2024-05-07, 00:54
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Du måste hata henne väldigt mycket som du kör på hela tiden. Hoppas du blir lyckligare med ditt inneboende hat. Gillar inte heller inte henne men det finns gränser.

Tack för du månar om min lycka fint av dig för du är väl inte sarkastisk nu och far med osanning, och för att svara kortfattat på din fråga utan större spydigheter.
Ja jag hatar henne väldigt mycket. Var det en fråga?
Ja jag blir lyckligare av detta. Något mer?

Har jag något fel i huvudet? Förmodligen aldrig påstått annat, men ligger kraftigt i lä när det kommer till ”DAD” (drottningen av dagcenter)

Gränser och gränser.
Allt är relativt och i betraktarens öga, titta bara på vår älskade bumban..
Blir folk nöjda om jag börjar benämna henne kort och koncist för bara ”fittan” ?
Blir det mer legit med bara ett smeknamn? Namnet blir ju även informativt menar jag, förklarar henne kort och gott i sin helhet.

//🐷🖕🏻
2024-05-07, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodsarkivarie
hon skrev på sin blogg om att hon fick en diagnos när hon var 14 där hon får en spruta en gång i månaden för att inte bli sjuk igen och att hon är sjukskriven till 65, men har dålig koll på vad det skulle kunna vara för nåt… eller om det är hittepå då men känns möjligt med hennes livsstil ändå.

Hon har sjukdomen schizofreni och det är långtidsverkande injektioner mot detta som hon syftade på.
2024-05-07, 02:39
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Hon har sjukdomen schizofreni och det är långtidsverkande injektioner mot detta som hon syftade på.

Och där hon går och tar injektionerna lite när hon vill och när det passar henne själv.👍
Och där läkarna verkligen behöver se över en ny plan för en mer effektivare medicinering, gärna ihop med tvångströja och ett rum med mjuka kuddar på både golv och väggar. För som det är nu har hon för fan varit uppe i en psykos 24-7 i dessa 2år(ish) jag har följt henne.

Hon har varken blivit bättre eller sämre, hon har varit total dåre hela tiden.
Ibland så händer det bara mer skeva saker i hennes bubbla, men hennes galenskap har varit på samma maxade nivå hela tiden. Utan överdrift så är det skrämmande hur man bara står och ser på katastrofen bara fortsätta. Bra jobbat där svenska myndigheter, blundar vi tillräckligt hårt försvinner problemet.

Vi frågar en dåre utav rang om hon VILL ha hjälp och boende. Hon tror för helvete att hon är Brittan Spears kom igen nu vadå fråga?

Hade bara rätt person fått hennes ärende hos sig från början då hon blev erbjuden boende och stöd så kanske det sett annorlunda ut. Och hon hade njutit av sina dagliga aktiviteter nu istället och haft en rutinmässig vardag.

För att istället sitta ensam mer eller mindre jämt, med ett följe av 95-98% bara folk som avskyr henne.
Men hon är så egenkär så kanske inte ensamheten stör henne, det och sina låtsas vänner som hälsar på ibland. Jag hade iallafall valt det förstnämnda i hennes situation, låtsas vännerna hade fått hänga på. ✌️
2024-05-07, 03:06
Medlem
Sjukt meningslösa lives hon har. 2 tittare i detta nu. Känd som hon är.
2024-05-07, 03:16
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Sjukt meningslösa lives hon har. 2 tittare i detta nu. Känd som hon är.

Nej nu måste jag fan försvara Emelie och sätta ner foten, hon har faktiskt meningslösa lives med 100 tittare med!
2024-05-07, 06:28
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Tack för du månar om min lycka fint av dig för du är väl inte sarkastisk nu och far med osanning, och för att svara kortfattat på din fråga utan större spydigheter.
Ja jag hatar henne väldigt mycket. Var det en fråga?
Ja jag blir lyckligare av detta. Något mer?

Har jag något fel i huvudet? Förmodligen aldrig påstått annat, men ligger kraftigt i lä när det kommer till ”DAD” (drottningen av dagcenter)

Gränser och gränser.
Allt är relativt och i betraktarens öga, titta bara på vår älskade bumban..
Blir folk nöjda om jag börjar benämna henne kort och koncist för bara ”fittan” ?
Blir det mer legit med bara ett smeknamn? Namnet blir ju även informativt menar jag, förklarar henne kort och gott i sin helhet.

//🐷🖕🏻

Eftersom du hatar henne så mycket så måste du ju känna henne personligen. Hata är ett väldigt laddat och känsligt ord. Jag personligen kan säga att det finns bara två personer på vårt jordklot som jag hatar. Båda har gjort mig väldigt illa.

Men det är ju klart, människor tolkar in olika saker i olika sammanhang. Sedan har jag inte påstått eller kallat dig för varken det ena eller det andra. Känner ju inte dig.
2024-05-07, 06:37
Medlem
"Från botten upp till toppen", jag är ledsen att behöva rasera dina förhoppningar men tyvärr så kommer det att komma minst två grävmaskiner som kommer att göra din botten ännu djupare 😪 och det är ingens fel eller kanske lite mitt fel men mest ditt eget.
2024-05-07, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Numera kommer hon inte upp i över 50 tittare oavsett plattform. Angående DM, håller på det några dar 😉
Hoppas folk slutar titta på henne, hon vill så gärna va känd, OKÄND är det enda hon är å det bumbi det innebär ett dåligt sätt eftersom du läser maniskt här inne
2024-05-07, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Ja sista genuina vännen hon hade som tröttnade på riktigt till slut var ju Chrille och är fortfarande fri från hennes skit. 👍
Går ju inte ha en sån människa i sitt umgänge eller ens i sin kontaktlista, det kan bara bli huvudvärk och minus i plånboken.

Hon är ett praktexempel på resultatet av att älska sig själv för mycket och tro man är bättre än sin omgivning.
Använda personer som sina personliga bankomater.
Hon är redan en sjukt ensam människa, utan liven vad har hon?
Tragiskt,absolut! Självförvållat, inget snack om saken! Förtjänar hon det? Smaken är som baken! (Delad.)

Folk säger att det var spelandet som har gjort henne till en vidrig människa, har svårt att tro det.
Drottning av dagcenter är en kaliber för sig själv.

Hon kan säkert lura nån stackare , men i slutändan är hon ändå själv med sina låtsas kopisar
2024-05-07, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Hoppas folk slutar titta på henne, hon vill så gärna va känd, OKÄND är det enda hon är å det bumbi det innebär ett dåligt sätt eftersom du läser maniskt här inne
Det enda hon hade som content var spelandet därför ingen tittar längre. Hennes reaktionsvideor är totalt ointressanta då hon inte ens vet vad hon pratar om, vemsomskrattarsists videor så fattar hon inte skämten, skrattar på helt fel ställen o falskt. När hon är live så är kommentarer inaktiverade, lyssnar på någon skitlåt och visar sig inte (konstigt nog med det fina håret som blev så bra). Hon är canceled!
2024-05-07, 13:17
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen

Hon har ju blockerat tusentals personer som ville kika, följa, stötta, vara en vän.

Men har man lite hjärnspöken så blir det så här. Enklare att av-blockera alla och få lite tittare igen.
Nya förvaltaren verkar inte bry sig märkvärt då ingenting egentligen har hänt.
2024-05-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Det enda hon hade som content var spelandet därför ingen tittar längre. Hennes reaktionsvideor är totalt ointressanta då hon inte ens vet vad hon pratar om, vemsomskrattarsists videor så fattar hon inte skämten, skrattar på helt fel ställen o falskt. När hon är live så är kommentarer inaktiverade, lyssnar på någon skitlåt och visar sig inte (konstigt nog med det fina håret som blev så bra). Hon är canceled!

Tror du har rätt 100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in