2024-05-09, 15:49
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Om jag inte minns fel så hade hon sparat jätte mycket🤣🤣🤣🤣 tur hon kommer ihåg vad hon säger från dsg till dag

Med en bred käft och ett tal på 190km i timmen i standard fart så blir det nog lätt så, blanda in lite piller på det så hon får lite endorfiner att sammarbeta ihop med hennes mytomani och bipolära sjukdom.👍
2024-05-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Med en bred käft och ett tal på 190km i timmen i standard fart så blir det nog lätt så, blanda in lite piller på det så hon får lite endorfiner att sammarbeta ihop med hennes mytomani och bipolära sjukdom.👍

Bättre hon gör alla en tjänst logga ut för gott
2024-05-09, 18:33
Avslutad
Citat:

Citat:
Om jag inte minns fel så hade hon sparat jätte mycket🤣🤣🤣🤣 tur hon kommer ihåg vad hon säger från dsg till dag
Det var inte länge sedan hon prisade sig själv för att spara undan pengar. Konstigt nog hade hon då nyss ”lånat” pengar av nån följare … På en kommentar om varför hon tigger av andra om hon har sparade pengar blev svaret typ att det sparar hon såklart till nåt annat. De pengarna kan hon ju inte ta fattarviväl …
2024-05-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det var inte länge sedan hon prisade sig själv för att spara undan pengar. Konstigt nog hade hon då nyss ”lånat” pengar av nån följare … På en kommentar om varför hon tigger av andra om hon har sparade pengar blev svaret typ att det sparar hon såklart till nåt annat. De pengarna kan hon ju inte ta fattarviväl …
Just nu går hon och rotar i hyllorna på Ica samtidigt som hon pratar i telefon. Hon sa något om att "det enda jag har råd att köpa är smör så jag kan göra chokladbollar"
Kan säga att håret inte var fint. Alls.
2024-05-09, 20:00
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Hon är för kvaddad innanför pannfläsket för att begripa det, tur finns vi här att påminna om det.👍

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Såklart så dumt att ifrågasätta en sån sak.
Fy fan vilken luffare hon är alltså.
Undrar hur mycket hon har lurat till sig igenom åren och då tänker jag enbart från privatpersoner och inte ifrån våra skattepengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Redheadslashblonde
Just nu går hon och rotar i hyllorna på Ica samtidigt som hon pratar i telefon. Hon sa något om att "det enda jag har råd att köpa är smör så jag kan göra chokladbollar"

Måste ju bli en jätte fattig månad för henne nu i Maj, jag menar inte skulle hon skita i att betala tillbaka sina skulder på över 30k i 2 månader i rad?
Hade inte D.A.D otrolig tandvärk? Kanske inte är det bästa valet att smälla i sig socker och smör rullat till bollar med hennes otvättade händer.
Hoppas hon sätter negerbollen o halsen. ✌️
2024-05-09, 21:18
Medlem
Skrattretande när hon lägger ut inlägg om Palestina. Hon kunde inte bry sig mindre.
2024-05-09, 22:18
Medlem
Citat:
Hon hade ju börjat med börsen redan som liten kläckte idioten ur sig mitt i allting, då höll hon koll på det via tidningar då det inte fanns internet.🤔
Så misstänker hon förfriskar sina redan felfria kunskaper i aktiehandel.

Imorgon är hon expert i ämnet igen.

Mupp.

I morgon är hon nog redo att tillträda en professur på Handelshögskolan i Stockholm.
Tror du inte det?
2024-05-09, 22:22
Medlem
Citat:

Från internet eller från jämmerdalen?
2024-05-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redheadslashblonde

Säkert det allra bästa i matväg att lägga sina sista korvören på?

Hon kan ju inte varit så hemsk eftersom du överlevde och kunde berätta om det... Det vete tusan om jag hade klarat av en sådan syn med livet i behåll...
2024-05-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Från internet eller från jämmerdalen?

Från allt, nu sitter äcklet å önskar alla cancer som inte gillar chrippa 🤬🤬🤬
2024-05-09, 23:10
Medlem
Tycker någon borde informera Bent om alla privatlån Bumbi har ådragit sig. Bara att logga in på Swish så ser man. Lite omöjligt att börja ett sparande då.
2024-05-09, 23:44
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Tycker någon borde informera Bent om alla privatlån Bumbi har ådragit sig. Bara att logga in på Swish så ser man. Lite omöjligt att börja ett sparande då.
Hon kommer givetvis inte betala tillbaka och ingen kommer våga göra något åt det ändå
Bara massa prat som alltid av alla krigare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in