2024-05-09, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Är du igång igen med ditt ironiska, överdrivna snömos...

Vart vill du komma med din gapiga och aggresiva ton?

Vi har inga såna lagar i Sverige och kommer heller aldrig få. Det räcker gott att riktiga, existerande barn är skyddade av lagen. Polis och rättsväsende ska inte behöva lägga resurser på att utreda fiktiva brott, de resurserna ska läggas på verkliga brott.

Varför vill du inte skydda verkliga barn utan prioriterar barn som inte finns? Varför vill du inte stoppa övergrepp på verkliga barn? Snacka om att flytta fokus och ta resuser från verkliga offer men du har väl dina egna tvivelaktiga motiv för det, Kapten Klänning där.

Ironisk, gapig, aggressiv, snömos.. det var väldigt vad du tar i Klara lilla. Har du inga barn du behöver se efter istället för att hänga här hela dagarna?

Jaja men nu när du är här så ska vi med sakliga argument återigen skicka upp dig på läktaren. Takanashi och ovetande sitter redan där och väntar på dig.

Det du skriver är så typiskt för pedofiler för de skriver samma sak som du förstår du Klara. När dumpen plockar upp gäddorna så höjs det röster om fiktion. Det var inget riktigt barn det var påhittat, gäddorna hade i princip kunnat sätta på agda 103 som lilla Stina 14. De var lite psykiskt sjuka just där och obalanserade i livet och lösningen på det är att gå in på kamrat.se och leta barn att knulla med. De behöver ju lite mänsklig värme. Var den kom ifrån spelade ju ingen roll i det läget så mycket. För de var ju psyksjuka och ville kramas. Och ska dem behöva bli uthängda för detta, och inte få fortsätta att sitta och runka på jobbet bla bla bla. Pedofilerna blir i det läget helt till sig och här går man också in på lagar och regler att det kan man inte dömas för det fanns inget barn och hej och hå. Klassiskt mumbo jumbo hela vägen.

Men om vi tittar på vad som inte är fiktion är en samling män som visar sina kukar på bild som de skickar till detta fiktiva barn. De runkar på jobbet och sexchattar med detta fiktiva barn som de är helt övertygade om är ett riktigt barn. Annars hade de inte gått till mötet vet du Klara. Pedofilen är så enormt upphetsad och förvissad om att eller hon nu ska knulla ett barn som de vet är under 15 sedan länge. Så männen är inte i någon ände fiktiva this is real shit. Och hade de haft spärren som normala människor har så hade de inte gjort detta oavsett hur mycket det fiktiva barnet tjatar. Så ditt favoritord fiktiv kan du stoppa någonstans. Här har vi kvinnor och män som vill knulla barn det är det handlar om ser du och de löper linan ut så lyckliga över sitt möte. Sedan när det går upp för dem vilka konsekvenser detta får då är det lite försent. Men äntligen dags för lite välbehövlig vård.

Har du frågar på detta Klara? Eller ska du sluta prata om fiktion nu framåt?
Citera
2024-05-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
I praktiken är det inte olagligt alls.

Kan du ge exempel på en enda person som dömts för medhjälp för att ha sålt sex?

I praktiken är de olagligt bara så du vill de eller ej polisen är infiltrerad av kriminella och troligen rättsväsendet
Citera
2024-05-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Det där stämmer ju inte. Varför säger du så? Var har du domar på att någon prostituerad blivit fälld för marknadsföring?

De går ju inte sätta åt bettet polisen är ju infiltrerade i Sverige
Citera
2024-05-09, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
I praktiken är de olagligt bara så du vill de eller ej polisen är infiltrerad av kriminella och troligen rättsväsendet
Nej, det är det inte. Att du är en foliehatt ändrar inte på det.

