Citat:
Ursprungligen postat av
Veggobullen
Bättre hon gör alla en tjänst logga ut för gott
Hon är för kvaddad innanför pannfläsket för att begripa det, tur finns vi här att påminna om det.👍
Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Det var inte länge sedan hon prisade sig själv för att spara undan pengar. Konstigt nog hade hon då nyss ”lånat” pengar av nån följare … På en kommentar om varför hon tigger av andra om hon har sparade pengar blev svaret typ att det sparar hon såklart till nåt annat. De pengarna kan hon ju inte ta fattarviväl …
Såklart så dumt att ifrågasätta en sån sak.
Fy fan vilken luffare hon är alltså.
Undrar hur mycket hon har lurat till sig igenom åren och då tänker jag enbart från privatpersoner och inte ifrån våra skattepengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Redheadslashblonde
Just nu går hon och rotar i hyllorna på Ica samtidigt som hon pratar i telefon. Hon sa något om att "det enda jag har råd att köpa är smör så jag kan göra chokladbollar"
Kan säga att håret inte var fint. Alls.
Måste ju bli en jätte fattig månad för henne nu i Maj, jag menar inte skulle hon skita i att betala tillbaka sina skulder på över 30k i 2 månader i rad?
Hade inte D.A.D otrolig tandvärk? Kanske inte är det bästa valet att smälla i sig socker och smör rullat till bollar med hennes otvättade händer.
Hoppas hon sätter negerbollen o halsen. ✌️