2024-05-08, 22:19
Medlem
3N37s avatar
Jag har tidigare skrivit om att Trump numera nasar allt från biblar till julgransprydnader.
De senaste veckorna så har det varit kepsar, tröjor, kaffemuggar osv. Men nu så finns den officiella Trump Sharpie pennan. En penna kostar bara USD 35. Men då får man också Trumps "vackra signatur"(hans ord inte mina)på pennan. Jag uppmanas också att köpa mina pennor direkt eftersom de endast finns i en begränsad upplaga!
Citera
2024-05-09, 18:43
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Jag har tidigare skrivit om att Trump numera nasar allt från biblar till julgransprydnader.
De senaste veckorna så har det varit kepsar, tröjor, kaffemuggar osv. Men nu så finns den officiella Trump Sharpie pennan. En penna kostar bara USD 35. Men då får man också Trumps "vackra signatur"(hans ord inte mina)på pennan. Jag uppmanas också att köpa mina pennor direkt eftersom de endast finns i en begränsad upplaga!

Trump säljer cologne ""Victory47""
Recensionerna på amazon är hysteriskt roliga.
Citera
2024-05-09, 21:58
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Trump säljer cologne ""Victory47""
Recensionerna på amazon är hysteriskt roliga.
Han har flera dofter bla Presidential. Recensionerna är väl sådär. Håller just nu på att läsa om " A Very Stable Genius" av Philp Rucker och Carol Leonnig.
Ett par citat av Trumpen som finns i boken säger en del om hur han ser på sig själv. Den sjätte januari 2019 skrev T på Twitter: Actually, throughout my life, my two greatest assets have been mental stability and being, like ,really smart.
I went from VERY succesful business man, to top T.V. Star to President of the United States(on my first try). I think that would qualify as not smart, but genius ...and a very stable genius at that!
I juli 2019 så skrev han om sig själv. What you have now , so great looking and smart, a true Stable Genius! Till slut i september 2019 så tackade han sig själv. A Very Stable Genius! Thank you.
Självinsikt är ingen av hans framträdande egenskaper vill jag påstå.
Citera
2024-05-09, 22:04
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Han har flera dofter bla Presidential. Recensionerna är väl sådär. Håller just nu på att läsa om " A Very Stable Genius" av Philp Rucker och Carol Leonnig.
Ett par citat av Trumpen som finns i boken säger en del om hur han ser på sig själv. Den sjätte januari 2019 skrev T på Twitter: Actually, throughout my life, my two greatest assets have been mental stability and being, like ,really smart.
I went from VERY succesful business man, to top T.V. Star to President of the United States(on my first try). I think that would qualify as not smart, but genius ...and a very stable genius at that!
I juli 2019 så skrev han om sig själv. What you have now , so great looking and smart, a true Stable Genius! Till slut i september 2019 så tackade han sig själv. A Very Stable Genius! Thank you.
Självinsikt är ingen av hans framträdande egenskaper vill jag påstå.
Hans bästa förmåga är nog marketing skulle jag säga.
Jag tror inte att Donald tror på något av det han påstår. Men han vet hur man ska marknadsföra sitt budskap till amerikaner med låg utbildningsgrad och lågt genomsnitts iq
Citera
2024-05-09, 22:10
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Hans bästa förmåga är nog marketing skulle jag säga.
Jag tror inte att Donald tror på något av det han påstår. Men han vet hur man ska marknadsföra sitt budskap till amerikaner med låg utbildningsgrad och lågt genomsnitts iq
Jag är övertygad om att han faktiskt tror på det han säger om sig själv.
Citera
2024-05-10, 12:11
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Jag är övertygad om att han faktiskt tror på det han säger om sig själv.
Nja.. Endast någon med den sortens osäkerhet, väljer att spraya sig orange, blondera håret, tvinga sin läkare att ljuga om sin vikt, och längd, hota sitt universitetet till att inte lämna ut hans slutbetyg.

Han vet att 70 procent av världen ser honom som en clown. Därför förnekar han verkligheten för övriga 30 procent.
De som är korkade nog att gå på allt han säger.

Därav hans citat "i could probably shoot someone on 5th Avenue without losing a vote"

Denna dag insåg han att han leder en sekt.
Citera
2024-05-10, 13:03
Medlem
Tiggaren Donald Trump bad oljeindustrins chefer på sin Mar-a-Lago-klubb förra månaden att donera 1 miljard dollar till hans kampanj. I utbyte lovade han att sänka deras skatter och bli av med Bidens miljöregler
https://www.washingtonpost.com/politics/2024/05/09/trump-oil-industry-campaign-money/
Citera
2024-05-10, 17:17
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Nja.. Endast någon med den sortens osäkerhet, väljer att spraya sig orange, blondera håret, tvinga sin läkare att ljuga om sin vikt, och längd, hota sitt universitetet till att inte lämna ut hans slutbetyg.

