2024-05-06, 21:37
Medlem
Crapmagics avatar
Gör samtliga paren dom nått annat än att bada? det måste ha stått rubriker om badsommaren 2023 i pressen, va kul det hade vart ifall Kalle Norwall dyker upp i sin mankini och lägger sig och har ett allvarligt utvecklingssamtal på deras filt

Alla hånar Torsten och Anastasias platoniska kramsjuka relation, såg ni när kvigan försökte i en uppenbar blinkning till Anastasia visa hur Torsten måste betäckas när hans fokus är nån annanstans, men ändå vågade ingen adressera elefantbäbyn i rummet

Nu har Torsten fått ett nytt erotiskt smeknamn av Anastasia, Totte!, smaka på det namnet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-06 kl. 21:42.
Citera
2024-05-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av periergo
Blir så trött på det här med att "tvingas" att bli kär. Psykologerna kommer och ska ge råd osv, får ju bara de medverkande att må sämre och stänga in sina riktiga känslor ännu mer. De vågar ju inte säga vad de tycker helt 100 för de är rädda att såra den andra och experterna pushar på "att du måste ge det en chans", suck!
När det gäller Linnea så måste det har hänt något där som vi inte vet om. I början innan giftermålet tyckte jag han verkade en gullig kille men nu vete fan, creepy wibes. Men det jag inte förstår är ändå att dom är intima, och deras stund i poolen, osv. Då har det varit ok, får inte riktigt ihop allt det.
Torsten, tycker ändå lite synd om honom. Han har aldrig varit kär och psykologen sitter och försöker ge honom råd och även få honom att tro att det kan hända med Anastasia... tro mig Torsten, om du var kär så skulle du känna det! Bra kompisar blir dom nog, men that's it.

Om man får spekulera fritt tror jag att han kan få rejäla utbrott, verkar väldigt intensiv, kanske svårt att ta ett nej?

Obs spekulationer.
Citera
2024-05-06, 21:44
Medlem
bridgeblandnings avatar
Anastasias morsa är ju mycket snyggare än Anastasia. Torsten borde satsa på henne istället.
Citera
2024-05-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nu avslöjar Anastacias vänner att Borås inte är klamydia huvudstaden Nr1, utan det är Gävle, det kanske krabber som är stort i Borås?

Jag tror att Torsten blev varm om öronen över att måsta sitta runt ett bord med bara hennes
vänninor, inte en man så långt ögat kan nå, och snacka runt sex! rent allmänt, det är ingen
frustration som bakomligger utan vi måste ju till Kjerstin Thorwalls mest förbjudna förr eller senare ändå

Det var Torstens vänner. Inte Anastasias. Jag är från Borås och har FYI aldrig haft klamydia 😊
Citera
2024-05-06, 21:48
Medlem
picapicans avatar
PTSD är verkligen feminin, burr!
Citera
2024-05-06, 21:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Det var Torstens vänner. Inte Anastasias. Jag är från Borås och har FYI aldrig haft klamydia 😊
Torsten har väl? inga kvinnliga kompisar utöver Anastasia, han sa ju själv att han var orolig över att grabbarna inte skulle acceptera henne
Citera
2024-05-06, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Anastasias morsa är ju mycket snyggare än Anastasia. Torsten borde satsa på henne istället.

Är hon singel då? Han kanske kan få vara med båda.
Citera
2024-05-06, 22:06
Medlem
Citat:
Torsten har väl? inga kvinnliga kompisar utöver Anastasia, han sa ju själv att han var orolig över att grabbarna inte skulle acceptera henne

Dom var i Värmland och firade midsommar med Torstens vänner. Han åldershamade Anastasia där. Sa att han var rädd/orolig att hon skulle känna sig gammal bland hans vänner.
Citera
2024-05-06, 22:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Hur gammal är Torsten? Han åldershejmade Anastasia rätt hårt under midsommarfirande? Hans vänner såg minst lika gamla ut som henne om inte äldre?
Jag hörde inget, vad exakt sa han?
Citera
2024-05-06, 22:21
Medlem
Citat:
Dom var i Värmland och firade midsommar med Torstens vänner. Han åldershamade Anastasia där. Sa att han var rädd/orolig att hon skulle känna sig gammal bland hans vänner.

Det var nog en känga till sina vänner om han tycker de är omogna.
Citera
2024-05-06, 22:31
Medlem
Citat:
Jag hörde inget, vad exakt sa han?

”Jag är lite orolig att Anastasia ska känna sig väldigt gammal”
Citera
2024-05-06, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Det var nog en känga till sina vänner om han tycker de är omogna.
Precis, den meningen hörde jag också, men eftersom jag var 100 % säker på att avsikten inte var att shamea henne utan hans nördiga polare så förstod jag inte....
Citat:
”Jag är lite orolig att Anastasia ska känna sig väldigt gammal”
....vilken annan syrlig åldersrelaterade kommentar du kan ha åsyftat, han har heller inte shameat henne eftersom det sades i en synk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in