2024-05-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du fattar inte att Jenny9 bara speglar vad vissa av er skriver om kvinnliga poliser och kvinnor i allmänhet? Och du kallar mig för "intellektuell drävg", jösses........

Finns rötägg bland både män och kvinnor.

Flertalet män och kvinnor är dock hyvens människor. Som tyvärr far rätt illa av de manliga och kvinnliga rötäggens bravader. Så är det ju givetvis kring ämnens topic också: gott om bra manliga och kvinnliga poliser. Som får en skitjobbig arbetsmiljö pga. (kvinnliga och manliga) rötägg till poliser.

Hur många gånger har du skrivit det här inlägget?

"De allra flesta är ju trots allt riktigt bra och hyvens människor".

Citat:
Som sagt var: jag använde dina ord: skrev till bonden på bondens vis. Du klipper i mina inlägg, så du läser ju uppenbarligen inte ens hela inläggen. Jag är föga imponerad av din debattstil, du vill hellre hålla på med missriktade personangrepp än diskutera sakfrågan. Lågt. Svarar dig mest för andra som läser i tråden.

De poliser som läcker till kriminella, bör givetvis sprakas. De är en säkerhetsrisk.

Dina inlägg är citerade i sin helhet. Det finns inget att diskutera med dig då det inte finns något av värde i dina inlägg överhuvudtaget.

"Mord är dåligt, glass är gott och kriminella poliser bör sparkas" - TomatKungens visdom.
Citera
2024-05-01, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Polisen har letts av svenska män under väldigt många år. Kapten klänning och så vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, feministen Kapten Klänning. Det är som en sjukdom.

Dan Eliasson.
Citera
2024-05-01, 00:56
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Fast detta är väl knappast konstigt när kvinnliga poliser utbildas vid tragiska genus-universitet Umeå, klart kvinnorna blir hjärntvättade då, och sen undermedvetet revolterar och blir motsatsen till vad det de ska vara, psykologi 101..

Samtidigt är även kvällspressen och media skyldiga till att vi beundrar skurkarna mer än poliserna. Det är extremt attraherande att se ett reportage om Clark Olofsson där han framställs som en hjälte. Man riktigt ser hur charmad Malou von Siwers blir av hans utstrålning.

En lämplig åtgärd vore att göra en deckarserie med supersnygga och sexiga svenska snutar, som dominerar dom fula och feta skurkarna. Med enkel psykologisk intelligens så vänder man snabbt på skurkvurmandet.
Citera
2024-05-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Hur många gånger har du skrivit det här inlägget?

"De allra flesta är ju trots allt riktigt bra och hyvens människor".

Dina inlägg är citerade i sin helhet. Det finns inget att diskutera med dig då det inte finns något av värde i dina inlägg överhuvudtaget.

"Mord är dåligt, glass är gott och kriminella poliser bör sparkas" - TomatKungens visdom.

Finns lika lite/lika mycket värde i mina inlägg som i andras inlägg. Men om du anser att andras åsikter är värdelösa, så vad gör du ens här på FB?

Och nej, du har klippt bort delar av mina inlägg och endast citerat en liten del.

Och? Det tror jag de allra flesta håller med mig om. Men du kanske anser att vad de allra flesta tycker saknar värde?

TOPIC: detta med korrupta snutar är inte en feministisk fråga. Se er om i världen. Finns länder värre än Sverige när det gäller detta och där är det manliga poliser som står för korruptionen. Det skrämmande är väl att det även finns här: kvinnliga och manliga poliser som är kriminella/umgås med kriminella/läcker till kriminella. I den svåra situation med gängkriminalitet som Sverige befinner sig i, så måste det bli ordning och reda. Så att samtliga poliser står på rätt sida av lagen.
Citera
2024-05-01, 01:01
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Samtidigt är även kvällspressen och media skyldiga till att vi beundrar skurkarna mer än poliserna. Det är extremt attraherande att se ett reportage om Clark Olofsson där han framställs som en hjälte. Man riktigt ser hur charmad Malou von Siwers blir av hans utstrålning.

En lämplig åtgärd vore att göra en deckarserie med supersnygga och sexiga svenska snutar, som dominerar dom fula och feta skurkarna. Med enkel psykologisk intelligens så vänder man snabbt på skurkvurmandet.

