Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Nej, inläggen var citerade i sin helhet men jag ska nu klippa i dina inlägg.
Det är sådana intetsägande plattityder som bara TomatKungen kan skriva. Plattityder och dravel är vad alla dina inlägg består av. Det är vad jag menar när jag säger att dina inlägg saknar värde.
Har du någon synpunkt på orsakerna och vad som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella genom att sära på benen? Skulle inte tro det.
Har du någon aning om hur du ska få till "ordning och reda"? Skulle inte tro det.
Vad gäller topic, så är en del av att få ordning och reda, är ju att avskeda kriminella poliser/avskeda poliser som läcker information etc. Och ha högre krav på intagsprov etc. Fiska mer, så man får in lämpliga poliser. Och se till att få fler bra att söka yrket, så att man har råd att avskeda de som missköter sig.
Ah, hjärntvättad av Stor-Men-Snabb, ser jag.

Svårt att ha dina egna åsikter om andra debattörer, så du måste låna Stor(ebrosans)-Men-Snabbs... Du gjorde just bort dig big time. Ju fler missriktade personangrepp du kommer med, desto mindre tar jag dig och dina åsikter på allvar. Det blir bara pajas-varning av allt.