2024-05-02, 07:17
Medlem
Tycker SR bör skapa en ny kanal för enbart Allsvenskan så att vi som saknar allt intresse Allsvensk fotboll slipper höra all skit.
Citera
2024-05-02, 07:44
Medlem
cokehyenas avatar
Fy fan. Här sitter man och gläds åt en bra insats som värsta bajaren!
Citera
2024-05-02, 08:15
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy fan. Här sitter man och gläds åt en bra insats som värsta bajaren!
Bra tryck på läktaren också! 👍
Citera
2024-05-02, 08:24
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Bra tryck på läktaren också! 👍
Hahaha ja där kan ingen klå oss!
Citera
2024-05-02, 08:29
Medlem
Salorms avatar
Kanske fel tråd men jag är för trött för att leta efter rätt.. Bra match MFF och grattis till cupguldet. Det här var nog bland top 3 matcher jag sett i Allsvenskan som jag kan minnas, ingen vek ned sig.. Sen att vi kanske skulle haft straff innan avbrottet, ja sådan är fotbollen utan VAR. Går liksom inte att hänga läpp om vi tar med oss hur vi spelade igår till AS.
Citera
2024-05-02, 08:44
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kanske fel tråd men jag är för trött för att leta efter rätt.. Bra match MFF och grattis till cupguldet. Det här var nog bland top 3 matcher jag sett i Allsvenskan som jag kan minnas, ingen vek ned sig.. Sen att vi kanske skulle haft straff innan avbrottet, ja sådan är fotbollen utan VAR. Går liksom inte att hänga läpp om vi tar med oss hur vi spelade igår till AS.
I studion (och MFFs tränare) var eniga om att det var en rätt usel första halvlek iaf. Vet inte vad som sades efter 2:a men personligen tyckte jag inte den var någon höjdare heller.

Men du kanske syftade på något annat med "topp 3 matcher"?
Citera
2024-05-02, 08:49
Medlem
QuantumQuills avatar
London,

Hjälp mig igen då jag inte brytt mig om att sätta mig in själv. Vad ger "en objektiv bedömning" Dif för chanser till ECL gruppspel nu?
Citera
2024-05-02, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Skrev att han kommer utvecklas enormt, snälla grabben är fortfarande 18 och har många år på sig att utvecklas.

Får inte ihop det, Peking är värdelösa men efter att Mjällby slagit dom så är det garanterat att dom är bra nog att komma topp tre? Det blir som sagt slåss om en 9-10:e plats för Mjällby. Kanske med Häcken?

SM eller cup?

Njaae, är du säker? Har för mig att det var redan i premiären när vi slog dom..
Men det är i dessa matcher innan sin flytt till PL han ska visa sin potential vad som finns,
Och tyvärr har det varit för många matcher utan han visat en uns av vad folk skriver han har inom sig.
Han hade en stor chans i en cupfinal visa upp sig,tyvärr blev det inre så
Citera
2024-05-02, 08:55
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Men det är i dessa matcher innan sin flytt till PL han ska visa sin potential vad som finns,
Och tyvärr har det varit för många matcher utan han visat en uns av vad folk skriver han har inom sig.
Han hade en stor chans i en cupfinal visa upp sig,tyvärr blev det inre så
Så om en spelare inte varit bättre vid 18 så har han inget i PL att göra, är det vad du säger?

Jag håller med om att Bergwall är överskattad, framför allt av gårdare. Det spel han visat upp i år lär inte ge honom speltid i Tottenham direkt.
Men vi vet inget om vart han är när han är 22. Kanske är han en Johnny Rödlund, eller så går det bättre än så. Spelare kan fortsätta utvecklas efter 18 års ålder...
Citera
2024-05-02, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Så om en spelare inte varit bättre vid 18 så har han inget i PL att göra, är det vad du säger?

Jag håller med om att Bergwall är överskattad, framför allt av gårdare. Det spel han visat upp i år lär inte ge honom speltid i Tottenham direkt.
Men vi vet inget om vart han är när han är 22. Kanske är han en Johnny Rödlund, eller så går det bättre än så. Spelare kan fortsätta utvecklas efter 18 års ålder...
Nej vad framtiden väntar vet ingen.
Men han ger sig ingen fördel inför en flytt med detta spel,och Tottenham får rapporter ,kommer bli en uppförsbacke när han anländer än om han hade satt ett avtryck i en cupfinal samt matcher i AS.
Citera
2024-05-02, 09:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill

Som tur är har Spurs en stor ungdomsverksamhet. Utlåning till klubbar i lägre divisioner är också ett alternativ.
Citera
2024-05-02, 09:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej vad framtiden väntar vet ingen.
Men han ger sig ingen fördel inför en flytt med detta spel,och Tottenham får rapporter ,kommer bli en uppförsbacke när han anländer än om han hade satt ett avtryck i en cupfinal samt matcher i AS.
Men ingen (förutom några gårdare möjligtvis) trodde väl att Bergwall går in i Tottenham direkt?

Det är väl bara Isak (?) och Odilon som gått in på hög nivå direkt efter dom lämnat allsvenskan?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-05-02 kl. 09:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in