2024-05-06, 23:02
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Anastasias morsa är ju mycket snyggare än Anastasia. Torsten borde satsa på henne istället.

Haha, du måste skoja...den snoken!
Rosanna tjatar ständigt om att hon är så kräsen. Hon är knappast vidare snygg eller perfekt själv.
Citera
2024-05-06, 23:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Haha, du måste skoja...den snoken!
Ja det kan ha sina fördelar dom gånger en fader är inblandad i graviditeten också noterar vi iom Anastasia, finns inget baltiskt utseende
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-06 kl. 23:47.
Citera
2024-05-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
varför såg rosannas kompisar så obekväma ut
Vem skulle inte göra det framför tv-kameror på semestern?
Citera
2024-05-06, 23:39
Medlem
Jag gillar också Torsten. Bäst av killarna? Trots hans självbild som "omogen student" så är Mattias betydligt valpigare i sitt sätt.

Jimi är som sagt obehaglig i sitt bekräftelsebehov. Så intensiv. Kände direkt första avsnittet att något var off då han verkade så overkligt glad och snäll. Ja så var det, han spelade.

Han PTSD-killen kämpar mot sin feminina och mesiga personlighet som inte alls passar Rosanna.

Över till Rosanna då. Hon anser sig stå över honom och tillåter sig själv att vara gränslöst dryg. Men det är standardbeteende hos kvinnor i det läget. Hon respekterar honom öht inte. Det är det stora problemet. Han skulle behöva bita tillbaka hårdare.

Anastasia är verkligen ofräsch. Sjuklig, fet, ovårdad. Förstår verkligen att Torsten kämpar med attraktionen.

Emily (?) verkar väl ok. Kanske lite blåst? Hon och Bauta-kinderna känns väldigt unga rent generellt. Vilket i sig är rätt gulligt och ett bra tecken för ett ungt sinnelag underlättar parbildning.

Den sista som är med Jimi är också lite ofräsch men har vackrare och renare drag. Hade hon tappat 20 kg är hon den tjej jag hade valt. Verkar mest normal.
Citera
2024-05-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av periergo
När det gäller Linnea så måste det har hänt något där som vi inte vet om. I början innan giftermålet tyckte jag han verkade en gullig kille men nu vete fan, creepy wibes. Men det jag inte förstår är ändå att dom är intima, och deras stund i poolen, osv. Då har det varit ok, får inte riktigt ihop allt det.

Förmodligen inte konstigare än att han har stor kuk och hon var full.
Citera
2024-05-06, 23:46
Medlem
Många som tycker att Jimmi är obehaglig. Gillar honom inte heller. Men det stora problemet är väl att Linnea inte är kär i honom. Hade hon varit tokförälskad så hade hon nog uppskattat beröringen.
Citera
2024-05-06, 23:55
Medlem
anguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han kan gott känna sig lite sexig ja, samtidigt som han vet att han är riktigt lojal och schysst. Afzelius var väääldigt karismatisk.

Afzelius var en skitstövel av högsta rang. Att han rökte ihjäl sig och inte orkade så mycket de sista åren ändrar inte på det. Har svårt att se någon karisma över huvud taget även om det finns klassiker bland hans album såklart.

Bevisar iofs att kvinnor vill ha egoistiska narcissistiska otrogna bad boys, gärna med en gitarr 🎸 och i ett läge där de känner att de kan konkurrera ut andra groupies/fruar.

På samma sätt kommer det bli huggsexa om Totte och Jim som blir dumpade av fruarna men istället kommer ut på kändismarknaden…
Citera
2024-05-07, 00:14
Medlem
Tycker Linnéa och Emmy är båda snygga med härliga personligheter. Rosanna är varken vacker eller har någon fin insida. Hon verkar däremot ha en grandios personlighet.
Citera
2024-05-07, 00:44
Medlem
Det här har fan blivit mitt favoritprogram efter Mästarnas Mästare! Även tråkiga avsnitt som idag är bra. 1. Jag reagerade inte över att Rosannas kompisar kändes så obekväma och om de nu gjorde det är det väl bara normalt för några som inte är vana vara med i TV. 2. Mattias får fan sluta med de där kattljuden. Är det nån konstig fetisch han har? Töntigt så in i helvete. 3. Jag tycker synd om både Torsten och Anastasia. Det är ju uppenbart att de försöker, men att det inte kommer funka. De är båda tillräckligt bra personer för att förtjäna träffa någon där ömsesidig kärlek finns. 4. Undrar om SVT vinklat det eller ligger Jim och stirrar utan att blinka på Linnea så där i sängen varje kväll innan de somnar? 5. Många som sågar Rosanna och Christoffers chanser här inne. Jag håller inte med! De är ju det av paren som tagit klart störst steg framåt och har "bäst formkurva" om man talar idrottsspråk.
Citera
2024-05-07, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Tycker Linnéa och Emmy är båda snygga med härliga personligheter. Rosanna är varken vacker eller har någon fin insida. Hon verkar däremot ha en grandios personlighet.

