2024-05-01, 20:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vad sätter du för betyg på Bergvalls insats idag?
Hur gick det för Häckens superlag som inte behöver en sopa som Jere för att vem som helst kan ösa in mål på topp? Vem är det som öser in målen nu?
Citera
2024-05-01, 20:39
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Var det verkligheten som knackade på dörren? Var han stygg mot dig? Dumma dumma verkligheten!

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag sa ju att Bosse söp ner Levy vid förhandlingarna det enda logiska alternativet.
Måste fan vara så?

Alltså, jag har väl aldrig varit en av Bergvalls starkaste förespråkare. Men idag blev jag tamejfan chockad över hur pissusel han var! Som han spelade hade man kunnat tro att han är Wahlströms och Yasins kärleksbarn.
Citera
2024-05-01, 20:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag sa ju att Bosse söp ner Levy vid förhandlingarna det enda logiska alternativet.
Söp han ner Deco också som fortfarande gråter över att han valde Spurs? Som tur för dig så lämnar han Spurs för en riktig storklubb som vinner titlar så fort han slagit igenom och du slipper se bra spelare i den klubben.
Citera
2024-05-01, 20:42
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hur gick det för Häckens superlag som inte behöver en sopa som Jere för att vem som helst kan ösa in mål på topp? Vem är det som öser in målen nu?
Du tycker att det uttalandet är relevant nu 2 år senare? När vi spelar med helt andra typer av yttrar och Rygaard är slut och Amane som har en plats på mittfältet istället för Samuel är värdelös?

Du kan väl åtminstone anstränga dig lite om du vill trycka dit mig?

Vi hade fortfarande kunnat spela med en kona som anfallare 2022 och konan hade vunnit skytteligan.
Citera
2024-05-01, 20:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Söp han ner Deco också som fortfarande gråter över att han valde Spurs? Som tur för dig så lämnar han Spurs för en riktig storklubb som vinner titlar så fort han slagit igenom och du slipper se bra spelare i den klubben.

Varför är du så lättstött ang Bergvall?
Citera
2024-05-01, 20:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du tycker att det uttalandet är relevant nu 2 år senare? När vi spelar med helt andra typer av yttrar och Rygaard är slut och Amane som har en plats på mittfältet istället för Samuel är värdelös?

Du kan väl åtminstone anstränga dig lite om du vill trycka dit mig?

Vi hade fortfarande kunnat spela med en kona som anfallare 2022 och konan hade vunnit skytteligan.
Jere bar laget till guld och du vägrade se det likt du missar Bergvalls potential nu.

Mjällby topp tre garanterat i år? Peking värdelösa och kommer ryka om Alm stannar? BPs max tio poäng förra säsongen? Djurgården är slut och kommer 7:a? Nanasi hånen? Vad är relevant för inse att du bara slänger ur dig saker lite hur som och sedan bara fokuserar på när du får ett rätt?
Citera
2024-05-01, 20:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Varför är du så lättstött ang Bergvall?
Varför hakar du på allt vad andra användare säger istället för att ha en egen åsikt ibland?
Citera
2024-05-01, 20:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Jere bar laget till guld och du vägrade se det likt du missar Bergvalls potential nu.

Mjällby topp tre garanterat i år? Peking värdelösa och kommer ryka om Alm stannar? BPs max tio poäng förra säsongen? Djurgården är slut och kommer 7:a? Nanasi hånen? Vad är relevant för inse att du bara slänger ur dig saker lite hur som och sedan bara fokuserar på när du får ett rätt?

Så om Jerre bar Häcken till ett guld och hamnade på bänken i Panathinaikos. Vart kommer då Bergvall hamna om han fortsätter vara sämst i ett medelmåttigt Djurgården?

Mjällby kan fortfarande komma topp-3. Mycket möjligt. Men framförallt kanske jag drogs med efter matchen mot Norrköping eftersom:

Norrköping är värdelösa. Ett par turliga segrar ändrar inte på det.

Djurgården är överskattade i år. Det är fortfarande tydligt. Det var naivt att tro på guld.

Nanasi har jag hånat för att han är ojämn. Han kan göra några magiska prestationer för att snubbla på bollen nästa gång han får den. Ser inte hur det skulle vara fel?

Att BP skulle ta max 10p förra året kan jag dock ge dig att jag hade fel. Men det var nog inget jag tryckte särskilt hårt på om jag minns rätt?
Senast redigerad av trazkei 2024-05-01 kl. 20:56.
Citera
2024-05-01, 20:55
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Varför hakar du på allt vad andra användare säger istället för att ha en egen åsikt ibland?
Förstår du ironin i det inlägget när du precis slagits med näbbar och klor för Bergvalls bara för att "alla andra" sagt att han är bra?
Citera
2024-05-01, 21:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Så om Jerre bar Häcken till ett guld och hamnade på bänken i Panathinaikos. Vart kommer då Bergvall hamna om han fortsätter vara sämst i ett medelmåttigt Djurgården?

Mjällby kan fortfarande komma topp-3. Mycket möjligt. Men framförallt kanske jag drogs med efter matchen mot Norrköping eftersom:

Norrköping är värdelösa. Ett par turliga segrar ändrar inte på det.

Djurgården är överskattade i år. Det är fortfarande tydligt. Det var naivt att tro på guld.

Nanasi har jag hånat för att han är ojämn. Han kan göra några magiska prestationer för att snubbla på bollen nästa gång han får den.

Att BP skulle ta max 10p förra året kan jag dock ge dig att jag hade fel. Men det var nog inget jag tryckte särskilt hårt på om jag minns rätt?
Ska försöka svara snabbt på allt innan CL börjar..

Skillnad på ålder, Jere var inne på sista dansen och Bergvall kommer utvecklas enormt.

Nej, det kan dom inte. Känns mest som att du tryckte upp dom på den nivån för att Häcken torska.

Med tre poängsystem så går det snabbt och Peking är inte så dåliga som du trodde. Vad är värdelösa för dig? Att slå Häcken och komma någonstans i mitten?

På vilket sätt är vi överskattade? Vem har snackat om guld egentligen? Bara varit så att vi är dom enda som eventuellt skulle kunna utmana MFF men topp 3 är realistiska.

Det är okej att unga spelare är lite ojämna och inte dominerar varje match, kvalitet fanns och sedan var det bara jämnheten kvar som nu kommit.

Har för mig att det vara en del tjat om det innan säsongen ?
Citera
2024-05-01, 21:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Jag har sagt att jag inte förstår hypen?

Och varför i helvete värvade Tottenham honom har jag undrat också?
Citera
2024-05-01, 21:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Förstår du ironin i det inlägget när du precis slagits med näbbar och klor för Bergvalls bara för att "alla andra" sagt att han är bra?
Jag förstår ironin om det var så att jag enbart snacka upp Bergvall för att andra gjorde det och inte själv var av åsikten att han är något speciellt

Jag tänker själv och behöver inte veta att andra använder håller med innan jag skriver eller skriva "hahahah kukräven" så fort någon nämner honom.. :
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in