Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Om du läser dina egna svar o hur du hela tiden behöver gå till personangrepp o försök till förminskning av de du debatterar med som inte har samma åsikt som dig, kommer du förstå varför jag inte har lust att argumentera med dig. Jag var helt emot dumpen när de kom men har genom de jag hjälper o den bristfällighet inom rättsystem o socialtjänst och bup jag ser ändrat åsikt. Jag tror att just den aggressivitet som visas i den här tråden direkt motverkar förändring o vill inte vara med o bidra till det.
Jag gick inte till personangrepp. Det var ju du som började med att fråga vad jag själv gör för att förbättra.
Du fick en rad motargument. Det är inte att förminska.
Din ton var rätt stöddig och besser wisser. Och då bemöts du så. Tough luck.
Min filosofi är alltid slå hårdare än vad jag blir bemött för att på så sätta tonen i debatten med mig själv som självklar segrare.
Jag är inte pennalist, jag är narcissist och psykopat.
Pennalister är väl form av homosexuella Harry Potter-typer som rövknullar varandra på nåt engelskt internat.
Du är en vissen gammal kärring som inte kan erkänna att du vill se blod, lessna snoppar och förnedrade gubbar som nån form av hämnd för nåt du själv har utsatts för.
Det har inget med att rädda barn att göra.
Intressant att du var emot Dumpen från början.
Jag var 100% för Dumpen i början, kunde ägna timmar åt att garva åt gubbarna.
Du verkar ha mognat baklänges (ursäkta "pennalismen"). Till skillnad från mig.
Käften nu och svara inte med en massa trams. Jag är förbannad för du fick mig att skriva en halv jävla uppsats som svar som du av feghet avfärdade med en oneliner. Måtte Djävulen ta dig för detta.