2024-05-03, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Framgår i tidigare inlägg:

De var inte släkt men Lotties biologiska pappa och hans sambo var inneboende hos Keith.

Jag förstår. En riktig jävla pissläkt. Det var en seger för samhället när den jäveln dog.
Citera
2024-05-03, 20:26
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Det vet du.
https://gofile.io/d/FQjJLY

Snyggt! Sträckläste den då det begav sig, nu blir det åka av igen Tack!
Citera
2024-05-03, 22:32
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Var det polisen och inte väktare?
Vill minnas att det var mörkt och att det var något med avspärrningsband som rört sig trots att det var vindstilla.
Foster/stöd pappan till Lottie / grannen hade ju sett när David försvann så han hade tagit bilen efter men inte hittat på honom.
Och det här blodiga tygbyltet hade ju redan polisen hittat bra mycket tidigare så det var ännu en märklig grej som kom från David som inte stämde.
Det var nog på tv jag såg det här och letade rätt på tråden då det fastnade och jag ville veta mer.
Ska läsa in allt som är tillgängligt för det min tanke nu är att han är själv om att utföra mordet men att morsan fick veta i ett tidigt stadie vad som hänt.

Även om du är liten och klen så tänk på stresspåslag, kanske skräck för vad som hänt och lite jävlar anamma så kan du dra bra många kilo på ett liggunderlag/matta/täcke en bit.

Angående motiv så finns det flera alternativ.
Han är avundsjuk på Lottie som faktiskt är smart och klarat skolan.
Hon har pengar och mer vänner.
Han kan varit nyfiken på hur en tjej ser ut naken då han bara sett syskonen i underkläder.
Lotties pojkvän hade väl sovit över och kanske han hört dom haft 6 och det triggat honom som inte varit i närheten ens av en tjej.
Han påstår ju att det är väldigt tunna väggar då han hör råttorna ibland. (Förbannade as till föräldrar som inte ens ser till att ungarna kan sova utan råttor!)
Han kanske förstod att snart blir han själv på gården med morsan och styvfarsan och den tanken lär inte varit skoj.
Mest tror jag på avundsjuka på vänner/pengar och att hon var på väg därifrån.
Jag har svårt att tro på ett sexuellt motiv för David, jag tror efter att ha läst fup igen (noga) att han är målvakt för någon annan i familjen/släkten.

Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Jag förstår. En riktig jävla pissläkt. Det var en seger för samhället när den jäveln dog.
Yes och Jan Guillou har väl gjort att en mördare gick fri. I ett i dag nedlagt forum fanns hur mycket som helst att läsa om denna släkt, minns inte namnet på forumet men det finns det nog någon som här?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Keith_Cederholm
Citera
2024-05-03, 23:41
Medlem
fearreapers avatar
Är det bilder på offer i FUP?
Citera
2024-05-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Är det bilder på offer i FUP?

Ja, det är det tyvärr...
Citera
2024-05-04, 19:31
Medlem
got2Bmes avatar
Citat:
Före eller efter mordet ?

Efter, men inga obduktionsbilder.
Citera
2024-05-04, 19:37
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2Bme
Efter, men inga obduktionsbilder.

Det var det jag frågade om... Jag vet hur hon såg ut & så innan & efter men menade lik bilder & så, men då vet jag tack.
Citera
2024-05-04, 20:38
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Det var det jag frågade om... Jag vet hur hon såg ut & så innan & efter men menade lik bilder & så, men då vet jag tack.

Varför vill du se såna bilder???
Tror Ds motiv var både av sexuell art samt avundsjuka.
Sjuk och farlig liten kille som inte borde släppasut hur som helst.
Citera
2024-05-04, 20:43
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
Varför vill du se såna bilder???
Tror Ds motiv var både av sexuell art samt avundsjuka.
Sjuk och farlig liten kille som inte borde släppasut hur som helst.

Jag frågade för jag var nyfiken, & Om det fanns så man vet, Missuppfattning från eran sida jag frågade om det fanns för jag är känslig.
Citera
2024-05-04, 20:51
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Jag frågade för jag var nyfiken, & Om det fanns så man vet, Missuppfattning från eran sida jag frågade om det fanns för jag är känslig.
Om du är känslig så avråder jag dig från att titta i fup:en
Citera
2024-05-04, 20:52
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Om du är känslig så avråder jag dig från att titta i fup:en

Menar om det fanns obduktionsbilder/brottsplats bilder går bra. Men om offret är där & så då är det gränsfall, Finns det?
Citera
2024-05-04, 21:00
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Menar om det fanns obduktionsbilder/brottsplats bilder går bra. Men om offret är där & så då är det gränsfall, Finns det?
Jag har för mig att man ser offret.
Var ett bra tag sedan jag kikade i den dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in