• 1
  • 2
2024-05-07, 19:28
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sve...CJWvyGhw%3D%3D

Vet vi något mer om detta? Vem är kvinnan?
2024-05-07, 19:34
Medlem
Jungman-Janssons avatar
Skicka dem till mig istället och slipp löneavdrag
2024-05-07, 19:35
Medlem
SwampDoggs avatar
Det är obegripligt att hon får behålla arbetet, hon är dömd för brott redan innan hon började på Kriminalvården. Men kollegorna får väl göra hennes arbetssituation omöjlig, för med en sån där femtekolonnare i arbetslaget kan vad som helst hända.
2024-05-07, 19:45
Medlem
Litenhetens avatar
Expressenartikeln: ”Kvinnan slutade inom Kriminalvården för ett par veckor sedan”

Så just detta problem finns inte kvar. Men kvinnor på manliga anstalter är en dålig idé.
2024-05-07, 19:47
Medlem
Minimuchers avatar
Tänker spontant att kvinnor söker sig till de tjänsterna för att dem gillar bad boys, samma som pedofiler gärna blir gympalärare.
2024-05-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Tänker spontant att kvinnor söker sig till de tjänsterna för att dem gillar bad boys, samma som pedofiler gärna blir gympalärare.
Korruption kallas det

Hon hade blivit hans slav tillslut
2024-05-07, 19:49
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Expressenartikeln: ”Kvinnan slutade inom Kriminalvården för ett par veckor sedan”

Så just detta problem finns inte kvar. Men kvinnor på manliga anstalter är en dålig idé.
Det va ju bra!

jag håller med dig, det händer hela, hela tiden.
där jag satt fanns det en tjej som kom in i cellen och knullade med intagna.
2024-05-07, 19:59
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
Det va ju bra!

jag håller med dig, det händer hela, hela tiden.
där jag satt fanns det en tjej som kom in i cellen och knullade med intagna.
Många kvinnor har en bisarr dragning till bad boys och söker sig så klart till dem på olika sätt.
2024-05-07, 20:09
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Många kvinnor har en bisarr dragning till bad boys och söker sig så klart till dem på olika sätt.
ja det är ju så, 100%
dom älskar gangsterballe, men vad vill dom egentligen få ut av det. många tjejer tenderar vilja ha förhållande medans en kille som sitter inne inte bryr sig ens litegrann.
en kille som sitter blir en ännu bättre manipulatör än han är på utsidan, denne kan tro på/lura sig själv till o med.

på de gryniga bilderna tycker jag mig skönja en medeltjockis, allrahelst på tros-bilden som är bakifrån.
vilket är knäppt då kriminella ofta har snygga tjejer med tajta kroppar.

frågan blir återigen, vad vill tjejerna få ut av detta..
2024-05-07, 20:21
Medlem
WitchcultTodays avatar
Det känns rätt otryggt att man läser om dylikt strul rätt ofta numer. Vad kommer inte fram/ut, liksom..
2024-05-07, 20:46
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Det känns rätt otryggt att man läser om dylikt strul rätt ofta numer. Vad kommer inte fram/ut, liksom..
"Rätt ofta", det är för att det äntligen faktiskt uppmärksammas. På bara några år har antalet fall som Kriminalvården själva uppmärksammat har fyrdubblats på bara två år.
Citat:
Antalet fall där anställda misstänks ha otillbörliga relationer med intagna, ha kopplingar till kriminella nätverk eller ägna sig åt brottslig verksamhet har ökat.

Enligt siffror som DN tog del av i höstas hade antalet ärendeuppslag, alltså anmälningar om misstanke, ökat från 85 år 2020 till 366 år 2022.
Och inte fan handlar det om manliga plitar som suger av fångar - direkt. Tacka feminismen för det här
2024-05-07, 22:20
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
ja det är ju så, 100%
dom älskar gangsterballe, men vad vill dom egentligen få ut av det. många tjejer tenderar vilja ha förhållande medans en kille som sitter inne inte bryr sig ens litegrann.
en kille som sitter blir en ännu bättre manipulatör än han är på utsidan, denne kan tro på/lura sig själv till o med.

på de gryniga bilderna tycker jag mig skönja en medeltjockis, allrahelst på tros-bilden som är bakifrån.
vilket är knäppt då kriminella ofta har snygga tjejer med tajta kroppar.

frågan blir återigen, vad vill tjejerna få ut av detta..
Jag tror att de omedvetet eller medvetet hoppas att just de ska bli tjejen som får killen att bli snäll, och ta hand om henne och en eventuell familj. Om inte just den killen så följer de ett mönster som bygger på att de söker bekräftelse. Att de är så viktiga att killen vill ändra sitt liv.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in