryta förtrollningen.
Jag har ett barn som inte ska hamna i kläm. Man får ta lite ansvar när man har barn och inte tvinga det till saker det inte vill.
Citera
2024-05-11, 16:01
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Jag har ett barn som inte ska hamna i kläm. Man får ta lite ansvar när man har barn och inte tvinga det till saker det inte vill.

100% enig med dig ! Helt rätt.
Citera
2024-05-11, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
100% enig med dig ! Helt rätt.
Det är bara codesyss som inte fattar sådant. Han är inte tillräckligt vuxen för att förstå att man kan ha saker att behöva ta ansvar för, snarare än att skylla ifrån sig för att man inte duger åt någon.
Citera
2024-05-11, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Aha då fattar jag, du är en sån här sjukt konstig kontraproduktiv kontraindikator. Du vill inte ha en man men hänger i relationer osv. Det är så tydligt med alla kärringar som hänger här. Roxic och andra psykfallskärringar har sagt samma sak. "Jag behöver inte en man", sen är de på relationer dygnet runt. Problemet med er manshatande cpkvinnor är att ni kan inte vara ödmjuka med att ni behöver en man. Ni vet att ni är oattraktiva och då måste ni börja med kärringlogik att ni inte behöver nån när ni inte KAN få nån. Bajs är du.
Hur många år har du suttit och sökt på appar?
Citera
2024-05-11, 16:51
Bannlyst
Citat:
Hur många år har du suttit och sökt på appar?
Länge, warum? Varit i relationer mellan varven
Citera
2024-05-11, 16:51
Bannlyst
Citat:
Länge, warum? Varit i relationer mellan varven
Hur många år har du suttit på dejtingappar?
Citera
2024-05-11, 16:53
Bannlyst
Citat:
Hur många år har du suttit på dejtingappar?
Vad vill du ha sagt? Om det är 2 eller 10 år vad spelar det för roll?
Citera
2024-05-11, 16:56
Bannlyst
Citat:
Vad vill du ha sagt? Om det är 2 eller 10 år vad spelar det för roll?
Jag undrar hur många år du har suttit på dejtingappar? Dags att förstå att du är fullkomligt oduglig med kvinnor och inte lyckas skaffa en. Skyll inte på kvinnor för det
Citera
2024-05-11, 17:05
Bannlyst
Bumble gick så dåligt för alla män att de valde att öppna upp för att killarna skriver. Så värdelösa är ni. På alla sätt och vis är ni handlingsförlamade.
Citera
2024-05-11, 17:10
Bannlyst
Citat:
Det säger en hel del om dig. Du är oattraktiv och då tar killen inte för sig riktigt ordentligt och utforskar dig. Der är du som är orsaken till att sexet bir dåligt. Släpande skitungar har du också. Tuff sits. Knullade du relationen eller ska du skylla allt på honom nu hehehe skräp är du
Hehe nej det är inte sant, och det är alltid bara jag som tyckte sexet var kasst.

Jag har ett barn som är 12. Är inte intresserad av en ny relation. Känslor är inte min grej.
Citera
2024-05-11, 17:58
Bannlyst
Citat:
Hehe nej det är inte sant, och det är alltid bara jag som tyckte sexet var kasst.

Jag har ett barn som är 12. Är inte intresserad av en ny relation. Känslor är inte min grej.
Äh du ansträngde inte dig så då kan du knappast gnälla.

12 årig snorunge. Du vill inte ha en relation, det vill nog ingen kille vid sina sinnens fulla bruk heller. Vaffan ska han sitta och ta hand om dig varannan vecka eller heltid med en annan mans släpande horunge? Fy fan vad förnedrande. Säkert måste han betala för horungen också.

Vilka jävla bajsrelationer. Tack och lov är jag en fri och trimmad man som kan göra vaffan jag vill.
Citera
2024-05-11, 18:48
Bannlyst
Citat:
Äh du ansträngde inte dig så då kan du knappast gnälla.

12 årig snorunge. Du vill inte ha en relation, det vill nog ingen kille vid sina sinnens fulla bruk heller. Vaffan ska han sitta och ta hand om dig varannan vecka eller heltid med en annan mans släpande horunge? Fy fan vad förnedrande. Säkert måste han betala för horungen också.

Vilka jävla bajsrelationer. Tack och lov är jag en fri och trimmad man som kan göra vaffan jag vill.
Det finns visst en kille som vill det 🙃. Han har egna barn i samma ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in