2024-05-06, 11:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Martin Kukbild Olsson skall alltid starta för MFF

Tar ni GAIS ikväll?
Citera
2024-05-06, 12:00
Medlem
Hirvis avatar
Känns som årets allsvenska är den svagaste på länge.
Malmö är överlägset men ändå spelmässigt rätt mediokert, det är bara högst kvalitet på spelarna helt enkelt tycker inte Rydström imponerat.

Och vad kommer sen? Jag tror på riktigt vi i Djurgården kan komma tvåa om vi får till spelet lite bättre och det är ett otroligt underbetyg till allsvenskan. Vi får inte till offensiven alls, det går långsamt och det är så många mediokra spelare, att Piotr Johansson är högerback i ett topplag är sjukt, han kan inte slå ett inlägg.
Citera
2024-05-06, 13:15
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Känns som årets allsvenska är den svagaste på länge.
Malmö är överlägset men ändå spelmässigt rätt mediokert, det är bara högst kvalitet på spelarna helt enkelt tycker inte Rydström imponerat.

Och vad kommer sen? Jag tror på riktigt vi i Djurgården kan komma tvåa om vi får till spelet lite bättre och det är ett otroligt underbetyg till allsvenskan. Vi får inte till offensiven alls, det går långsamt och det är så många mediokra spelare, att Piotr Johansson är högerback i ett topplag är sjukt, han kan inte slå ett inlägg.
så löjligt inaktiva runt bollinnehavaren, dålig återerövring, dåligt omställningsspel, inget djupledsspel, för få positionsbyten/rotationer.. sen har vi ett stabilt grundspel o ganska bra mönster på kanterna. Vi klarar oss på 3-4 bra inspel av 20 .. o det räcker inte hur långt som helst.
Citera
2024-05-06, 14:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Trazke-nivå att hänga sina egna spelare vid motgång.

Höj dig, Rydström!
Nja. Det är ytterst sällan jag väljer att gå ut och kritisera anställda i media faktiskt. Det får Rydström allt stå för själv. Skör hets Kukräven.
Citera
2024-05-06, 15:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nja. Det är ytterst sällan jag väljer att gå ut och kritisera anställda i media faktiskt. Det får Rydström allt stå för själv. Skör hets Kukräven.
Verkligen. Verkar som både han och Bergvall gått i väggen och har svårt att komma tillbaka upp i nivå efter torsken mot Kalifatet.
Citera
2024-05-06, 16:05
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Kan ha varit årets viktigaste poäng (3-3 mot er) för Djurgårn.

Kan visa sig vara de 3 målen som vinner guldet åt oss när vi summerar året och Vi, Malmö, Häcken och Gnaget slutar inom 1 poäng omgång 30. Målskillnad plus 1 extra poäng... kommer väga tungt den dagen.
Citera
2024-05-06, 16:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Kan ha varit årets viktigaste poäng (3-3 mot er) för Djurgårn.

Kan visa sig vara de 3 målen som vinner guldet åt oss när vi summerar året och Vi, Malmö, Häcken och Gnaget slutar inom 1 poäng omgång 30. Målskillnad plus 1 extra poäng... kommer väga tungt den dagen.
hahaha Det vore naturligtvis katastrofalt! Som tur är så är ju det omöjligt!
Citera
2024-05-06, 19:18
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tar ni GAIS ikväll?

Ingen aning
Citera
2024-05-06, 19:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ingen aning

In i matchtråden och heja på GAIS med mig och Trazke nu. Fast han ändrade sig när han såg HH i publiken
Citera
2024-05-06, 21:18
Medlem
TzOns avatar
Blowit fortsätter visa hur överskattade dom är.
Citera
2024-05-06, 21:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Blowit fortsätter visa hur överskattade dom är.

Ja tycker inte dom ser ett dugg bättre ut än i fjol.
Citera
2024-05-06, 21:56
Medlem
Är Askou rätt för Göteborg?
Är Hellberg rätt för bajen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in