2024-04-29, 21:13
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahahaha nej du verkligen inte bitter, däremot ska den jävla växjögårdaren få höra efter allt skit han säger. Skiter egentligen fullständigt i hur länge tokmac är avstängd men man måste ju vara konsekvent i hur man stänger av, om du nu missade det när Martin Olssons avstängning kom så tyckte jag den var rätt
Stolar? Snälla jag går inte på sittplats.
Ok. Att du kör klackplats borde jag ha förstått faktiskt 😄👍
Citera
2024-04-29, 21:19
Moderator
vfs avatar
Viktigt seger mot BP, snudd på nödvändig. Bra att de gör tre mål också. Törs man hoppas på en liten vändning vad gäller målproduktionen nu?
Citera
2024-04-29, 21:31
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ok. Att du kör klackplats borde jag ha förstått faktiskt 😄👍

Kommer inte ihåg vad ”29” betyder enligt Fritzel. Rattarn har minnet av en hästkuk så han vet garanterat.

Gammal nog för att inte distansera sig från sittplats borde han dock vara.
Citera
2024-04-29, 22:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Kommer inte ihåg vad ”29” betyder enligt Fritzel. Rattarn har minnet av en hästkuk så han vet garanterat.

Gammal nog för att inte distansera sig från sittplats borde han dock vara.

Den gode Fredrik nekade till att det var hans ålder minns jag iaf

Fan vad alla tjatar om hästkukar den sista tiden! Generalen kallade mig för en jävla hästkuk igår i ett svagt ögonblick när jag retade upp honom

Nya tag nu mot Peking 3-0 där och vi fortsätter mot toppen!
Citera
2024-04-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Viktigt seger mot BP, snudd på nödvändig. Bra att de gör tre mål också. Törs man hoppas på en liten vändning vad gäller målproduktionen nu?

Visst fan vågar vi hoppas på det. Santos till höger, snyggt skott i mål, fin assist till Yalcouye. I övrigt bör Mucolli ha spelat sig ur elvan, Paulos är alldeles för bra för att sitta på bänken, och Santos är alldeles för bra för att spela HB.

Bytet Carlen <> Seb Ohlsson oroar mig dock lite, han såg lite tilltagen ut i första vår sköre HB, sen såg det iofs bättre ut i andra när vi spelade 5-4-1 men jag vettefan, varje smäll han får ser ut att göra jävligt ont.
Citera
2024-04-29, 22:38
Medlem
Takten som Yalcouyé tar steg i just nu är helt otrolig.
Citera
2024-04-29, 22:40
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Den gode Fredrik nekade till att det var hans ålder minns jag iaf

Fan vad alla tjatar om hästkukar den sista tiden! Generalen kallade mig för en jävla hästkuk igår i ett svagt ögonblick när jag retade upp honom

Nya tag nu mot Peking 3-0 där och vi fortsätter mot toppen!

Haha, oklart sammanträffande men från mitt håll var det iaf menat som en komplimang.

Inget ont mot ett gyllene hjortron eller för all del en frisör från Cypern (kom igen, inget fel med det heller men Pittas utöver namnet….) men ett tredje ben är få förunnat!
Citera
2024-04-29, 22:44
Medlem
Valvantos avatar
Riktigt bra spel i 60 min idag, synd vi viker ned oss så fort motståndarna reducerar. Hursomhelst skönt som fan med 3 välförtjänta poäng. Nu ska vi städa av Värnamo hemma nästa match. Lyckas vi slå antingen Peking eller Mjällby borta därefter ser det riktigt bra ut inför derbyt.
Citera
2024-04-29, 22:48
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Takten som Yalcouyé tar steg i just nu är helt otrolig.

Det kanske blir lite pytt ändå trots allt, framöver, om någon slantar upp rejält för talangen.
Citera
2024-04-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det kanske blir lite pytt ändå trots allt, framöver, om någon slantar upp rejält för talangen.

Lär ju inte bli några 120-130 miljoner som för Larsson och Bergvall eftersom han inte är europé, och vi inte är ett topplag, men jag skulle bli rejält besviken om vi säljer för under 60 om han fortsätter så här.
Citera
2024-04-29, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Lär ju inte bli några 120-130 miljoner som för Larsson och Bergvall eftersom han inte är europé, och vi inte är ett topplag, men jag skulle bli rejält besviken om vi säljer för under 60 om han fortsätter så här.

Du kan vara lugn. Ni kommer få mycket mer än 60 miljoner.
Citera
2024-04-29, 23:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Min bild av psykisk ohälsa är att den är mer komplicerad än så. För någon kan ett möte öga mot öga med en förälder, sitt barn, en barndomsvän eller annan individ vara långt mycket mer ångestframkallande än att stå på en scen inför hundratals eller tusentals åskådare.

Varför jag vill se Malkolm före JWZ har dock inget med det att göra. Av det lilla jag sett är han en bättre målvakt här och nu även om JWZ har potential att bli långt mycket bättre. Vi har råd att spela den bäste.

Jo visst så är det ju såklart. Men kändes som han blev knäckt i Varberg matchen förra året. Kändes som det handlade om fotbollen bara men släkten kanske satt och såg matchen på plats vad vet jag.

Ja kul om ni kör honom så får vi se om han håller eller ej i en större klubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in