2024-05-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Flugsvamp 3.0 grundaren åtalas för synnerligen grovt narkotikabrott

Hitta ingen tråd om detta.

När blev denna personen tagen? Vad kan han förvänta sig för straff?

Troligen
Citera
2024-05-03, 15:09
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Han får vad han förtjänar! Stackars barn som har en sådan äcklig pappa som förstört så många människors liv! All skam åt den här mannen! Samhällets skräp boende på Östermalm!

Han har också hjälpt massor med människor. Det är inte som att alla som handlar på flugsvamp är nergångna missbrukare, och det är inte som att dom som är det inte skulle köpt knark någon annanstans och dom som säljer skulle ha sålt det på annat sätt. ifall inte flugsvamp fanns. Kriget mot knark går inte attt vinna. Hellre att en person som han tjänar pengar på det än dom som skjuter och spränger.
Citera
2024-05-04, 08:33
Medlem
Alla vittnesmål från rättegången finns på youtube.

Del 1 https://youtu.be/XggF_Wk_hVc?si=QkgxvgXupMwGhaR8
Del 2 https://youtu.be/Zkoovv86SAc?si=CpjGDxvIx56uBMD1
Del 3 https://youtu.be/zf3eOsB5jy0?si=6vsiqm_NPh0jA9m5
Citera
2024-05-04, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Min dotter bor på banergatan och jag vill nog påstå att det överlag är bra människor där. Valfri förort eller innerstan. Jag väljer Östermalm.
Vad har det med saken att göra? Jag ifrågasätter inte Östermalm. Det är dock inte det stället man förväntar sig hitta samhällets skräp. Sveriges dyraste gator. Det här är en väckarklocka
Citera
2024-05-05, 18:02
Medlem
Någon som vet vad Fredrik Jonsson heter i verkligheten? Enligt rättegången har han bytt namn?
Citera
2024-05-05, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curgan
Någon som vet vad Fredrik Jonsson heter i verkligheten? Enligt rättegången har han bytt namn?

Står nån sida bak!
Citera
2024-05-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Står nån sida bak!

Hittar fn inte!
Citera
2024-05-06, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curgan
Hittar fn inte!

Fredrik Kronl*nd

*=u
Citera
2024-05-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infectsj
Fredrik Kronl*nd

*=u
Fel

Fredrik Kronb*rg

*=e
Citera
2024-05-06, 19:35
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Han har också hjälpt massor med människor. Det är inte som att alla som handlar på flugsvamp är nergångna missbrukare, och det är inte som att dom som är det inte skulle köpt knark någon annanstans och dom som säljer skulle ha sålt det på annat sätt. ifall inte flugsvamp fanns. Kriget mot knark går inte attt vinna. Hellre att en person som han tjänar pengar på det än dom som skjuter och spränger.
Du har helt rätt, jag vet 2 personer med kronisk smärta och dom har haft med flugsvamp att göra! Sjukvården är restriktiv med morfin tex och nu är det inte riskfritt att handla där, men men. Sen har Fredrik upphållit en plats för langare att sälja. Jag ser inte honom som en värsting. Men olagligt naturligtvis.
Citera
2024-05-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PopularKem
Fel

Fredrik Kronb*rg

*=e

Ja det var det sjukaste. Kopierade direkt ur FUP men ser att det jag kopierade var från själva förhöret, vid närvaroanteckningarna

"FK: Fredrik Kr*nlund"

Men i överskriften och själva dokumentnamnet så står det som du säger

"Förhör med Kr*nberg, Fredrik Ulf Julius"

*=o
Sorry

Han benämndes för övrigt med både Johansson och Jonsson under rättegången enligt ljudklippen några sidor bak..
Senast redigerad av infectsj 2024-05-07 kl. 07:49.
Citera
2024-05-07, 23:33
Medlem
Inspirit81s avatar
Det kan väl hursomhelst uteslutas att det var någon exitscam på fs3...efter tagit del av uppgifterna i fup och domen var ju det här högst oplanerat och jag tror inte sidan ville blåsa folk som så många hävdar .eller är någon av annan uppfattning??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in