2024-05-07, 13:43
Medlem
Har inte lst igenom alla sidor hr s ni fr urskta om det redan tagits upp, men.. Om vi leker med tanken att det INTE r Sarah Dawn Finer som r Prinsesstrtan d..

I ett par av ltarna (Im coming & What was I made for) lter rsten vldigt lik Ane Brun.

Finns ocks en del ledtrdar som passar in ganska bra p henne.
Citera
2024-05-07, 21:45
Medlem
Herre gud nd, hur kunde ett goa gubbar fans missa detta!
Pandorna r inte alls Robert Gustafsson (ven om lten stmde)
Det r ju Henke Lundqvist fr faen!
Fotarbete och alla ledtrdar stmmer t.o.m Foppa kallar honom Kingen.
Hellenius var ju hockeykommentator nr Henke spelade.
Citera
2024-05-08, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliendea
Sjng hon sin egen lt i frsta upptrdandet d?
Det r klart att en deltagare kan sjunga sin egen lt.
I frsta avsnittet var jag ocks inne lite p att det kunde vara Zara.

Men nej alla ledtrdar nstan kan appliceras till Frken Snusk s det rder ingen som helst tvekan om att det r snuskfrken som dljer sig bakom masken,
Citera
2024-05-08, 02:01
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Jag undrar om Markoolio tagit snglektioner infr detta programmet.
Sjunger bttre n ngonsin OM han r pandorna.
Jag tror att rsterna p Markoolio r en rest frn att vissa har menat att pandorna r tv personer och d har Markoolio och Irma passat in. (Hur de sen skulle kunna sitta p axlarna p varandra i pandadrkten r en helt annan historia. Och Jultomten7 hvdar fortfarande att Irma kommer att sjunga "nsta gng", med en vertygelse om att det r Marko och Irma som gemensamt dljer sig bakom drkten. Tror inte det.)

Jag tycker inte alls det lter som Markoolio. Pandan sjunger fr bra helt enkelt, precis som du r inne p.
Citera
2024-05-08, 02:07
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhett
Har inte lst igenom alla sidor hr s ni fr urskta om det redan tagits upp, men.. Om vi leker med tanken att det INTE r Sarah Dawn Finer som r Prinsesstrtan d..

I ett par av ltarna (Im coming & What was I made for) lter rsten vldigt lik Ane Brun.

Ane Brun r nog fr lite knd. De som deltagit i MS genom ren, och avsljats hittills i r, har varit mycket igenknda av "gemene man". Tror inte man ndrar p det konceptet.
Citera
2024-05-08, 02:19
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhett

Grattis frresten till ditt frsta inlgg p 17 r
Citera
2024-05-08, 02:24
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Det r inte frken snusk som gmmer sig under kameleontens mask.

Det r ZARA LARSSON
Argument/bevis? Ltt kasta ur sig "det r NN" annars.
Citera
2024-05-08, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Det r klart att en deltagare kan sjunga sin egen lt.
I frsta avsnittet var jag ocks inne lite p att det kunde vara Zara.

Men nej alla ledtrdar nstan kan appliceras till Frken Snusk s det rder ingen som helst tvekan om att det r snuskfrken som dljer sig bakom masken,
Ja det r klart men tycker det varit fr enkelt om det varit s. Att de sjunger sin egen lt. Men det finns vl inget frbud mot det om man vill lura nn att tror att man r ngon annan.
Citera
2024-05-08, 07:43
Medlem
SPOILER ALERT

Sngubben = Tomas Brolin
Lejonet = Markus Aujalay
Vckarklockan = Eva Roos
Skyddsngeln = Terese Alshammar
Bergatrollet = Thomas Ravelli
Pirathajen = Per Moberg
Discokulan = Jessica Almens
Kameleonten = Amy Deasismont
Ufona = Brynolf & Ljung
Prinsesstrtan = Sarah Dawn Finer
Pandorna = Markoolio
Skelettet = Bianca Ingrosso
Citera
2024-05-08, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0xit
SPOILER ALERT

Sngubben = Tomas Brolin
Lejonet = Markus Aujalay
Vckarklockan = Eva Roos
Skyddsngeln = Terese Alshammar
Bergatrollet = Thomas Ravelli
Pirathajen = Per Moberg
Discokulan = Jessica Almens
Kameleonten = Amy Deasismont
Ufona = Brynolf & Ljung
Prinsesstrtan = Sarah Dawn Finer
Pandorna = Markoolio
Skelettet = Bianca Ingrosso

HAHAHHA Att Kameleonten r Amy Deasismont var roligt att lsa som en "spoiler alert". Ndu, den gr vi inte p...
Citera
2024-05-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Jag tror att rsterna p Markoolio r en rest frn att vissa har menat att pandorna r tv personer och d har Markoolio och Irma passat in. (Hur de sen skulle kunna sitta p axlarna p varandra i pandadrkten r en helt annan historia. Och Jultomten7 hvdar fortfarande att Irma kommer att sjunga "nsta gng", med en vertygelse om att det r Marko och Irma som gemensamt dljer sig bakom drkten. Tror inte det.)

Jag tycker inte alls det lter som Markoolio. Pandan sjunger fr bra helt enkelt, precis som du r inne p.

Produktionen ville lta oss tro att det var tv frn brjan. Ledtrdarna som gavs handlade om bde Marko & Irma. Och mnga gick uppenbarligen p det...
Men givetvis r pandorna en person, inte tv precis som du ocks skriver. Bara att titta p hur den rr sig.

Men det r helt givet ocks att det r Marko. Det har jag hrt sedan frsta framtrdandet.
Senast redigerad av Plantfjant 2024-05-08 kl. 13:12.
Citera
2024-05-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Ane Brun r nog fr lite knd. De som deltagit i MS genom ren, och avsljats hittills i r, har varit mycket igenknda av "gemene man". Tror inte man ndrar p det konceptet.
Hller med och drfr r jag ocks tveksam till Hanna Ardehn som skelettet
Det finns ett lysande undantag och det r ju Mns fru , som ju inte r speciellt knd i Sverige, men nd dk upp ifjol!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in