Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
...och glass är gott och mord är dåligt helt i linje med TomatKungens intellektuella djup. Jag hade inte förväntat mig att du skulle svara med ett inlägg av substans där du förklarar orsakerna och vad det är som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella.
Vi måste ha fler bra poliser! Vi måste ha fler bra läkare! Vi måste ha fler bra lärare! Vi måste ha fler bra bostadsområden!
Du ger verkligen djupgående analyser av hur du ska åtgärda problemet. Jag spår en lysande framtid för dig som politiker inom socialdemokratin eller miljöpartiet.
För att det inte finns så många bögar inom vare sig poliskåren eller inom den gängkriminella sfären. Så vill de gängkriminella
männen (för ja: gängkriminella består oftast av
män), fiska information från polisen, så får de
heterosexuella gängkriminella
männen antingen försöka bli polers med manliga poliser, eller ragga på
heterosexuella kvinnliga poliser. Locka med lite sex, kärlek och ömhet och få lite information i utbyte. Och
vissa svagsinta kvinnliga poliser sväljer hela bytet och påbörjar byteshandeln. Skulle inte förvåna mig om det även finns hot med i bilden. Öppet eller förtäckt. Gängkriminella drar sig ju inte för att hota folk, om man säger som så...
Hade det funnits många bögar inom poliskåren, så hade de gängkriminella
männen säkert försökt där.
Ganska simpel och logisk slutsats.
Heterosexuella manliga poliser kommer alltså inte kunna lockas in i de
manliga gängkriminellas sexfälla.
Men som sagt: flertalet kvinnliga poliser är inte svagsinta. Flertalet kvinnliga poliser går inte att locka. Och bra kvinnliga poliser behövs givetvis. Precis som bra manliga poliser behövs. Men de korrupta poliserna ska givetvis avskedas.