2024-05-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Alltså, jag har väl aldrig varit en av Bergvalls starkaste förespråkare. Men idag blev jag tamejfan chockad över hur pissusel han var! Som han spelade hade man kunnat tro att han är Wahlströms och Yasins kärleksbarn.

Citera
2024-05-01, 21:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ska försöka svara snabbt på allt innan CL börjar..

Skillnad på ålder, Jere var inne på sista dansen och Bergvall kommer utvecklas enormt.

Nej, det kan dom inte. Känns mest som att du tryckte upp dom på den nivån för att Häcken torska.

Med tre poängsystem så går det snabbt och Peking är inte så dåliga som du trodde. Vad är värdelösa för dig? Att slå Häcken och komma någonstans i mitten?

På vilket sätt är vi överskattade? Vem har snackat om guld egentligen? Bara varit så att vi är dom enda som eventuellt skulle kunna utmana MFF men topp 3 är realistiska.

Det är okej att unga spelare är lite ojämna och inte dominerar varje match, kvalitet fanns och sedan var det bara jämnheten kvar som nu kommit.

Har för mig att det vara en del tjat om det innan säsongen ?
Den där "enorma utvecklingen" som skett i vinter har man dock inte sett sedan säsongen startade. Och idag krönte han det med vad som är hans sämsta insats hittills. Han var verkligen omöjligt dålig idag.

Nej. Det var en helt annan typ av match mellan Häcken och Mjällby. Mot oss parkerade dom bussen rejält. Peking mosade dom totalt över hela banan. Lätt den största utspelningen jag sett i år. Borde slutat 7-8 - 0 snarare än 3-0.

Det var många som trodde ni skulle ta guld för att ni mosade lätt motstånd i cupen.

Nej. Jag började mest håna BP när dom åkte på storstryk i en match mot Elfsborg i början av säsongen.
Citera
2024-05-01, 21:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Den där "enorma utvecklingen" som skett i vinter har man dock inte sett sedan säsongen startade. Och idag krönte han det med vad som är hans sämsta insats hittills. Han var verkligen omöjligt dålig idag.

Nej. Det var en helt annan typ av match mellan Häcken och Mjällby. Mot oss parkerade dom bussen rejält. Peking mosade dom totalt över hela banan. Lätt den största utspelningen jag sett i år. Borde slutat 7-8 - 0 snarare än 3-0.

Det var många som trodde ni skulle ta guld för att ni mosade lätt motstånd i cupen.

Nej. Jag började mest håna BP när dom åkte på storstryk i en match mot Elfsborg i början av säsongen.
Skrev att han kommer utvecklas enormt, snälla grabben är fortfarande 18 och har många år på sig att utvecklas.

Får inte ihop det, Peking är värdelösa men efter att Mjällby slagit dom så är det garanterat att dom är bra nog att komma topp tre? Det blir som sagt slåss om en 9-10:e plats för Mjällby. Kanske med Häcken?

SM eller cup?

Njaae, är du säker? Har för mig att det var redan i premiären när vi slog dom..
Citera
2024-05-01, 21:30
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Är väl visserligen bara hyenan med mega-hybris. 1-1 och torsk på straffar borta mot Kalifatet är absolut ingenting att skämmas över.
I matchtråden dök det upp minst två likadana djurgårdare om dom inte tom var värre än kukräven...
Citera
2024-05-01, 21:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
I matchtråden dök det upp minst två likadana djurgårdare om dom inte tom var värre än kukräven...

Hahaha ja vilken jävla tomte den där med traktor som profilbild
Citera
2024-05-01, 22:30
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Kommer inte ihåg vad ”29” betyder enligt Fritzel. Rattarn har minnet av en hästkuk så han vet garanterat.

Gammal nog för att inte distansera sig från sittplats borde han dock vara.
Så är det broder 😄
Citera
2024-05-01, 22:32
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Skrev att han kommer utvecklas enormt, snälla grabben är fortfarande 18 och har många år på sig att utvecklas.

Får inte ihop det, Peking är värdelösa men efter att Mjällby slagit dom så är det garanterat att dom är bra nog att komma topp tre? Det blir som sagt slåss om en 9-10:e plats för Mjällby. Kanske med Häcken?

SM eller cup?

Häcken kommer garanterat före Dif och det med deras sämsta lag på ett par säsonger.
Citera
2024-05-01, 22:35
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Så är det broder 😄

Ja han var fan det sjukaste på länge. Helt insnöad på gula blend med haha.
Citera
2024-05-01, 22:39
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ja han var fan det sjukaste på länge. Helt insnöad på gula blend med haha.
Det är ok

Vi är bäst i Sverige

Just det. Näst bäst
Citera
2024-05-01, 22:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Häcken kommer garanterat före Dif och det med deras sämsta lag på ett par säsonger.
Garanterat? Här skulle jag nästan vilja köra ett sånt där miljonbet som London gillar
Citera
2024-05-01, 23:38
Medlem
ardagulers avatar
Citat:

SM eller cup?

Nu är det kanske oschysst att trycka upp dig mot väggen för saker som andra har sagt men sedan djurgårns första spark i cupen så har det snackats om Bergvalls monsterutveckling under vintern. Den nivån håller han ju inte i AS. Antingen så får man svälja att man rycktes med eller så har han drabbats av en Besaraliknande prestationssänkande infektion.

Citat:
Garanterat? Här skulle jag nästan vilja köra ett sånt där miljonbet som London gillar
Nästan verkar vara för ledordet för den mannen också eller så är det monopolpengar han satsar
Citera
2024-05-01, 23:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Nu är det kanske oschysst att trycka upp dig mot väggen för saker som andra har sagt men sedan djurgårns första spark i cupen så har det snackats om Bergvalls monsterutveckling under vintern. Den nivån håller han ju inte i AS. Antingen så får man svälja att man rycktes med eller så har han drabbats av en Besaraliknande prestationssänkande infektion.

Nästan verkar vara för ledordet för den mannen också eller så är det monopolpengar han satsar
Minns inte att det snackades om någon "monsterutveckling"? Att han hade byggt lite muskler?

Jag tycker fortfarande att man ser sjuk potential i honom och att det känns som en spelare som kan bli nästan hur bra som helst. Att han inte dominerar Allsvenskan redan säger egentligen inte så mycket om hur bra han kommer bli i framtiden.

Det är för stort hat mot en snubbe som är 18 år och inte kan rå för att klubbar som Barca och Spurs slogs om honom trots att några rivalfans anser att han inte är tillräckligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in