2024-05-07, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Det enda hon hade som content var spelandet därför ingen tittar längre. Hennes reaktionsvideor är totalt ointressanta då hon inte ens vet vad hon pratar om, vemsomskrattarsists videor så fattar hon inte skämten, skrattar på helt fel ställen o falskt. När hon är live så är kommentarer inaktiverade, lyssnar på någon skitlåt och visar sig inte (konstigt nog med det fina håret som blev så bra). Hon är canceled!

Väldigt sant. Hon är så desperat nu efter uppmärksamhet så det bästa vi alla kan göra är helt enkelt och sluta titta och skriva om henne. Inte ge henne nån uppmärksamhet överhuvudtaget... Sålänge hon inte lurar människor på pengar till hennes spelande på nätet har jag personligen inget intresse alls av hennes content 🙏
2024-05-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Väldigt sant. Hon är så desperat nu efter uppmärksamhet så det bästa vi alla kan göra är helt enkelt och sluta titta och skriva om henne. Inte ge henne nån uppmärksamhet överhuvudtaget... Sålänge hon inte lurar människor på pengar till hennes spelande på nätet har jag personligen inget intresse alls av hennes content 🙏

+1
2024-05-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Hon har ju blockerat tusentals personer som ville kika, följa, stötta, vara en vän.

Men har man lite hjärnspöken så blir det så här. Enklare att av-blockera alla och få lite tittare igen.
Nya förvaltaren verkar inte bry sig märkvärt då ingenting egentligen har hänt.
Precis å jag stavade fel ska stå ÖKÄND, men nån gång måste ändå korthuset rasa
2024-05-07, 15:22
Medlem
Citat:
Det enda hon hade som content var spelandet därför ingen tittar längre. Hennes reaktionsvideor är totalt ointressanta då hon inte ens vet vad hon pratar om, vemsomskrattarsists videor så fattar hon inte skämten, skrattar på helt fel ställen o falskt. När hon är live så är kommentarer inaktiverade, lyssnar på någon skitlåt och visar sig inte (konstigt nog med det fina håret som blev så bra). Hon är canceled!
Exakt så är det, hon är så orelevant så hon försöker med allt dom flesta skrattar bakom hennes rygg
2024-05-07, 15:25
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Eftersom du hatar henne så mycket så måste du ju känna henne personligen. Hata är ett väldigt laddat och känsligt ord. Jag personligen kan säga att det finns bara två personer på vårt jordklot som jag hatar. Båda har gjort mig väldigt illa.

Men det är ju klart, människor tolkar in olika saker i olika sammanhang. Sedan har jag inte påstått eller kallat dig för varken det ena eller det andra. Känner ju inte dig.

Nej förlåt jag var otydlig med det utlåtandet, jag vet du inte kallade mig det utan jag själv konstaterade det.
Och nej jag känner verkligen inte DAD men känner igen en Fullblodsidiot när jag ser en.

Hata,ogilla,pissar på, förkastar,avsky det finns mycket man kan anknyta till henne men ska vi börja märka ord blir det en lång process.
2024-05-07, 15:30
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka

Helt rätt, sen går det ju fortsätta att diskutera henne generellt, men man kommer nog inte fram till mer än lås in dåren och kasta nyckeln iallafall.

Hon kommer dock alltid ha en liten följarskara som kommer uppdatera tråden ända in i sista sekunden innan låsning.
2024-05-07, 17:03
Medlem
Som sagt jag har en liten present eller snarare 2 möjligtvis 3 till Bumbi men de kommer när de kommer 🥳
Snar framtid: en arg/ledsen Bumbi alt en offline Bumbi
2024-05-07, 17:57
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Som sagt jag har en liten present eller snarare 2 möjligtvis 3 till Bumbi men de kommer när de kommer 🥳

Får man önska en kombo av dem bägge?
2024-05-07, 18:04
Medlem
Citat:

Du gör mig allt för nyfiken! Jag hoppas innerligt att hon får hjälp vare sig hon vill eller inte. Tyvärr är LPT vid självmordstankar och inte mani.
Är själv inlagd för just självmords tankar just nu och det finns människor här som är bumbi light. Men bumbi behövs här inne. Hon behöver förstå hur sjuk hon är. Jag har tack och lov självinsikt men hennes är lika med 0
2024-05-07, 20:55
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Du gör mig allt för nyfiken! Jag hoppas innerligt att hon får hjälp vare sig hon vill eller inte. Tyvärr är LPT vid självmordstankar och inte mani.
Är själv inlagd för just självmords tankar just nu och det finns människor här som är bumbi light. Men bumbi behövs här inne. Hon behöver förstå hur sjuk hon är. Jag har tack och lov självinsikt men hennes är lika med 0

Krya på dig! 🌹❤️
Men det går få för lite gott och blandat.
Hon borde falla inom ramen 😂
2024-05-07, 22:15
Medlem
Vore intressant att veta vem Bumbis kompis är. Eftersom det är en kvinna med militärbyxor så gissar jag på bottenskrapet av whitetrash samfundet.
2024-05-07, 22:41
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Vore intressant att veta vem Bumbis kompis är. Eftersom det är en kvinna med militärbyxor så gissar jag på bottenskrapet av whitetrash samfundet.

Nej jag tror mer på hon hämtar dagcenter krigarna nu.
Hon har fått allas IP adresser av Jossan äntligen😂👍
Jag sover med ett öga öppet inatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in