Äh, give her a break. Det är värsta pressen på dem. De förväntas bli förälska sig och vända ut och in på sig själva inför ”experter” och tv-kameror. Fort ska det gå också. Vem hade pallat det?

Rosanna har lyckats slappna av och det går bra för dem nu.

Emmy och Christoffer går också starkt. Goda odds på dem.

Jimmi är för needy och vem som helst hade reagerat som Linnea som tvekar och behöver distans. Jimmi har också dialekten emot sig, förlåt Malmö, och jag vet att jag är inkonsekvent. Det är annorlunda när kvinnor pratar skånska/småländska.

Torsten och Anastasia har uppenbara problem. De har haft tydliga utmaningar inledningsvis; både med sig själva och varandra. Torsten har nog överskattat sin egen attraktivitet men det är två goa människor. Jag tror bara inte på dem tillsammans.

Bifogar också facit när det gäller tjejerna men har svårare att bedöma killar. Gör ett försök iaf, men de kan nog förtjäna ett poäng till:

Rosanna: 9 Vacker och, nu när hon slappnat av, med en trevlig personlighet.

Christoffer: 7 Vill vara cool och världsvan men har svårt med basala färdigheter som att vara nyfiken och fråga.

Emmy: 9 Vacker som en dag. Mysig, varm, rolig, glad och sympatisk. Ett kap. Håll hårt i henne. Hennes näsa ger henne bara karaktär. Inte ens Dumbo-öronen hade avskräckt mig. Tror jag. Sexig dialekt också.

Mattias: 6 Känslig, snäll kille. Växer nog med tiden.

Linnea: 6 Vackra ansiktsdrag. Fin personlighet med sunda värderingar. Det låter illa men hon hade tjänat på att tappa några kilo, vilket också stämmer in på Anastasia.

Jimmi: 3 Needy, klängig, tätt sittande ögon, stirrade blick, slapp kropp, jobbig dialekt. Uppförsbacke för Jimbo.

Anastasia: 5 Vackra ansiktsdrag. Att hon känt sig avvisad har väl inte lyft fram de bästa sidorna. (Jag borde kanske tycka synd om Jimmi, men kan inte riktigt det.) Har varit bakfull och råkat ut för anafylaktisk chock. Bra personlighet. Har potential att växa.

Torsten: 5 Inget fel på grabben. Han har väl överskattat hur stor hans attraktivitet är på det kvinnliga könet. En spenslig kropp och ett i övrigt pojkaktigt utseende. Jag satte en fyra tidigare men känner mig generös efter avsnitt 5.
Senast redigerad av PercaFluviatilis 2024-05-07 kl. 04:11.
Citera
2024-05-07, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
…och plötsligt blev det tydligt varför han inte har några möbler hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ah? För att inte hans mamma möblerat?
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Det är kvinnogöra och han har ju en fru nu.
Tror mer det syftades på att han slagit sönder resten av möblerna. Han beter sig extremt obehagligt
Citat:
Inte bara kladdande utan allt anklagande. Med svart blick. Allt ”jag har ju ett ENORMT behov av bekräftelse och jag håller på att dö här för att du tittar på andra saker än mig/andas osv. ” ”Alltså nu måste jag gå ut och djupandas i 10 min och hålla mig från att slå sönder inredningen efter chocken att du också har behov och inte tänker vara min mamma som tar hand om mig som din nyfödda bebis.”
Citera
2024-05-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Förmodligen inte konstigare än att han har stor kuk och hon var full.
Ja, fan att Jimbo satte på Linnea där i poolen, jag trodde inte att han hade det i sig!
Och Linnea tände på alla cylindrar eftersom de andra paren var där i närheten och lätt hade kunnat se och höra vad de höll på med. Hon kom förmodligen så hårt att hon höll på att drunkna.
Well played, Jimbo, well played...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in