På samma sätt kan du heller inte bli dömd för medhjälp till misshandel för att du ber någon slå dig.
Citera
2024-05-09, 15:13
Bannlyst
[quote=tomten892|88212694][quote=Bubbelgrodan|88212224]
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi

Rätt rättsvidrigt om du frågar mig. Till att börja med har personen inte varit i kontakt med något barn i sexuellt syfte därav kan de falla i rätten med tanke på att inget brott begåtts. Förövrigt visar de på inkompetens hos polisen med tanke på att de måste provocera fram detta agerande

Ja eller hur. Du kan säkert hosta fram ytterligare argument för hur fel detta är om du tar i lite, synd att du inta kan producera ett enda argument för att det är helt rätt. Här har du fler artiklar om hur det går till i andra delar av världen beträffande fiktion och som kommit lite längre än oss och gör det enda rätta!

https://news.met.police.uk/news/man-jailed-for-child-sex-offence-after-being-snared-by-online-police-sting-481118

https://www.cbc.ca/amp/1.6662930

https://www.justice.gov/usao-wdwa/pr/former-washington-state-patrol-officer-sentenced-10-years-prison-attempted-child
Citera
2024-05-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Det här är så otroligt genomskinligt skrivit. Du som alla dina vänner som flockas som hyenor här fungerar ungefär på samma sätt. Ni är ofta tydliga med att ja det finns en problematik med övergrepp på barn. Där tar det slut gällande den biten. Sedan tippar ni över och sprutar ut de argument och det som ni egentligen kom hit för. Ni gör precis allt för att hitta luckor för hur detta ska kunna rättfärdigas och kunna fortgå. Ni är inte det minsta intresserade av att få stopp på övergrepp mot barn. Det är ju så det ligger till för att vara krass. Ni väljer aktivt att inte försöka hitta argument åt andra hållet och jag säger det igen. De som försvarar detta har det i sig på olika sätt att själva kunna begå dessa vidriga brott. Det är fundamentet och drivkraften hos er som ni jobbar häcken av er för att mörka genom att komma upp med det ena efter andra argumentet. Sara begår ekonomisk brottslighet, Dumpen orsakar gäddorna onödig skada, Sara är kriminell, Sara hit och Sara dit. Ni kör på som en hackig gammal skiva och någon gång emellanåt spottar nu fram en ny konspirationsteori och blir alldeles till er i trasorna. Var det rätt?
Du är så totalt ute och cyklar att jag inte ens kan bemöta det.
Citera
2024-05-09, 15:33
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Jag tog bort en del och som inte hade med det jag besvarade att göra, för att du skulle förstå vad jag bemötte. Jag ersatte det med tre punkter för att markera att det var en beskuren kommentar, enligt kutym. Läs inte in andra avsikter och tillskriv inte mig sådant såna som du uppenbart tänker och gör.

Jag tycker att offentligt avslöjande är en effektiv metod. Gäddsamhället, det inkluderar gubbslem som tror det är okej att skriva sexuellt till flickor och pojkar på Ponnyspel och Roblox och överallt där barn och kvinnor finns, tänker en gång till och inte ser det som okej. Det stoppar normaliseringen, markerar för unga att det inte är något de behöver stå ut med för "världen bara är så" och får dem att förstå att det inte är ett beteende de själva ska repetera. Jag tycker dock att polisen kan sköta det. Att publicera namn och bild offentligt anser jag berättigat vid den här typen av samhällsförstörande handlingar, särskilt när de bagatelliseras konsekvent på ställen som den här tråden.

Men Dumpens egna sexchattare sitter väl mest på vuxenchattar såsom Kik?

"Du" tycker att offentligt avslöjande är en effektiv metod.

Men vad BASERAR du det på? En känsla?
Erfarenhet? Vad det en uthängning som fick dig att äntligen sluta ragga på fjortisar?
Senast redigerad av jenniferrules 2024-05-09 kl. 15:51.
Citera
2024-05-09, 15:44
Medlem
[quote=Bubbelgrodan|88215333][quote=tomten892|88212694]
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan

Ja eller hur. Du kan säkert hosta fram ytterligare argument för hur fel detta är om du tar i lite, synd att du inta kan producera ett enda argument för att det är helt rätt. Här har du fler artiklar om hur det går till i andra delar av världen beträffande fiktion och som kommit lite längre än oss och gör det enda rätta!

https://news.met.police.uk/news/man-jailed-for-child-sex-offence-after-being-snared-by-online-police-sting-481118

https://www.cbc.ca/amp/1.6662930

https://www.justice.gov/usao-wdwa/pr/former-washington-state-patrol-officer-sentenced-10-years-prison-attempted-child

