Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbe242
Haha. Nu är hon lajv och maler om hur känd hon är och skall hänga ut Von Pigfelt. Smaska smask smask.sen yrar hon om Illuminati. ”Ni kommer inte fatta för ni är så långt ifrån illuminati”.
Haha. Spårar fullständigt. ”Jag är ju världens ödmjukaste”
Ja det är inte första gången den där jävlas muppen tror sig ha vänner och framförallt vänner som begriper hur du skulle spåra någon på internet, särskilt när det är så att mitt IP nr ändras 3 gånger i timmen, Jag är förvånad att mongo&Co är kapabla till att ansluta till ett Wi-Fi .
Vet du vad dumbi? Från Torsdag till Söndag morgon ska jag hälsa på lite bekanta i Ängelholm, jag kommer bo på Best Western Plus Hus 57 så tänkte passa på att fråga:
1. Hur är frukosten?
2. Ska vi ta en fika på graffiti?
3. Vet du om Chrille är hemma eller han totalt sågar dig och din ”vänskap” fortfarande? Tänkte bjuda han och hans pappa på ett valfritt flak öl från bolaget.
4. Vad är bibliotekets Wi-Fi kod? Eller det är ett helt öppet nätverk?
5. Du tänker väl ändå ta och duscha iallafall nu när det kommer finbesök? Har svårt för fräna odörer. Tack!
Jag bjuder på fikan till dig med då jag vet att livet som ett retarderat pokerproffs inte kan vara lätt.
Sen kan du äntligen sluta psykosa med ditt maniska pillerbabblande och nonstop med lögner, och du kan sluta prata som att du har vänner som ska ”hitta” oss.
Alltså var det inte först bästa Sara sen bästa förvaltaren som skulle göra det? Nu får du bestämma dig snart pillerpundarn.
Du skulle ju möta mig en gång när du var med Chrille, -”kom till torget då pigpelt om du vågar”.. jag vågar.. gör du? Kan t.o.m räcka fram min mobiltelefon till dig så du kan slänga sönder den med som du skulle göra.
Vi säger så här, jag swishar dig dina förlorade sparpengar om du ens lyckas få mig ur balans.
(Då räknas det inte om hon flashar fisken, kom igen jag är bara människa.)
Vilken lyckodag det blev va dumbi? Massa önskningar kommer till liv.
(Alla förutom att bli relevant.)