Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-01, 21:38
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hoppas din fru hade samma möjlighet, eller hon kanske är mer den ärliga, lojala typen som stod ut med skitsex för att ni gift er och det betyder något?
Hon var den oärliga typen som hade kropp för att få finsex, men ändå valde mig för stålar och nån annan för kuk.
Allt kom fram sen, och idag är det överstökat. Vi hade vår tid.
Citera
2024-05-01, 22:15
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
I så fall gör man väl en typ av "deal" med sin partner? S k "öppet förhållande".

Jag kan trots 50 + och en jävla massa kvinns skryta om att jag ALDRIG varit otrogen nykter, även om detta heliga löfte till mig själv krävt en del barrundor... .

Allvarligt, den som har en kontinuerlig "älskarinna"/"älskare" on the side måste vara psykopat, i detta begrepps mest fundamentala mening. Hur kunna se sin kvinna i ögonen... ...fattar det inte...

Kanske man inte vill ha ett öppet förhållande helt enkelt.
Citera
2024-05-02, 09:04
  #51
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Ja, att ha ett förhållande innebär i sig en deal; att man bara träffar varandra. Man flirtar inte med andra, raggar inte på andra, rör inte andra och knullar absolut inte med andra. Ska det vara så svårt att följa? Man måste ju faktiskt inte ha en relation… Ja jag är en normbrytare som säger så, men det är ju sant

Det är inte alls svårt att följa den dealen. Jag tror många känner likadant, eller jag hoppas iallafall.

Fortsätt vara en normbrytare. Det behövs.
Citera
2024-05-03, 22:31
  #52
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calli7
Nej jag är inte den som är otrogen utan den en person är otrogen med. Som är väldigt, väldigt försiktig vilket gör att vi sällan ses.
Vad är poängen med det i så fall?
Citera
2024-05-04, 06:23
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hoppas din fru hade samma möjlighet, eller hon kanske är mer den ärliga, lojala typen som stod ut med skitsex för att ni gift er och det betyder något?

+1
Citera
2024-05-04, 10:58
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Vad är poängen med det i så fall?
Poängen? Hur menar du?
Citera
2024-05-04, 11:00
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Det kommer inte komma något gott ur detta.

Har du känslor kommer resultatet bli tårar och hjärtekras. För dig. Inte för den andra.

Ni ses inte för att hen är väldigt väldigt försiktig uran för att han/hon inte har några som helst intentioner att lämna sin partner.
Jag är inte ute efter att han ska lämna sin partner för mig. Vill inte ha honom fullt ut på det sättet. Hade jag varit närmare i hans ålder absolut, men så är icke fallet nu.
Citera
2024-05-04, 11:48
  #56
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calli7
Jag är inte ute efter att han ska lämna sin partner för mig. Vill inte ha honom fullt ut på det sättet. Hade jag varit närmare i hans ålder absolut, men så är icke fallet nu.

Älskarinna har väl inte så mycket att säga i hur kontakten hanteras? Är det inte upp till honom hur och när ni ses, eftersom han är den som redan är i en annan relation?

Jag tycker du ska låt honom vara så han kan fokusera på sin partner. Att han är så försiktig säger ju mycket.
__________________
Senast redigerad av Blackrose23 2024-05-04 kl. 11:54.
Citera
2024-05-04, 12:25
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Älskarinna har väl inte så mycket att säga i hur kontakten hanteras? Är det inte upp till honom hur och när ni ses, eftersom han är den som redan är i en annan relation?

Jag tycker du ska låt honom vara så han kan fokusera på sin partner. Att han är så försiktig säger ju mycket.
Hur menar du? Jo såklart han är försiktig! Han älskar sin tjej. Men han tycker även om mig. Det vet jag. Varför skulle han annars behålla mig? Vi har lång historia.
Citera
2024-05-04, 12:44
  #58
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calli7
Hur menar du? Jo såklart han är försiktig! Han älskar sin tjej. Men han tycker även om mig. Det vet jag. Varför skulle han annars behålla mig? Vi har lång historia.

Har du någonsin frågat dig själv varför du behålla honom?
En relation som man ses 1 till 2 gånger om månaden är ingen relation men väldigt ytligt.

Vad får du ut av det utöver brödsmulor? Tycker synd om dig. Du är värd en djup och kärleksfull relation. Att gömmas bort är inte en kärleksfull relation. En relation är aldrig djup med bara lite sex då och då. Det kräver jobb (svett och tårar) , uthållighet och engageman från båda sidor. Det kan man aldrig uppnå vid att ses för skoj då och då.

Om han tycker så mycket om dig så burde han släppa dig och låt dig vara lycklig i en riktig relation och inte såhär. Eller give dig samma rättigheter som till hans andra tjej.
__________________
Senast redigerad av Blackrose23 2024-05-04 kl. 12:58.
Citera
2024-05-04, 22:10
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
En jag känner var inte försiktig .
Han raggade på sin arbetsplats . tills en blev gravid .
sen tog han hem damen . och hade suprise party för sin fru .
där han tog hem damen och låg i sängen med henne när frun kom hem
sen kastade han ut sin fru och sina ungar . och började ett nytt liv
Jo han var min Pappa . Vilken klippa asså

Var din mamma den nya kollegan/älskarinnan, eller hans fd. fru?

Har du och pappan hyfsat fin kontakt och OK uppväxt ändå?
Citera
2024-05-04, 22:11
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Funderar du på att bedra din respektive? Gör slut med denne istället. Förr eller senare kommer det att komma fram ändå å det sårar den andra parten nåt så jävulskt.

..Eller gör nå överenskommelser om öppet förhållande..

Ja, jag håller med. Tror detta också är det bästa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback