Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Ska försöka svara snabbt på allt innan CL börjar..
Skillnad på ålder, Jere var inne på sista dansen och Bergvall kommer utvecklas enormt.
Nej, det kan dom inte. Känns mest som att du tryckte upp dom på den nivån för att Häcken torska.
Med tre poängsystem så går det snabbt och Peking är inte så dåliga som du trodde. Vad är värdelösa för dig? Att slå Häcken och komma någonstans i mitten?
På vilket sätt är vi överskattade? Vem har snackat om guld egentligen? Bara varit så att vi är dom enda som eventuellt skulle kunna utmana MFF men topp 3 är realistiska.
Det är okej att unga spelare är lite ojämna och inte dominerar varje match, kvalitet fanns och sedan var det bara jämnheten kvar som nu kommit.
Har för mig att det vara en del tjat om det innan säsongen ?
Den där "enorma utvecklingen" som skett i vinter har man dock inte sett sedan säsongen startade. Och idag krönte han det med vad som är hans sämsta insats hittills. Han var verkligen omöjligt dålig idag.
Nej. Det var en helt annan typ av match mellan Häcken och Mjällby. Mot oss parkerade dom bussen rejält. Peking mosade dom totalt över hela banan. Lätt den största utspelningen jag sett i år. Borde slutat 7-8 - 0 snarare än 3-0.
Det var många som trodde ni skulle ta guld för att ni mosade lätt motstånd i cupen.
Nej. Jag började mest håna BP när dom åkte på storstryk i en match mot Elfsborg i början av säsongen.