Han vet att 70 procent av världen ser honom som en clown. Därför förnekar han verkligheten för övriga 30 procent.
De som är korkade nog att gå på allt han säger.
Därav hans citat "i could probably shoot someone on 5th Avenue without losing a vote"
Denna dag insåg han att han leder en sekt.
Om man säger så här. Ljuger Trump? Ja absolut, det är lätt att kontrollera. Är han medveten om att han ljuger? Nja jag är övertygad om att han "vet" att han talar sanning. Att Trumpen har ett antal diagnoser finns det flera läkare som anser. Narcissist och Psykopat är de som nämns. Att han kräver total lojalitet i allt. Men inte är förmögen att känna empati är ett tecken på att det inte står rätt till.
En bok som på ett bra sätt beskriver hans mentala status är: The Dangerous Case Of Donald Trump av Bandy Lee M.D.
Citera
2024-05-10, 19:59
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Om man säger så här. Ljuger Trump? Ja absolut, det är lätt att kontrollera. Är han medveten om att han ljuger? Nja jag är övertygad om att han "vet" att han talar sanning. Att Trumpen har ett antal diagnoser finns det flera läkare som anser. Narcissist och Psykopat är de som nämns. Att han kräver total lojalitet i allt. Men inte är förmögen att känna empati är ett tecken på att det inte står rätt till.
En bok som på ett bra sätt beskriver hans mentala status är: The Dangerous Case Of Donald Trump av Bandy Lee M.D.

Jag tror du inte har någon större förståelse för det mänskliga psyket och vad det krävs för att överleva som fastighets entreprenör i NY när maffian styrde och ställde eller vilka personlighetstyper man ofta finner i ledande positioner överhuvudtaget.

Samtliga måste ha ett strakt psyke samt en obändig tro på sig på sig själv och mer ofta än sällan med narcissistiska drag. Att Trump dessutom kommer från Queens gör att dessa drag verkar än mera tydliga då man pratar i bombastiska termer precis som en dialekt.

Att du bildat din uppfattning från allt baktaleri i pressen under dom senaste 8 åren är förmodligen ingen överraskande diagnos.

Många i Trumps krets (den är stor) kan intyga att när något tragiskt inträffar så är ofta Trump den första som ringer och undrar hur det är och frågar om han kan göra något för att hjälpa till.

Jag kan lova dig att du inte alls vet vem Donald Trump är och hur han är som person.

Ofta kan man döma en person genom hans familj och barn då dom ofta verkar som en reflektion av en själv samt är en produkt av ens värderingar och uppfostran.

Man kan dra tydliga slutsatser om honom om man tittar på Trumps alla barn som samtliga lyckats och samtliga inte behöver knarka ned sig eller filma sig själv med snorren i handen medans man drar in stålars till farsgubben i Ukraina eller blir av runkad av någon minderårig. Inte heller har man hittat dagböcker på avvägar där Trumps dotter beklagar sig över att hennes far tränger sig på i duschen med jämna mellanrum.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2024-05-10 kl. 20:03.
Citera
2024-05-10, 20:09
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB

Många i Trumps krets (den är stor) kan intyga att när något tragiskt inträffar så är ofta Trump den första som ringer och undrar hur det är och frågar om han kan göra något för att hjälpa till.

.
General milley till Trump den 6e januari :
(de skanderar hang mike pence innuti Capitol rotunda)

Din VP Mike pence är fast i garaget. Ska joint chief of staffs samlas I situation room och planera ett fritagande?

-tystnad.

Nej, han ringer inte sina vänner när de befinner sig i fara.
Citera
2024-05-10, 20:21
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
General milley till Trump den 6e januari :
(de skanderar hang mike pence innuti Capitol rotunda)

Din VP Mike pence är fast i garaget. Ska joint chief of staffs samlas I situation room och planera ett fritagande?

-tystnad.

Nej, han ringer inte sina vänner när de befinner sig i fara.

Mike Pence är inte Trumps vän. SS ringer inte Trump och ber om råd i hur dom skall skydda Pence.

Pence var inte i närheten av någon mobb och SS har själva understruket att dom hade full kontroll på situationen. Det hade varit bättre om dom hade haft hjälp av FBI och en del av kapitolium polisen som öppnade dörrar bröt upp fönster och eggade på folkmassan samt guidade shamaner.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2024-05-10 kl. 20:24.
Citera
2024-05-10, 20:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Mike Pence är inte Trumps vän. SS ringer inte Trump och ber om råd i hur dom skall skydda Pence.

Pence var inte i närheten av någon mobb och SS har själva understruket att dom hade full kontroll på situationen. Det hade varit bättre om dom hade haft hjälp av FBI och en del av kapitolium polisen som öppnade dörrar bröt upp fönster och eggade på folkmassan samt guidade shamaner.
Vi vet redan, då Pense vägrade begå brottet att ge falska elektorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in