Ja, det ligger något i det ja. De fåt göra ett svenskt Miami Vice, Malmö Vice.. Men det finns ju en vurm för vissa typer av brottslingar, människor gillar ”mavericks” som inte underordnar sig systemet.
Citera
2024-05-01, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan

Japp helt rätt, media har medvetet skadat Sverige med den här och annan typ av propaganda.

Sååå, vilka äger medierna då
Citera
2024-05-01, 01:05
Medlem
Citat:
Och nej, du har klippt bort delar av mina inlägg och endast citerat en liten del.

Nej, inläggen var citerade i sin helhet men jag ska nu klippa i dina inlägg.

Citat:
I den svåra situation med gängkriminalitet som Sverige befinner sig i, så måste det bli ordning och reda.

Det är sådana intetsägande plattityder som bara TomatKungen kan skriva. Plattityder och dravel är vad alla dina inlägg består av. Det är vad jag menar när jag säger att dina inlägg saknar värde.

Har du någon synpunkt på orsakerna och vad som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella genom att sära på benen? Skulle inte tro det.
Har du någon aning om hur du ska få till "ordning och reda"? Skulle inte tro det.
Citera
2024-05-01, 01:09
Medlem
Citat:

Det är sådana intetsägande plattityder som bara TomatKungen kan skriva. Plattityder och dravel är vad alla dina inlägg består av. Det är vad jag menar när jag säger att dina inlägg saknar värde.

Har du någon synpunkt på orsakerna och vad som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella genom att sära på benen? Skulle inte tro det.
Har du någon aning om hur du ska få till "ordning och reda"? Skulle inte tro det.

Jag tror att TomatKungen antingen redan är eller försöker bli politiker. Pengarna kommer på ett eller annat sätt ifrån skattebetalarna iaf, det kan man vara säker på ....
Citera
2024-05-01, 01:17
Avslutad
Citat:
Det bästa vore om vi utrotade alla män eftersom att män är roten till all ondska så mänskligheten hädanefter bara består av kvinnor.

JAAA!!! Jag tar ansvaret för att bygga upp förintelselägren och starta upp ugnarna. Finns gott om heltatuerade män nuförtiden, kan starta upp en fabrik som bara tillverkar lampskärmar också.

Jag vet iallafall en användare som kommer jubla av lycka, @Prepper
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-01 kl. 01:51.
Citera
2024-05-01, 01:22
Medlem
Citat:

Vad gäller topic, så är en del av att få ordning och reda, är ju att avskeda kriminella poliser/avskeda poliser som läcker information etc. Och ha högre krav på intagsprov etc. Fiska mer, så man får in lämpliga poliser. Och se till att få fler bra att söka yrket, så att man har råd att avskeda de som missköter sig.

Ah, hjärntvättad av Stor-Men-Snabb, ser jag. Svårt att ha dina egna åsikter om andra debattörer, så du måste låna Stor(ebrosans)-Men-Snabbs... Du gjorde just bort dig big time. Ju fler missriktade personangrepp du kommer med, desto mindre tar jag dig och dina åsikter på allvar. Det blir bara pajas-varning av allt.
Citera
2024-05-01, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer

Alla långsökta bortförklaringar måste tas till med. Att ta ansvar för sina handlingar, en kvinnas kryptonit.

Det memet har cirkulerat runt på engelskspråkiga manosfär kanaler/sidor länge nu. Den lögnen är troligen det enda du kommer lära dig utantill någonsin förutom ditt förnamn.
Citera
2024-05-01, 01:31
Medlem
Citat:
Vad gäller topic, så är en del av att få ordning och reda, är ju att avskeda kriminella poliser/avskeda poliser som läcker information etc. Och ha högre krav på intagsprov etc. Fiska mer, så man får in lämpliga poliser. Och se till att få fler bra att söka yrket, så att man har råd att avskeda de som missköter sig.

...och glass är gott och mord är dåligt helt i linje med TomatKungens intellektuella djup. Jag hade inte förväntat mig att du skulle svara med ett inlägg av substans där du förklarar orsakerna och vad det är som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella.

Vi måste ha fler bra poliser! Vi måste ha fler bra läkare! Vi måste ha fler bra lärare! Vi måste ha fler bra bostadsområden!

Du ger verkligen djupgående analyser av hur du ska åtgärda problemet. Jag spår en lysande framtid för dig som politiker inom socialdemokratin eller miljöpartiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in