Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
Ja att nedstängningen av sidan endast hade med att göra att lura till sig pengar..folk jag talar med idag tror faktiskt det..sedan verkar många tror fs3 och fs4 har samma Admin vilket jag ser som högst osannolikt..jag tycker personligen fs3 var den bästa av alla shoppar jag använt och jag har blivit korrekt bedömd av admin i de få dispyterna jag hade där..och det är ett annat påstående att Admin på fs3 var korrupt och alltid gick på säljarens sida..med det sagt tycker jag fs3 har fått oförtjänt mycket negativ kritik siten var ändå klart godkänd
Det är min teori iallafall, dom körde exitscam några dagar efter löning. För dom visste att även om vi köpare blev av med pengar, skulle dom fortsätta handla på en "ny" sida. Fan dom döpte den till och med till flugsvamp igen. Och uppenbarligen hade dom rätt, folk fortsätter handla som att inget har hänt.
Jag tyckte också om FS3. Men FS4 är ju samma sida med samma funktioner fast en annan design. Och andra som sköter det administrativa. Sen dök FS4 upp nästan direkt efter FS3 försvann. Det skulle mycket väl kunna vara samma gäng, om Fredrik bara skötte det administrativa och det är samma sak med dom andra åtalade. Alltså är det någon mer som skött det tekniska, och därför FS4 rullar på även efter dom grep Fredrik.
Tydligen är en gängkriminell man misstänk för inblandning i FS4, det stod på en liten notis på Aftonbladet.