Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
1. Dina egna mål, ja. Och "det är inte en skyddad titel" är inget försvar för att uttala något missvisande. Jag planterade morötter häromdagen, ska jag kalla mig bonde nu? Det är inte olagligt, men ganska missvisande.
2. Ganska så irrelevant.
3. Om du vill skicka så är det upp till dig.
4. Mm-hmm, pengar i bössan på vägen ut ur ICA då.
5. Du menar att du har blivit vald till en politisk position? Det tror jag inte på.
Du har noll grund för skyddad identitet. "Jag driver en stämning som vissa företag nog inte gillar, de kanske dödar mig" skulle handläggaren bara skratta åt. Det krävs en konkret hotbild.
Du kallar dig för "jurist" och sen skriver du sånt här...
Måste vi verkligen gå igenom samma procedur med några veckors mellanrum: du skriver något befängt om hur fantastisk du är, jag påpekar att du bara hävt ur dig massa trams, du blir defensiv och säger att du visst är fantastisk? Det börjar bli långtråkigt.

Jag känner ingen skyldighet att försvara mina handlingar inför dig eller någon annan. Jag förstår att du reagerar på den offentliga fakta jag delar, men det är upp till dig vad du väljer att tro.
Angående skyddad identitet, var det bara frågor jag ställde; jag gjorde aldrig några påståenden eller anspråk. Titeln "jurist" är inte skyddad, och när det gäller att vara bonde, syftar det vanligtvis på någon som driver ett betydande jordbruk.
Så nej, du kan inte jämföra dig med en bonde. Trots att jag inte har tagit någon formell utbildning eller examen inom juridiken, driver jag ändå min egen byrå och har praktisk erfarenhet av att hantera rättsfall.
Slutligen, låt oss hålla diskussionen fokuserad på ämnet och undvika personliga påhopp. Och kom ihåg att jag har sagt det här tidigare: Jag är inte som alla andra. Jag går min egen väg och lär mig hela tiden, och det ger resultat. Det är det viktigaste för mig jag bryr ärligt inte vad du tycker