2024-05-06, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Möt mig i mina behov, som Jimmy brukar säga https://www.youtube.com/watch?v=YF9t8LzhWyc

Inspirationen att vara otrogen på resor! (till & från Borås) och ligga med kvinnor man inte förtjänar utseendemässigt, det är alltså dit råd? till Torsten

Han kan gott känna sig lite sexig ja, samtidigt som han vet att han är riktigt lojal och schysst. Afzelius var väääldigt karismatisk.
Citera
2024-05-06, 20:24
Medlem
HongKungs avatar
Vilken "fin" blomsterkvast Torsten (mera borsten) fick av svärmor....
Citera
2024-05-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HongKung
Vilken "fin" blomsterkvast Torsten (mera borsten) fick av svärmor....

Hahahahaha.
Citera
2024-05-06, 20:31
Medlem
Citat:
"Tycker du att du har lärt dig nått nytt om mig nu när vi har rest tillsammans lite"

Hon är facit! & vet svaren hon förtjänar på förhand, Rosanna är obotlig härligt!

Jäkla svagt axelparti hon har

Ja det är så hårresande självupptaget. Återigen, vad vet hon om honom? De om varandra? Vi om dem?
Senast redigerad av Rottilia123 2024-05-06 kl. 20:56.
Citera
2024-05-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tack, du sätter ord på det jag ser också!!
Det är hög tid att sexologen Kalle slutar, han är så hänsynslös och agerar oetiskt mot många deltagare. Jag föraktar honom. Det kommer att vara ett antal deltagare som inte mår bra efter det här "experimentet". Måtte det bara gå bra för dem efteråt.

Kalle är största anledningen till att man kollar på programmet, borde få eget program på SVT. Han är större än själva programmet som han är med i.
Citera
2024-05-06, 20:39
Medlem
Crapmagics avatar
Torstens vita badpojke-kropp är obetalbar, dvs inga kvinnor skulle betala för denna jigolo

Vad gäller Nagel-gate så har Torsten gjort en hillebard av en nagel (höna av en fjäder) & devalverat längden å det grövsta, det där var inte farligt i förhållande till riktigt otäckt långa häxnaglar som kvinnor som Undringar bergis har på sig dygnet runt
Citera
2024-05-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Inte bara kladdande utan allt anklagande. Med svart blick. Allt ”jag har ju ett ENORMT behov av bekräftelse och jag håller på att dö här för att du tittar på andra saker än mig/andas osv. ” ”Alltså nu måste jag gå ut och djupandas i 10 min och hålla mig från att slå sönder inredningen efter chocken att du också har behov och inte tänker vara min mamma som tar hand om mig som din nyfödda bebis.”

Linnea kan väl inte ha gått med på att ha sex med Jimmi när hon känner så bara han tar på henne? Hur klarar hon då att ha sex med honom? Tror du att de har legat?
Citera
2024-05-06, 20:45
Medlem
Citat:
Torstens vita badpojke-kropp är obetalbar, dvs inga kvinnor skulle betala för denna jigolo

Vad gäller Nagel-gate så har Torsten gjort en hillebard av en nagel (höna av en fjäder) & devalverat längden å det grövsta, det där var inte farligt i förhållande till riktigt otäckt långa häxnaglar som kvinnor som Undringar bergis har på sig dygnet runt

Ser ut att vara rejält rustad iallafall, tur att han hade så säckiga badbyxor
Citera
2024-05-06, 20:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Ser ut att vara rejält rustad iallafall, tur att han hade så säckiga badbyxor
Jag får kolla reprisen bums! mitt fokus brukar inte vara att spana in kottens vikt på olika män

Ursh! Anastasia är däremot så jävla lik min fd bästa kompis från skolan
från när han var mellan 12-15 år, det är obehagligt att finna ett sådant plyte attraktivt idag!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-06 kl. 20:53.
Citera
2024-05-06, 20:49
Medlem
SnutteFia03s avatar
Linnea sitter och pratar med sin kusin och nämner att hon upplever att det blir för mycket beröring i relationen mellan henne och Jimmi.

- "Jag hinner liksom aldrig vara i min egen kropp för det är alltid någon som tar på den."

Och hennes kusin's reaktion är att hon "behöver vänja sig" vid det och "träna på att ta emot"? Visst, Linnea lindar in det hela rätt mycket, men just den meningen jag citerade ovan borde väl få de flesta att dra öronen åt sig?

Tycker att hon är andra till lags lite väl mycket, på bekostnad av sin egen integritet. Det har ju nämnts i tråden att hon ska ha uttryckt att hon upplevde att hon brukade våld på sig själv i programmet, och det märks genom tv rutan.
Citera
2024-05-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Linnea kan väl inte ha gått med på att ha sex med Jimmi när hon känner så bara han tar på henne? Hur klarar hon då att ha sex med honom? Tror du att de har legat?

Man kan väl tänka sig att hon sveptes med och attraherades till en början, men sen storknade.
Citera
2024-05-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Inte bara kladdande utan allt anklagande. Med svart blick. Allt ”jag har ju ett ENORMT behov av bekräftelse och jag håller på att dö här för att du tittar på andra saker än mig/andas osv. ” ”Alltså nu måste jag gå ut och djupandas i 10 min och hålla mig från att slå sönder inredningen efter chocken att du också har behov och inte tänker vara min mamma som tar hand om mig som din nyfödda bebis.”

Men han kan ju inte rå för sig. Han gillar ju att "ta på folk" 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in