Har alltid varit lite svårt att säga om snubben är en komplett idiot eller bara en notorisk lögnare men antagligen lite av båda. Förstår varför raskens gillar honom.
Senast redigerad av BästeHrMongolid 2024-05-07 kl. 12:19.
Har alltid varit lite svårt att säga om snubben är en komplett idiot eller bara en notorisk lögnare men antagligen lite av båda. Förstår varför raskens gillar honom.
Du kallar honom bara lögnare för att du är en hater.
Ja, det var den tramsigaste grafen på länge - nästan pinsam faktiskt.
Intressant om Teslas Dojo som det varit tyst om länge. Verkar som det projektet har havererat. Man har försökt bygga waferscale chip i 40 år och otaliga företag har misslyckats. Det enda företag som klarat av det är Cerebras.
Håller med om att det var en idiotisk graf. På en 30 minuter lång video handlar om Musks ersättning på 59miljarder dollar som det ska röstas om i Juni så hittar du en graf. Cherrypicking kallar jag det.
Edit: jag gick genom videon igen och den handlar bara om kommande omröstning om ersättningen för Elon. Hittar ingen sådan graf i videon. Enda jag hittar är en länk du har till insider.com
edit igen: det klippent var ca 0,3 sekunder långt. DET lägger du märke till.
Senast redigerad av raskens 2024-05-07 kl. 15:08.
Håller med om att det var en idiotisk graf. På en 30 minuter lång video handlar om Musks ersättning på 59miljarder dollar som det ska röstas om i Juni så hittar du en graf. Cherrypicking kallar jag det.
Edit: jag gick genom videon igen och den handlar bara om kommande omröstning om ersättningen för Elon. Hittar ingen sådan graf i videon. Enda jag hittar är en länk du har till insider.com
edit igen: det klippent var ca 0,3 sekunder långt. DET lägger du märke till.
Det var knappast det enda jag kunde hitta som gick att klaga på men varför argumentera emot något som uppenbarligen inte kommer över tröskeln till en seriös nivå. Jag tyckte bara att grafen var ett exceptionellt roligt inslag, som iof säger en del om upphovsmakarens omdömme.