Citat:
Ursprungligen postat av
3N37
Om man säger så här. Ljuger Trump? Ja absolut, det är lätt att kontrollera. Är han medveten om att han ljuger? Nja jag är övertygad om att han "vet" att han talar sanning. Att Trumpen har ett antal diagnoser finns det flera läkare som anser. Narcissist och Psykopat är de som nämns. Att han kräver total lojalitet i allt. Men inte är förmögen att känna empati är ett tecken på att det inte står rätt till.
En bok som på ett bra sätt beskriver hans mentala status är: The Dangerous Case Of Donald Trump av Bandy Lee M.D.
Jag tror du inte har någon större förståelse för det mänskliga psyket och vad det krävs för att överleva som fastighets entreprenör i NY när maffian styrde och ställde eller vilka personlighetstyper man ofta finner i ledande positioner överhuvudtaget.
Samtliga måste ha ett strakt psyke samt en obändig tro på sig på sig själv och mer ofta än sällan med narcissistiska drag. Att Trump dessutom kommer från Queens gör att dessa drag verkar än mera tydliga då man pratar i bombastiska termer precis som en dialekt.
Att du bildat din uppfattning från allt baktaleri i pressen under dom senaste 8 åren är förmodligen ingen överraskande diagnos.
Många i Trumps krets (den är stor) kan intyga att när något tragiskt inträffar så är ofta Trump den första som ringer och undrar hur det är och frågar om han kan göra något för att hjälpa till.
Jag kan lova dig att du inte alls vet vem Donald Trump är och hur han är som person.
Ofta kan man döma en person genom hans familj och barn då dom ofta verkar som en reflektion av en själv samt är en produkt av ens värderingar och uppfostran.
Man kan dra tydliga slutsatser om honom om man tittar på Trumps alla barn som samtliga lyckats och samtliga inte behöver knarka ned sig eller filma sig själv med snorren i handen medans man drar in stålars till farsgubben i Ukraina eller blir av runkad av någon minderårig. Inte heller har man hittat dagböcker på avvägar där Trumps dotter beklagar sig över att hennes far tränger sig på i duschen med jämna mellanrum.