Jag skiter fullständigt i andra delar av världen hur de gör de är rättsvidrigt att hänga ut folk som inte begått brott ännu mindre blivit dömda för något brottsligt. Ännu mindre när de är baserat på en fiktiv person som spelat något den inte är. Å bevis på inkompetent polis förövare har inte varit i kontakt med någon minderårig således har ingen minderårig kommit till skada ännu mindre har ett brott hänt. De är obligatoriskt att ha starka bevis om de ska bli dömda i rätten. Dessa metoder används oftast av bedragare något polisen inte ska syssla med ännu mindre folk som inte ens är polis villket dumpen inte är
Citera
2024-05-09, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Jag har vänt åt andra hållet o var innan emot Dumpen men har ändrat åsikt.
Jag tror att de bidrar med en liten förbättring men att det såklart behövs ske andra åtgärder också. Har all förståelse o sympati med familjerna till de sk gäddorna (inte med gäddorna dock-de tar själva beslutet trots att de vet att det är fel o får ta konsekvenserna).
Jag också sett förödelsen av de familjer vars dotter el son blivit sexuellt utnyttjade.
Jag kan bara tala för mig själv men skulle som fru till ngn med den här typen av sexuell gränslöshet hellre gå igenom den kris som en uthängning orsakar än att leva ovetandes. För mina barn skulle jag såklart känna förtvivlan men ändå glad att inget barn -inkluderat mina egna- ska utsättas för det gränslösa beteendet. Och nej jag tror inte att de enbart får kontakt med Dumpen utan att de har andra offer också.
Att folk känner ett sådant hat kan jag också förstå. Det är ett alldeles för allvarligt brott, alldeles för vanligt o har alldeles för låga straff.
Hur finansieringen går till har jag alldeles får liten insikt i men tycker att å andra sidan efter att ha sett både Socialtjänsten o bup på nära håll att de skattepengar som går till dessa verksamheter är ytterst tveksamma. På något sätt behöver de finansiera dumpen o jag har inte bättre förslag än reklam o frivilliga doneringar

Ok, vi får väl lägga ner socialtjänst och BUP och låta Dumpen ta över verksamheten så att skattepengarna kommer till någon nytta. Halleluja!!!!!
Citera
2024-05-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Men Dumpens egna sexchattare sitter väl mest på vuxenchattar såsom Kik?

"Du" tycker att offentligt avslöjande är en effektiv metod.

Men vad BASERAR du det på? En känsla?
Erfarenhet? Vad det en uthängning som fick dig att äntligen sluta ragga på fjortisar?
Vad vet du om det?

Jag baserar det på hur gäddgubbar/män/pojkar numera uttrycker oro och anger Dumpen som orsak till detta när när de skriver till barn/ungdomar och att de enligt barnen blivit lite färre. Denna kunskap har jag erhållit dels som förstahandsuppgifter från flertalet ungdomar OCH från personer i elevvårdsposition vilka arbetar på olika skolor i Stockholms stad och har elevkontakt om dylika ärenden kontinuerligt, i samtliga fall sen många år.

Känslor är knappast giltiga källor. Inte en enda egen upplevelse heller.
Citera
2024-05-09, 16:03
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Vad vet du om det?

Jag baserar det på hur gäddgubbar/män/pojkar numera uttrycker oro och anger Dumpen som orsak till detta när när de skriver till barn/ungdomar och att de enligt barnen blivit lite färre. Denna kunskap har jag erhållit dels som förstahandsuppgifter från flertalet ungdomar OCH från personer i elevvårdsposition vilka arbetar på olika skolor i Stockholms stad och har elevkontakt om dylika ärenden kontinuerligt, i samtliga fall sen många år.

Äntligen , tack för att bra svar. Jag respekterar det!

Hur jag vet ? Jag baserar på det på Dumpens chattloggar helt enkelt.
Citera
2024-05-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Äntligen , tack för att bra svar. Jag respekterar det!

Hur jag vet ? Jag baserar på det på Dumpens chattloggar helt enkelt.
Varsågod. Så du vet; Dumpen finns där barn finns. IYKYK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in